Ik wil een gary fisher biggn's GED gaan kopen. (iemand ervaring?)
Ik wil ermee gaan fietsen op de 4X baan in groningen, wat spelen met trappetjes skatebaan etc.
En ik wil er ook mee gaan fietsen in bikepark van winterberg etc.
Welke maat kan ik het beste nemen? 13 inch of 15,5 ik ben 172 cm lang.
Ik neig zelf naar 13 inch ivm springen en stand hoogte etc.
ik hoop dat iemand mij wijze raad kan geven groeten
geert
welke maat fiets
Moderator:Beheerders
Koop je hem online of bij je LBS, anders probeer het even. Ik zou zeggen de kleine versie, die is iets wendbaarder. Ik heb zelf een 16 Inch ( Geen GF ) maar als ik nog eens zo`n bike koop neem ik denk ik een kleinere. Wat niet wil zeggen dat 16 inch ruk is. Toch is dat ook iets persoonlijks. Gewoon even proberen bij je LBS, desnoods een andere fiets met 13 inch
:: Turner DHR / Turner 4X / Turner Flux ::
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Wat belangrijker is dan de framehoogte is de lengte. Aangezien je op zo'n fiets toch nooit lang zit (en als je het wel doet, be je dan niet veel kracht aan het zetten als bij een xc'er.
Belangrijker is dus dat de horizontale afstand tussen zadelpenbuis en balhoofdbuis goed is.
Dat is een persoonlijk verhaal, hoe lang je die wilt hebben.
Rinse
Belangrijker is dus dat de horizontale afstand tussen zadelpenbuis en balhoofdbuis goed is.
Dat is een persoonlijk verhaal, hoe lang je die wilt hebben.
Rinse
Whoop Whoop!
heb hem gekocht
hallo bedankt voor jullie reakties, Ik heb de Gary Fischer gekocht in 13 inch XS Het is nl een vrij lange fiets.
Ik krijg hem vandaag binnen. heb hem gekocht voor 669 euro bij www.12gotrading.nl had ik nog nooit van gehoord.
Maar ze hebben erg veel korting op veel MTB's.
De foto's op dat andere onderwerp over de GF zien er goed uit, dus ik wacht in spanning
Ik krijg hem vandaag binnen. heb hem gekocht voor 669 euro bij www.12gotrading.nl had ik nog nooit van gehoord.
Maar ze hebben erg veel korting op veel MTB's.
De foto's op dat andere onderwerp over de GF zien er goed uit, dus ik wacht in spanning