Nieuw forum
Moderator:Beheerders
De afgelopen maanden is er hard gewerkt om het forum om te zetten naar nieuwe software. Aankomend weekend, 25-27 november, is het dan zover. Vrijdagavond wordt het oude forum op non-actief gezet waarna we aan de slag gaan met het omzetten. De verwachting is dat het forum niet eerder dan zondagmiddag weer zal werken.
Het nieuwe forum biedt als voordelen dat het probleem met het inloggen opgelost zal zijn, de zoekfunctie weer werkt en het is dan mogelijk om persoonlijke berichten naar andere gebruikers te sturen via het forum.
Tegelijk met het nieuwe forum worden er nieuwe gedragsregels geïntroduceerd. Deze zullen niet zoveel verschillen met het beleid wat nu gehanteerd wordt door de moderators. Het is alleen beter omschreven.
Let op: Het nieuwe forum kent geen verschil tussen de inlognaam en nickname van een gebruiker. Bij het huidige forum is dit wel het geval. Er is voor gekozen om de huidige nickname te gaan gebruiken als inlognaam voor het nieuwe forum. Dit houdt dus in dat iemand die nu als nickname Hansepans heeft en inlogt als Hans straks in moet loggen als Hansepans. De inlognaam op het nieuwe forum kan alleen op verzoek gewijzigd worden. Het is dus handig om deze aankomende week te veranderen indien nodig.
Het wachtwoord van alle gebruikers zal niet worden meegenomen naar het nieuwe forum. Elke gebruiker zal deze opnieuw moeten aanvragen via het forum door het opgeven van de inlognaam en het emailadres. De gebruiker ontvangt dan een nieuw wachtwoord per e-mail. Deze kan daarna zelf gewijzigd worden in het profiel. Zorg er dus voor dat het e-mailadres in je profiel klopt zodat je het wachtwoord kunt ontvangen.
Het nieuwe forum biedt als voordelen dat het probleem met het inloggen opgelost zal zijn, de zoekfunctie weer werkt en het is dan mogelijk om persoonlijke berichten naar andere gebruikers te sturen via het forum.
Tegelijk met het nieuwe forum worden er nieuwe gedragsregels geïntroduceerd. Deze zullen niet zoveel verschillen met het beleid wat nu gehanteerd wordt door de moderators. Het is alleen beter omschreven.
Let op: Het nieuwe forum kent geen verschil tussen de inlognaam en nickname van een gebruiker. Bij het huidige forum is dit wel het geval. Er is voor gekozen om de huidige nickname te gaan gebruiken als inlognaam voor het nieuwe forum. Dit houdt dus in dat iemand die nu als nickname Hansepans heeft en inlogt als Hans straks in moet loggen als Hansepans. De inlognaam op het nieuwe forum kan alleen op verzoek gewijzigd worden. Het is dus handig om deze aankomende week te veranderen indien nodig.
Het wachtwoord van alle gebruikers zal niet worden meegenomen naar het nieuwe forum. Elke gebruiker zal deze opnieuw moeten aanvragen via het forum door het opgeven van de inlognaam en het emailadres. De gebruiker ontvangt dan een nieuw wachtwoord per e-mail. Deze kan daarna zelf gewijzigd worden in het profiel. Zorg er dus voor dat het e-mailadres in je profiel klopt zodat je het wachtwoord kunt ontvangen.
Laatst gewijzigd door Ruben op zo nov 27, 2005 8:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Re:Nieuw forum
Chapeau,
Ik ben blij dat je het eindelijk voor elkaar hebt, weet hoeveel werk je eraan gehad hebt!!
Voor ruben en al zijn kornuiten!!
DANK JE WEL!
Ik ben blij dat je het eindelijk voor elkaar hebt, weet hoeveel werk je eraan gehad hebt!!
Voor ruben en al zijn kornuiten!!
DANK JE WEL!
Special thanks voor single speed JJ die er ook heel wat uurtjes tijd in heeft gestopt
Bij deze, bedankt gasten voor alle gedane moeite

Believe me...
Het zal een stap van 7 mijl zijn in vergelijking met dit forum!!!
Het zal een stap van 7 mijl zijn in vergelijking met dit forum!!!
Goed bezig allemaal, !!!!!!
dussssss©
dussssss©
Goed te horen! Succes.
Hulde!
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
Heeft iemand nog andere leuke sites voor aanstaand weekend????
Ik verveel me nu al....
dusssss©
Ik verveel me nu al....
dusssss©
BOSS schreef:
Ik verveel me nu al....
dusssss©
www.singlespeed.nl
www.mtbr.com
www.macfreak.nl
www.fotograferenvoordummies.nl
www.erikboschman.com
www.vanillabicycles.com
Daar kom je een eind mee...
