nico vink met trek
Moderator:Beheerders
wie had dat gedacht?
www.teammerlanduo.com
www.teammerlanduo.com
het werd tijd dat die jongen een deftigere fiets kreeg... Half DP had beter materiaal.
Check: http://www.teammerlanduo.com/default.asp?id=5
uit Earthed 3
uit Earthed 3
-
-
Ik denk dat jij niet zo goed weet wat goed materiaal is, die fiets waar nico afgelopen jaar op reed deed dus echt helemaal niks onder voor wat de rest met uitzondering van Honda op reed. Mooi spul is niet altijd goed spul.Chmod schreef:het werd tijd dat die jongen een deftigere fiets kreeg... Half DP had beter materiaal.
uit Earthed 3
-
Ik ben het ook met Mech eens, ik denk dat die b1 heel wat beter rijd alsMech schreef:Ik denk dat jij niet zo goed weet wat goed materiaal is, die fiets waar nico afgelopen jaar op reed deed dus echt helemaal niks onder voor wat de rest met uitzondering van Honda op reed. Mooi spul is niet altijd goed spul.Chmod schreef:het werd tijd dat die jongen een deftigere fiets kreeg... Half DP had beter materiaal.
uit Earthed 3
die trek session 10. Die session 10 is ook niet echt een race frame wat
die b1 heel wat meer is.
- Hydraulic_Pimp
Copy that...Mech schreef:Ik denk dat jij niet zo goed weet wat goed materiaal is, die fiets waar nico afgelopen jaar op reed deed dus echt helemaal niks onder voor wat de rest met uitzondering van Honda op reed. Mooi spul is niet altijd goed spul.Chmod schreef:het werd tijd dat die jongen een deftigere fiets kreeg... Half DP had beter materiaal.
uit Earthed 3
Nogmaals zonde dat een merk (lees: de mensen achter een merk) op zo'n manier uit de markt verdwijnen... Ik hoop voor de MerlanDuo jongens wel dat de samenwerking met Trek evengoed is...
Het gaat in ieder geval ook om de tijd die er in een fiets is gestopt om te testen, en persoonlijke aanpassingen te doen die voor iedereen hier op dp niet te doen zijn. Als die mannen 2 weken in frankrijk gaan trainen is dat maar voor 1 ding en dat is een basis leggen voor het hele seizoen om de fiets goed te krijgen zodat in het seizoen alleen aan details per parcours gewerkt moet worden. Daarnaast is Nico nu nog steeds aan het leren wat zijn fiets doet en wat er beter kan. En hij moet over die grens heen van tussen de grote mannen staan. Hij is snel genoeg maar in zijn koppie moet het allemaal op een rij komen. Dat komt wel maar dat duurt even, hij is nu pas aan zijn 3e seizoen toe met ondersteuning van een team buiten voorheen blij zijn dat zijn fiets niet uit elkaar viel tijdens de wedstrijd.
Ene op die Trek zal hij zeker zo hard gaan. Ik ben er niet bang voor.
Ene op die Trek zal hij zeker zo hard gaan. Ik ben er niet bang voor.
how, even verduidelijken:
Ik wens deze jongen materiaal toe dat overeenkomt met z'n rijcapaciteiten, dus kunnen we er van uitgaan dat hij het beste mag krijgen wat er op de markt is...
Nico moest zich nog bewijzen volgens B-one, want Bas kreeg reeds vorig jaar al de gearbox B-one tussen zijn beentjes terwijl Nico het met z'n oude moest doen. Wist je dat de andere rijders Nico een beetje uitlachten met z'n overjaars materiaal! Die B-one is echt een oude machine waar hij op reed. Als er nog iemand weet hoeveel plaatsen Bas achter nico eindigde in Les Gets? In ieder geval waren het er veel.
Dus, ben ik nu blij dat hij met het beste mag rijden wat z'n sponsor te bieden heeft. Buiten kwestie dat het nu een goede of slechte bike is.
respect
Ik wens deze jongen materiaal toe dat overeenkomt met z'n rijcapaciteiten, dus kunnen we er van uitgaan dat hij het beste mag krijgen wat er op de markt is...
Nico moest zich nog bewijzen volgens B-one, want Bas kreeg reeds vorig jaar al de gearbox B-one tussen zijn beentjes terwijl Nico het met z'n oude moest doen. Wist je dat de andere rijders Nico een beetje uitlachten met z'n overjaars materiaal! Die B-one is echt een oude machine waar hij op reed. Als er nog iemand weet hoeveel plaatsen Bas achter nico eindigde in Les Gets? In ieder geval waren het er veel.
