Inschrijven La Passportes Du Soleil 2006
Moderator:Beheerders
@kogelvis: Nee echt iets organiseren is veel gezegd, we gaan gewoon met een hoop naar daar op dezelfde camping.
@jojo: Ja iedereen in onze groep rijdt zaterdag, dan kan je erna nog een stapje in de wereld zetten en (zoals vorig jaar) een smakje tegen de wereld maken op zondag
greetz
bettes
@jojo: Ja iedereen in onze groep rijdt zaterdag, dan kan je erna nog een stapje in de wereld zetten en (zoals vorig jaar) een smakje tegen de wereld maken op zondag

greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
voor welke van deze schrijven jullie in?
Classic course Saturday
€ 32.00 01/07/2006 - 08:00
Medium course Saturday
€ 32.00 01/07/2006 - 09:00
Easy course Saturday
Classic Course Sunday
€ 32.00 02/07/2006 - 08:00
Medium Course Sunday
€ 32.00 02/07/2006 - 09:00
Easy Course Sunday
Welke dag en welke locatie?
greetz
Classic course Saturday
€ 32.00 01/07/2006 - 08:00
Medium course Saturday
Easy course Saturday
Classic Course Sunday
€ 32.00 02/07/2006 - 08:00
Medium Course Sunday
Easy Course Sunday
Welke dag en welke locatie?
greetz
Wij gaan voor: de classic course op zaterdag om 8h vanuit morzine.
Ik kan 1 iemand meenemen maar die moet wel vanuit belgie zijn of in belgie (lummen of zo) kunnen raken. Ik vertrek op vrijdag morgen (héél vroeg) en kom op zondag ochtend (na uitslapen) terug.
greetz
bettes
ps: Tbx en ik zijn ok ingeschreven en go met de magic plakskes met all access
Ik kan 1 iemand meenemen maar die moet wel vanuit belgie zijn of in belgie (lummen of zo) kunnen raken. Ik vertrek op vrijdag morgen (héél vroeg) en kom op zondag ochtend (na uitslapen) terug.
greetz
bettes

Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
Hebben jullie plaats over?jojo schreef:Wij gaan met groepje van 6 man (volcomjerk, rinse appelstroop, cHoc, Pieter en zijn v10 en mathijs) voor de classic route op zondag en starten in Les Gts (staan daar ook op de camping).
En blijven er gelijk een hele week!!
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
@ bettesbettes schreef:Wij gaan voor: de classic course op zaterdag om 8h vanuit morzine.
greetz
bettes
't Zou goed zijn als ik kan meerijden. Heb me ook ingeschreven voor de classic vanuit Morzine op zaterdag
Ge moet dan uw rekening maar maken.
Alvast bedankt
-
- Contacteer:
Hoe laat gaan jullie?jojo schreef:Wij gaan met groepje van 6 man (volcomjerk, rinse appelstroop, cHoc, Pieter en zijn v10 en mathijs) voor de classic route op zondag en starten in Les Gts (staan daar ook op de camping).
Gaan jullie op de DH-bike? Sterk staaltje wordt datjojo schreef:Wij gaan met groepje van 6 man (volcomjerk, rinse appelstroop, cHoc, Pieter en zijn v10 en mathijs) voor de classic route op zondag en starten in Les Gts (staan daar ook op de camping).

Misschien komen we mekaar daar wel tegen... Les Gets en Morzine is niet echt ver van mekaar.
greetz
bettes
-
- Contacteer:
ik en metrix zijn ook ingeschreven krijg ik net te horen!!!
en niet te vergeten onze dames gaan ook mee!!!
dat maakt +4 dacht ik zo!!!
vertrekken op zaterdag voor de classic vanuit morzine.
hebben daar ook een apptmnt.gehuurd voor een weekie!!!
vette fun op zekers,nu al zin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en niet te vergeten onze dames gaan ook mee!!!
dat maakt +4 dacht ik zo!!!

