Ik hoop dat de moderators een beetje kunnen gaan moderaten want ik kom echt veel topickicks tegen meer dan 1 jaar oud en die jongens doen het nog eens 10x ook zelfs als je het ze uitlegt. Taalgebruik en alles is er ook geen **** beter op geworden. Het feit dat replies aangepast kunnen worden is ook nog niet duidelijk en mensen die geband zouden moeten worden omdat ze dreigen met pistolen, mensen nog veel geld schuldig zijn en de boel in de maling nemen kunnen ook gewoon blijven posten ook al is het overduidelijk dat het dezelfde figuren zijn.
Sinds de meldknop weg is weet ik ook niet waar ik dit posten moet.
Sorry als ik dit een beetje hard omschrijf maar het is op het nieuwe forum wel een beetje een zooitje hier en daar. Succes ermee.
Chaos
Moderator:Beheerders
Thanx voor de melding.
Er wordt zoveel mogelijk gelocked en gedaan, maar er zal ook even voor de moderators een gewenning moeten komen.
Even geduld dus nog..
Voor een eventuele oplossing mag je meldingen anders aan mij (ik weet niet of andere moderators dit ook willen) PM'en, met URL.
B'tje meer werk, maar het is een tijdelijke oplossing...
Er wordt zoveel mogelijk gelocked en gedaan, maar er zal ook even voor de moderators een gewenning moeten komen.
Even geduld dus nog..
Voor een eventuele oplossing mag je meldingen anders aan mij (ik weet niet of andere moderators dit ook willen) PM'en, met URL.
D'n Helle schreef:Thanx voor de melding.
Even geduld dus nog..
Ik zie dat je al aardig aan het werk geweest bent.

Thanks!
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!