Dus, ben ik nu blij dat hij met het beste mag rijden wat z'n sponsor te bieden heeft. Buiten kwestie dat het nu een goede of slechte bike is.
respect
- Hydraulic_Pimp
Ik heb nico btw in willingen ook op de petespeed gezien.
Maar die was nog veel te zwaar om WC waardig te zijn, dus ik denk niet dat het zal liggen aan wie hem wel of niet krijgt.
B1 overjaarsmateriaal, kweetnie, mss was het wel tijd dat B1 uitkwam met iets nieuws, maar als het goed werkt...
Kijk maar naar Ben reid, hoelang heeft die niet op zijn oude giant rondgereden, ik denk dat ze die jongen geld hebben moeten toesteken om met de nieuwe giant te rijden
Maar die was nog veel te zwaar om WC waardig te zijn, dus ik denk niet dat het zal liggen aan wie hem wel of niet krijgt.
B1 overjaarsmateriaal, kweetnie, mss was het wel tijd dat B1 uitkwam met iets nieuws, maar als het goed werkt...
Kijk maar naar Ben reid, hoelang heeft die niet op zijn oude giant rondgereden, ik denk dat ze die jongen geld hebben moeten toesteken om met de nieuwe giant te rijden

Das ook waar, maar Nico had in les gets graag met de nieuwe bak gereden. Allé, wat waren we allen blij dat hij een dorado op z'n vloke kreeg. En dan wel de oudste van de serie.
Bwa, bij B-one had k echt wel de indruk dat ze nog niet voluit op Nico doorgingen.
Ma enfin, we zullen het em eens moeten vragen.
Bwa, bij B-one had k echt wel de indruk dat ze nog niet voluit op Nico doorgingen.
Ma enfin, we zullen het em eens moeten vragen.
Nico reed niet met petespeed omdat de te zwaar was op dat moment, Bas reed wel met Petespeed omdat Bas deze reed in wedstrijden puur voor ontwikkelings doeleinden en als Nico dit moest doen dit ten koste gaat van de weinige trainingstijd in een wereldbeker weekend.
Nico reed met een oude Dorado omdat dit nog steeds de beste downhill vork is die er gemaakt is, zeker de gemodificeerde versie die Nico had.
En hiermee sla je de spijker op zijn kop
"Wist je dat de andere rijders Nico een beetje uitlachten met z'n overjaars materiaal!"
Denk je dat Nico hier ene fuck om geeft? Het gaat maar om 1 ding en dat is wie kan er rijden en wie niet. Je wordt harder uitgelachen als je daar met je compleet gepimpte bak aankomt en dan als een stuk stront van die berg af rijdt.
Nico reed met een oude Dorado omdat dit nog steeds de beste downhill vork is die er gemaakt is, zeker de gemodificeerde versie die Nico had.
En hiermee sla je de spijker op zijn kop
"Wist je dat de andere rijders Nico een beetje uitlachten met z'n overjaars materiaal!"
Denk je dat Nico hier ene fuck om geeft? Het gaat maar om 1 ding en dat is wie kan er rijden en wie niet. Je wordt harder uitgelachen als je daar met je compleet gepimpte bak aankomt en dan als een stuk stront van die berg af rijdt.
-
- Contacteer:
Der zit ier ver niet anders als wa posers mee under big bikes
nico lacht de rest toch uit mee under lelijke skinsuits....
hij zei vorige week nog da dien B1 waarschijnlijk een van de betere DHr's IS!
benieuwd wat ie met dien trek kan.
ge zou beter amaal wa gon rijn ipv ier te zeveren over eenen da em der toch geen kloten van zal aantrekken.
en mech ee wel dik gelijk, de velos die ik ier op da forum al em gez
nie normaal, mor of ik ze ooit tegenkom op n wedstrijd of gelijk waar is iets anders....
BTW : hij zou zijn B1s (stonebumble en DH+) verkopen.
DH+ : 3000 euro zei m
stonebumble : 1000euro fzo.
ge zou beter amaal wa gon rijn ipv ier te zeveren over eenen da em der toch geen kloten van zal aantrekken.
en mech ee wel dik gelijk, de velos die ik ier op da forum al em gez

Wablief???crazy canuck schreef:Der zit ier ver niet anders als wa posers mee under big bikes
en mech ee wel dik gelijk, de velos die ik ier op da forum al em gez![]()
nie normaal, mor of ik ze ooit tegenkom op n wedstrijd of gelijk waar is iets anders....
-
- Contacteer:
-