Steelboy schreef:
Toby, chillen...
De fiets is legaal verkregen, dit soort opruimacties zijn geoorloofd (in verband met fietsenhoek opschoningen op stations, scholen, etc.)
Ik vind de logica "is deze fiets van iemand, zo nee, dan pleuren we em weg" nogal raar. Het is uiteindelijk wel andermans bezit wat je feitelijk ontvreemd. Op sommige universiteiten moet je niet een jaar op stage in het buitenland gaan en je fiets in vertrouwen in de universiteitsfietsenstalling plaatsen. Na een jaar is ie "opgeruimd".
Als jij een dusdannig prijzige fiets zomaar op goed vertrouwen een jaar in een fietsenstalling neerzet, ben je in mijn ogen niet goe dbezig.
Zo"n fietsenstalling is er niet voor gemaakt om als jarenlange fietsenstalling te fungeren voor iedereen die zn fiets ff kwijt moet.
een dergelijke opruimactie is in mijn ogen ook wat krom, maar of deze fiets nou weggegooid zou worden of bij zou belanden denk ik dat iedereen het er toch wel mee eens is dat dit de beste optie is.
Toby, ik kan je best begrijpen maar ik heb deze fiets absoluut niet gejat, het was een kwestie van vuilnisbak of meegeven. wat zou jij doen? [sub]te weten dat een jaar lang niemand er naar om heeft gekeken en ie anders verbrand word[/sub]