Steelboy schreef:
[BOSS schreef:
Ik verveel me nu al....
dusssss©
www.singlespeed.nl
www.mtbr.com
www.macfreak.nl
www.fotograferenvoordummies.nl
www.erikboschman.com
www.vanillabicycles.com
Daar kom je een eind mee...
thanx die kon ik nog niet.... ::)
dusssss©
-
http://mitglied.lycos.de/albeyer/id28.htm
Je vind er ook Duitse, Engelse en Japanse
Beetje obscuur, maar wel leuk
Je vind er ook Duitse, Engelse en Japanse
Beetje obscuur, maar wel leuk
Het is niet te geloven, DP gaat naar een nieuw forum!
Gefeliciteerd mannen dat het er nu dan toch echt van gaat komen!

Gefeliciteerd mannen dat het er nu dan toch echt van gaat komen!
Kijk, das goed nieuws..
Veel succes van het weekend Ruben en ik kijk er naar uit om zondag op een nieuw forum te mogen komen!
Succes en bedankt.
Veel succes van het weekend Ruben en ik kijk er naar uit om zondag op een nieuw forum te mogen komen!
Succes en bedankt.
Veel succes van het weekend van mannen.
1 troost, het word toch klote weer, fietsen had toch niks geworden!
dusssss©
1 troost, het word toch klote weer, fietsen had toch niks geworden!
dusssss©
Reminder: vanavond 18:00 forum off-line
Vanavond om 18:00 gaat ons forum tijdelijk off-line omdat deze overgezet gaat worden naar nieuwe software. Het omzetten gaat waarschijnlijk tot zondagmiddag duren. Zodra het forum weer beschikbaar is kun je dat op de nieuwspagina lezen. Later vanavond stellen we het oude forum weer open, echter in beperkte vorm. Zo kan iedereen toch contact houden en kunnen we jullie op de hoogte kunnen houden van de vorderingen. Naast nieuwe software zullen ook de gedragsregels beter omschreven zijn en wordt de forumindeling ook aangepast.
Shit, en dat met slecht weer in het vooruitzicht...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Spannend, nog een uurtje!!
En dan een tijdelijk forum zonder moderators, want die zijn toch te druk om ons hier in de gaten te houden, dat wordt feest!!!!!
Sex, drugs en Rock "n Roll ;D
Iedereen zijn naam aangepast??
Je zou de hele rest van je DP leven als Steelboy door het leven moeten...
En dan een tijdelijk forum zonder moderators, want die zijn toch te druk om ons hier in de gaten te houden, dat wordt feest!!!!!
Sex, drugs en Rock "n Roll ;D
Iedereen zijn naam aangepast??
Je zou de hele rest van je DP leven als Steelboy door het leven moeten...
- Arnetteman
zou het nou ook drukker gaan worden op het forum van mtb.nl? of op mtbsport.nl? of nog elders?
En tja, je zult je naam maar aangepast hebben aan de fiets die je op dat moment hebt. Pieter en zijn toy werd pieter en zijn V10, wordt het volgend jaar weer wat anders, blijk je nog steeds een V10 te hebben....bijvoorbeeld.
En stel dat Steelboy nou overgaat op alu, volledig dan, of op karton. Het blijft Steelboy, dus je weet maar nooit......kartonboy, aluboy.....hmmm....nèèèèh...
En tja, je zult je naam maar aangepast hebben aan de fiets die je op dat moment hebt. Pieter en zijn toy werd pieter en zijn V10, wordt het volgend jaar weer wat anders, blijk je nog steeds een V10 te hebben....bijvoorbeeld.
En stel dat Steelboy nou overgaat op alu, volledig dan, of op karton. Het blijft Steelboy, dus je weet maar nooit......kartonboy, aluboy.....hmmm....nèèèèh...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ja en jij dan?
Wrs kom je er binnenkort wel achter dat een Oakley echt wel fijner is... ;D
- Arnetteman
JJ schreef:
Ja en jij dan?
Mwooaaah, heb 8 Arnette"s en 1 Oakley en vooral mijn goggle (arnette) heb ik de laatste tijd veel op. Lijkt wel stoer namelijk.
Ben benieuwd wanneer jij met versnellingen gaat rijden. Helaas zit singlespeed niet in jouw forumnaam anders kon ik daar ook nog wat over zeggen :P
inderdaad Oakleyman!
En JJ29
En JJ29
- Rinse Appelstroop
- Contacteer: