Leni Fried TitaniumArts

Het is wat moeilijk te zien, maar deze Ti FAT heeft tal van Yo Eddy! figuurtjes + de 'Fat Chance' naam op/in het frame geanodiseerd. Deze bike heeft een tweetal jaren geleden op eBay.com te koop gestaan. Na wat oproer heeft de verkoper de bike met toen hoogste bod $2600 en nog 4 dagen te gaan teruggestrokken. Hij kreeg mailtjes met strekking; "Je verkoopt je nieren toch ook niet !"
Vanwaar dit al? Een Ti FAT is sowieso al bijzonder, maar eentje waar Leni Fried haar kunsten op los heeft gelaten is echt heel erg uniek. Leni Fried kan ook jouw Ti FAT, Newsboy, Moots enz onder handen nemen. Leni heeft een website => klik afbeelding

Competitie FATs op de plaat

linkerzijde Yo Eddy! teambike

rechterzijde

Team Violet Shock a Billy

Ron Andrews tijdens de 1986 NORBA National Championship

RA tijdens de Black Diamond Coal Climb, 1987
Supergaaf oudje

1988 Fat Chance met Reynolds 531 Box Crown fork, Cook Bros stem (cranks ook trouwens) en WTB Roller Cams

Mijn favoriete bike is sinds ik begon met fietsen altijd H-Balls' DH wapen de Miyata Elevation 12,000 geweest. Die stek moet hij nu delen met deze FAT, welke overigens ook nog een stuk functioneler is mijn fietsengebruik in ogeschouw genomen.
De fiets is van Michael uit NY. Michael heeft reeds 30 FATs bezeten. Hier een impressie van wat hij bezit/bezat.
Fat City Cycles logo
Ik heb van diezelfde Michael van hierboven het volgende logo mogen ontvangen:

Ik kreeg hem eigenlijk in een wat kleiner formaat, maar Boss -die erg handig is-, heeft zijn creativiteit en kunde er even op los gelaten en dit is dus het resultaat.
Het is de bedoeling dat ik van dit logo stickers ga laten maken. Zie je ooit een groene SAAB met dit logo achterop, dan ben ik het

Reviews: Grellow Yo Eddy!, Buck Shaver en Titanium
Om het af te leren...

2
3
Buck Shaver op PDF formaat
Fat Chance Titanium