vertrekken op zaterdag voor de classic vanuit morzine.
hebben daar ook een apptmnt.gehuurd voor een weekie!!!

vette fun op zekers,nu al zin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En wij zijn ook ingeschreven, t.t.z. ikke en mijn madam. Nu maar hopen dat haar knie snel genoeg gerevalideerd is om mee te doen.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
Wij vertrekken vrijdag 30 juni (Ik, en rinse geloof ik ook, hebben nog enkele studieverplichtingen op vrijdag, anders gingen we wel eerder). We gaan 's avonds weg zodat we er zaterdag 's ochtends aankomen.N I E L S schreef:Hoe laat gaan jullie?jojo schreef:Wij gaan met groepje van 6 man (volcomjerk, rinse appelstroop, cHoc, Pieter en zijn v10 en mathijs) voor de classic route op zondag en starten in Les Gts (staan daar ook op de camping).
We hebben helaas geen plek. We gaan een 6 persoons bus huren en die zit qua personen iigv vol. En de laadbak ook wel denk ik.
Mathijs: De Benjamin
Ik bedoel hoe laat gaan jullie rijden op zondag, er zijn meerdere tijden mogelijk voor de PPdS, zie kogelvis zijn post.Mathijs schreef:Wij vertrekken vrijdag 30 juni (Ik, en rinse geloof ik ook, hebben nog enkele studieverplichtingen op vrijdag, anders gingen we wel eerder). We gaan 's avonds weg zodat we er zaterdag 's ochtends aankomen.N I E L S schreef:Hoe laat gaan jullie?jojo schreef:Wij gaan met groepje van 6 man (volcomjerk, rinse appelstroop, cHoc, Pieter en zijn v10 en mathijs) voor de classic route op zondag en starten in Les Gts (staan daar ook op de camping).
We hebben helaas geen plek. We gaan een 6 persoons bus huren en die zit qua personen iigv vol. En de laadbak ook wel denk ik.
-
- Contacteer:
We hebben helaas geen plek. We gaan een 6 persoons bus huren en die zit qua personen iigv vol. En de laadbak ook wel denk ik.[/quote]
ik zou er ook een aanhanger of tenminste een imperial of fietsendrager
bijnemen schat ik zo.....
6 man+fietsen(neem ik aan)tentjes,kleding,helmen,gereedschap en blablabla,of gaan jullie bij elkaar op schoot
wel knus
ik heb mijn transporter vaak al redelijk vol liggen as we met zijn TWEE-EN ergens verder weg gaan biken(ik neem dan ook liever teveel mee dan te weinig)
suc6 in elk geval met inladen,en hopen dat je op de grens niet alles mag
uitladen
ik zou er ook een aanhanger of tenminste een imperial of fietsendrager
bijnemen schat ik zo.....
6 man+fietsen(neem ik aan)tentjes,kleding,helmen,gereedschap en blablabla,of gaan jullie bij elkaar op schoot

wel knus

ik heb mijn transporter vaak al redelijk vol liggen as we met zijn TWEE-EN ergens verder weg gaan biken(ik neem dan ook liever teveel mee dan te weinig)
suc6 in elk geval met inladen,en hopen dat je op de grens niet alles mag
uitladen

-
- Contacteer:
[quote="Mathijs"]Mwa, verlengde sprinter met dubbele cabine. Moet passen. Hadden eerst een dubbel-cab Transit (normale lengte) in gedachte, maar dat gaat idd niet passen. Verwacht dat dit wel gaat.
die zijn inderdaad wel HUGE,die sprinters,en lopen ook nog us ve-rek-te
goed,moet idd lukken schat ik zo,maar wel de teddyberen thuislaten dan

die zijn inderdaad wel HUGE,die sprinters,en lopen ook nog us ve-rek-te
goed,moet idd lukken schat ik zo,maar wel de teddyberen thuislaten dan