demper past niet
Moderator:Beheerders
ik heb een giant warp waar een orginele gtm demper van 165 mm inbouw. nou was die zo lek als het maar kon dus heb ik een fox gekocht. maar toen ik de fox erin wilde zetten bleken du bussen niet te passen. weet iemand hier een oplossing voor 

Laatst gewijzigd door stephan op di feb 14, 2006 4:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De juiste bussen bestellen misschien ...
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
Bij de LBS. Goed laten opmeten, dus laten doen bij een LBS die weet waarmee hij bezig is.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
Wellicht een loze opmerking, maar bij mijn NRS pasten de bussen van de originele demper zo in de Fox.
Gaat bij jou niet lukken, of nog niet geprobeerd?
Ik heb onder garantie een stuk of 5 SID's
vervangen gekregen.
Uiteindelijk werd ik het zat en heb ik gevraagd om een andere demper, eigenmerk NRS van Giant. Die heb ik ook gekregen.
Die doet 't nog prima, maar laatst in de aanbieding een Fox Vanilla gekocht, als reserve, omdat ik ook niet in 't eeuwige leven van de NRS demper geloof.
Overigens hulde voor de service van m'n LBS en de garantie van Giant.
Gaat bij jou niet lukken, of nog niet geprobeerd?
Ik heb onder garantie een stuk of 5 SID's

Uiteindelijk werd ik het zat en heb ik gevraagd om een andere demper, eigenmerk NRS van Giant. Die heb ik ook gekregen.
Die doet 't nog prima, maar laatst in de aanbieding een Fox Vanilla gekocht, als reserve, omdat ik ook niet in 't eeuwige leven van de NRS demper geloof.
Overigens hulde voor de service van m'n LBS en de garantie van Giant.