nieuwe route nieuwegein
Moderator:Beheerders
-
ik zie daar allemaal routes aan de A2 kant aangelegd worden op de skibult.
ik weet van de plannen van route van 16 [!!!] km rond de skibaan tot in Vianen aan toe door de uiterwaarden maar heren ik dank u op uw blote knieen als ie er nu ook echt komt, ligt pvd in me achtertuin man !
wie weet meer, er zijn meer nieuwegeiners hiero.
E
ik weet van de plannen van route van 16 [!!!] km rond de skibaan tot in Vianen aan toe door de uiterwaarden maar heren ik dank u op uw blote knieen als ie er nu ook echt komt, ligt pvd in me achtertuin man !
wie weet meer, er zijn meer nieuwegeiners hiero.
E
Re:nieuwe route nieuwegein
dus jij bent die gozer die die sporen trekt in MIJN achter tuin :P
Ik ben er al wezen kijken...zaterdag waren er allemaal kids en veldrijders bezig....Hij is nog lang niet helemaal af... zit ook vage trap in...Die spring jij wel neem ik aan
Is iig wel iets positief!!!
Ik ben er al wezen kijken...zaterdag waren er allemaal kids en veldrijders bezig....Hij is nog lang niet helemaal af... zit ook vage trap in...Die spring jij wel neem ik aan

Is iig wel iets positief!!!
-
ik ga zaterdag 5 nov eens kijken daaro.
Gr
E
Gr
E
Bij de De Nedereindse Berg?
wvhetstadion.nl is daar aan het bouwen.
van hun site;
Als alles op schema blijft zal het cyclocross/MTB parcours op vrijdag, 11 november 2005, opgeleverd worden.
Meer info staat bij nieuws onder "oplevering.....
van hun site;
Als alles op schema blijft zal het cyclocross/MTB parcours op vrijdag, 11 november 2005, opgeleverd worden.
Meer info staat bij nieuws onder "oplevering.....
-
- Contacteer:
Ik heb er nu een paar keer gereden [maakt voor mij incl de rit erheen en weer terug totaal 30km] maar na 2 rondjes op de bult ben je wel aan je eerste biertje toe.
Het is puur interval training, bijzonder zwaar en in de afdalingen kun je niet echt knallen door al die haakse bochten die erin zitten.
Jammer dat ze geen ATB-ers hebben ingeschakeld om de lijnen uit te zetten, is ook opgezet als cyclocross parcours en je weet het die gasten rennen liever met de fiets op de schouder dan bruut af te dalen en te jumpen / kombochten te nemen
Gemiste kans maar ik ga me er wel tegenaan bemoeien...........
E
Het is puur interval training, bijzonder zwaar en in de afdalingen kun je niet echt knallen door al die haakse bochten die erin zitten.
Jammer dat ze geen ATB-ers hebben ingeschakeld om de lijnen uit te zetten, is ook opgezet als cyclocross parcours en je weet het die gasten rennen liever met de fiets op de schouder dan bruut af te dalen en te jumpen / kombochten te nemen
Gemiste kans maar ik ga me er wel tegenaan bemoeien...........
E
-
- Contacteer:
Het is inmiddels mijn vaste toerrondje aan het worden en het wordt steeds leuker. De bochten liggen bijzonder klote maar als de vorst uit de grond is gaan we daar maar eens scheppen. Er is wat heel leuks van te maken met drops en kombochten maar dan moeten we ons als ATBers er wel flink tegenaan bemoeien want het is nu in handen van reetfietsers die swinters weleens cyclocrossen en dat is zo hopeloos................ze komen zelf nergens boven en gaan dan rennen om keihard op hun bek te glijden in de vette klei.
Wel humor dat wel ja.
E
Wel humor dat wel ja.
E
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ben vandaag even wezen spelen met de 7point7.
Godnondeju 12km rijden op je freerider die een mt te klein is is geen pretje.
Maar lachen hoor leuke afdalingen van die lekkere hangbochten tegen een heuvel aan. Beetje scheppen en jennaait hem door de bochten dat wil je nietw eten. Er liggen al een paar kom bochten [maar niet de juiste lijn] je jankt nu lekker door die kommetjes heen dat moet beter. En er kunnen een paar schansen bij.
Heb binnenkort jullie hulp nodig, ben in gesprek met bestuur aldaar om aan te geven hoe de atb-ert denkt er iets moois van te maken.

