De auto van de Biker; Part 6
Moderator:Beheerders
- didadunlop
Tijd voor een Toyota.didadunlop schreef:hehehehe vet..
Doet me denken aan deze Hi_lux
video.google.com/videoplay?docid=2402060372341641699&q=Top+Gear+Toyota
hehehehehe.. ik liet dat filmpje zien aan mijn vader en die zei dat hij in twee jaar crossen in de woestijn ook een Hi-Lux niet heeft kunnen slopen.
- Arnetteman
geloof dat die mini sportcars al eens eerder langs zijn gekomen in een andere editie van De auto van de Biker.
Maar blijft leuk.
Iemand de Top Gear Winter Olympics nog gezien afgelopen zondag?
Saaa. vette shit man met die mini van de schans, daarna The Stig met sneeuwscooter er vanaf, ijshockey met een vracht Yarissen of wat het dan ook maar waren, beetje op thin ice ijsdansen met een jag een een LR en die al wat oudere film van die downhill, bobslee tegen Evo 3.
Heel vet gedaan, die jongens moeten zo'n dikke lol hebben gehad daar in Noorwegen...
Maar blijft leuk.
Iemand de Top Gear Winter Olympics nog gezien afgelopen zondag?
Saaa. vette shit man met die mini van de schans, daarna The Stig met sneeuwscooter er vanaf, ijshockey met een vracht Yarissen of wat het dan ook maar waren, beetje op thin ice ijsdansen met een jag een een LR en die al wat oudere film van die downhill, bobslee tegen Evo 3.
Heel vet gedaan, die jongens moeten zo'n dikke lol hebben gehad daar in Noorwegen...
- dobbel our zero
De Wiessman Roadster...
Elegant met een ruig randje; prachtige body, interieur en uber-asociale BBSjes met racesloffen. Allemaal inclusief de vervaarlijk rauwe M3 V6 roffel...
oooowwww baby... maak me gek!!!

Als het echt moet dan wil ik ook best de GT nemen. Wie wil er nou geen piloot spelen over de machtige BMW V8

speakers effe aan en klik naar de site de roffel....
Elegant met een ruig randje; prachtige body, interieur en uber-asociale BBSjes met racesloffen. Allemaal inclusief de vervaarlijk rauwe M3 V6 roffel...
oooowwww baby... maak me gek!!!

Als het echt moet dan wil ik ook best de GT nemen. Wie wil er nou geen piloot spelen over de machtige BMW V8

speakers effe aan en klik naar de site de roffel....
- didadunlop
- cHoc
Deusenberg dood ?? welnee....
ontwerper Jeff Teague, in opdracht van investeerders is bezig met een nieuwe Deusenberg.

er zal veel mercedes techniek gebruikt worden.
met een luchtgekoelde 300pk sterke 12 cilinder met supercharger dat een 1:20 verbruik mogelijk maakt.
kon ik maar zeggen, bestel me er alvast zo een

er zal veel mercedes techniek gebruikt worden.
met een luchtgekoelde 300pk sterke 12 cilinder met supercharger dat een 1:20 verbruik mogelijk maakt.
kon ik maar zeggen, bestel me er alvast zo een

shoot me again, I ain't dead yet
- Rinse Appelstroop
- Contacteer: