Bad Wildbad
Moderator:Beheerders
Iemand een goeie tip voor overnachting in Bad Wildbad?
Liefst iets goed in orde en minstens voor 4 personen.
Wanneer gaat het trouwens open, op de site staat nog enkel van 2005 vermeld.
Z.
Liefst iets goed in orde en minstens voor 4 personen.
Wanneer gaat het trouwens open, op de site staat nog enkel van 2005 vermeld.
Z.
Normaal gaat het ergens rond begin april open....dit hangt natuurlijk af van de sneeuw.
Vorig seizoen (2005) is het 26 maart opengegaan als ik me niet vergis...
Wij hebben een keer geslapen bij gasthaus kühnle ligt in een zijstraatje van de hoofdwinkelstraat. Is er wel zeer rustig. Alles is zeer verzorgt....je moet er niet van verschieten maar dat is daar echt een oord voor oude mensen en meeste van die dingen is daar ook door ouderen gerunt en ze zijn over het algemeen niet echt happig op die jongeren die daar zotte dingen komen doen met hun bikes. Aan de telefoon klinkt de eigenaar niet echt bepaald vriendelijk
Je moet is zien op de site van bad wildbad zelf....zo ben ik er ook opgekomen
of gasthaus kuhnle intypen op google.
Wij hebben ook al gewoon tentje op gezet op de parking van het park maar het kan wel zijn dat de flikken u komen weg jagen
Vorig seizoen (2005) is het 26 maart opengegaan als ik me niet vergis...
Wij hebben een keer geslapen bij gasthaus kühnle ligt in een zijstraatje van de hoofdwinkelstraat. Is er wel zeer rustig. Alles is zeer verzorgt....je moet er niet van verschieten maar dat is daar echt een oord voor oude mensen en meeste van die dingen is daar ook door ouderen gerunt en ze zijn over het algemeen niet echt happig op die jongeren die daar zotte dingen komen doen met hun bikes. Aan de telefoon klinkt de eigenaar niet echt bepaald vriendelijk
Je moet is zien op de site van bad wildbad zelf....zo ben ik er ook opgekomen
of gasthaus kuhnle intypen op google.
Wij hebben ook al gewoon tentje op gezet op de parking van het park maar het kan wel zijn dat de flikken u komen weg jagen
www.gaestehaus-schmid.de
bovenaan de berg,vlakbij de pistes,en niet duur. en de eigenaars zijn van spaanse afkomst. maar voor de rest lopen er vooral oudere+ rijkere duitsers rond en kan je gerust vele boze blikken verwachten,vooral da stuk dat je door het dorp rijd naar de lift
t is echt wel totaal anders als winterberg
bovenaan de berg,vlakbij de pistes,en niet duur. en de eigenaars zijn van spaanse afkomst. maar voor de rest lopen er vooral oudere+ rijkere duitsers rond en kan je gerust vele boze blikken verwachten,vooral da stuk dat je door het dorp rijd naar de lift

t is echt wel totaal anders als winterberg
kampvuur
ik heb er een keer geweest en dan hebben we geslapen aan een kampvuur iets verder op aan de rechterkant van de dirts (als je met de rug naar het dorp staat). Deze keer gaat dat niet lukken omdat er een klein kindje meegaat. Die drinkt ook geen bier en loopt niet achter de vrouwen.XXL schreef: Wij hebben ook al gewoon tentje op gezet op de parking van het park maar het kan wel zijn dat de flikken u komen weg jagen
Z.