E
Godnondeju 12km rijden op je freerider die een mt te klein is is geen pretje.
Maar lachen hoor leuke afdalingen van die lekkere hangbochten tegen een heuvel aan. Beetje scheppen en jennaait hem door de bochten dat wil je nietw eten. Er liggen al een paar kom bochten [maar niet de juiste lijn] je jankt nu lekker door die kommetjes heen dat moet beter. En er kunnen een paar schansen bij.
Heb binnenkort jullie hulp nodig, ben in gesprek met bestuur aldaar om aan te geven hoe de atb-ert denkt er iets moois van te maken.

E
-
- Contacteer:
De route gisteren maar eens uit geprobeerd. Er is wel wat voor te zeggen. Voor interval training lijkt het me prima. Voor toeren hoef je er niet te komen. Niet echt een natuurlijke omgeving zeg maar. Qau omgeving fiets liever de andere kant op en doe een paar rondjes Lage Vuursche. Als het daar droog is tenminste anders ben je daar alleen maar blubber aan het rijden.
Nieuwegein heeft wel een paar lekker klimmetjes die je goed moe kunnen maken. In de "afdalingen" ook een paar flink scherpe bochten. En 1 iets flauwere die je te hard kunt nemen. Gevolg; schaafwond. Na 4 rondjes had ik genoeg gezien van hetzelfde en ben weer naar huis gereden. Ik zal er nog wel een paar keer te vinden zijn want op interval valt er nog wel iets te verbeteren. En als er geschept moet worden ben ik van de partij want een paar kombochten kunnen het parcour een stuk sneller en leuker maken. En mischien is er hier en daar nog wel plek voor een jumpie.
en euuh ik had geluk. Geen lekke band. Wel hier en daar glas gezien tussen de stenen.
Nieuwegein heeft wel een paar lekker klimmetjes die je goed moe kunnen maken. In de "afdalingen" ook een paar flink scherpe bochten. En 1 iets flauwere die je te hard kunt nemen. Gevolg; schaafwond. Na 4 rondjes had ik genoeg gezien van hetzelfde en ben weer naar huis gereden. Ik zal er nog wel een paar keer te vinden zijn want op interval valt er nog wel iets te verbeteren. En als er geschept moet worden ben ik van de partij want een paar kombochten kunnen het parcour een stuk sneller en leuker maken. En mischien is er hier en daar nog wel plek voor een jumpie.
en euuh ik had geluk. Geen lekke band. Wel hier en daar glas gezien tussen de stenen.
-
- Contacteer:
Nee nog niet. De eerste keer was ik verrast met de afwisseling en stutterde ik er lekker overheen. De tweede keer op snelheid genomen maar niet afgezet. Daar had ik eerlijk gezegd weinig fut meer voor nadat klimmetje wat ervoor zit. Normaal gesproken check ik ook altijd eerst ff afzet landing ect. daar had ik nu ff geen zin in. Volgende keer zal ik na het klimmetje ff afstappen op adem komen en wat vaart maken om de 69km/u te halen.Ironhorse Erik schreef:Heb je de trap al gesprongen in die snelle afdaling. Top daar tot nu toe 69km/u incl claxonerende automobilsten op de A2.
Grtn
E

Als er gegraven moet worden etc. ben ik ook van de partij!
Trouwens nog nooit lek gereden daar..
Jammer van het vlakke op de berg, ben ik zelf niet zo kapot van
Kan zeker een aardig baantje worden, ik ben trouwens lid van de vereneging die heb gemaakt heeft..
Trouwens nog nooit lek gereden daar..
Jammer van het vlakke op de berg, ben ik zelf niet zo kapot van

Kan zeker een aardig baantje worden, ik ben trouwens lid van de vereneging die heb gemaakt heeft..

"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"
Even een quote uit een ander topic van Ironhorse Erik
Ik ber er nu 5x geweest en gisteren was de eerste keer dat ik lek reed. Combinatie van geluk en pech denk ik. Nu een latex bandje erin dus lek rijden zal zo ie zo minder voor moeten komen.Ironhorse Erik schreef:P.S. Route op de Nedereindseberg in Nieuwegein heeft nieuw funderingsmateriaal die eindelijk van de lekke banden verlost !