Re:Sneak Peak Bikepark Groningen

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Mathijs

Bericht door Mathijs » zo nov 20, 2005 8:41 pm

Zo, het bewijs dat ik nog wat nuttigs heb gedaan vandaag is geleverd. Danku. Het was gezellig vandaag!

Cloxxki

Bericht door Cloxxki » ma nov 21, 2005 3:31 pm

Ziet er kek uit!

Ik weet nog dat het in Bergschenhoek er iets anders aan toe ging. Handen in je zakken was om klappen vragen. Geen graafmachine gezien, en die is er volgens mij ook nooit gekomen. Man wat hebben we toen een graaf-blaren gekweekt, en dan was ik er nog lang niet altijd bij...

Hoeveel hoogteverschil hebben jullie te overbruggen? In B"hoek iets van 30-35m als ik me niet vergis, maar door de wat steile helling veel erg krappe bochten nodig om niet een soort speedrecord helling te hebben.
300m is misschien wel lang zat, in B"hoek was ik vaak al kapot voor ik beneden was, nooit gedacht dat 4-cross zo vermoeiend zou zijn 8)

LOL, daar in het Noorden zullen jullie wel helemaal weinig hoogte verschillen hebben om een fiets tegenaan te duwen, nu is het aan mij de beurt om te balen dat een mooi aangelegd park zo ver weg ligt ;D

Mooi duwpaadje links op die foto"s! Misschien een reden een niet te groot singlespeed verzet te kiezen, of toch maar een derailleur te monteren. Duwen zuigt.

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » ma nov 21, 2005 3:36 pm

ook wij hebben een hoogteverschil van 30 tot 35 meter te overbruggen. De lengte van de helling in het schuine vlak is rond de 150 meter. De hellingshoek van het pad dat jij omschrijft is rond de 12 graden. Prima te doen met een singlespeed met licht verzet. Qua steilheid veranderd dat pad niet her en der, tis constant dezelfde hoek.

Cloxxki

Bericht door Cloxxki » ma nov 21, 2005 3:55 pm

Wow, stuk hoger nog dan het op de foto"s lijkt!
20% klim, da"s nog niet misselijk, maar met een breed stuur en wat goede moed niet ondoenlijk :-)

Half minuutje dalen, even chillen, minuutje klimmen, minuutje chillen... :-)

Slimmie

Bericht door Slimmie » ma nov 28, 2005 8:14 am

Strakke foto's Arnetteman. Ik krijg nu echt een mooi beeld van de vorming van het pacours. Super strak allemaal. Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat.

Ik weet niet wanneer er weer word gegraven, maar mogelijk kan ik ook nog wel wat handen en scheppen regelen. :D :)

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » di nov 29, 2005 8:53 am

Slimmie schreef:Strakke foto's Arnetteman. Ik krijg nu echt een mooi beeld van de vorming van het pacours. Super strak allemaal. Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat.

Ik weet niet wanneer er weer word gegraven, maar mogelijk kan ik ook nog wel wat handen en scheppen regelen. :D :)
Je kunt zaterdag 10 december mee doen met onze eerste fourcrosswedstrijd. Dit zal niet op de bult zijn maar in de kartbaan. Zie elders dit forum voor meer info.

Slimmie

Bericht door Slimmie » wo jan 11, 2006 8:38 am

Topic kick,

Nu we een aardig beeld hebben van de voortgang en de vormgeving van het pacours, ben ik toch wel aardig benieuwd wanneer de baan klaar is. :)

Ik bedoel: Als ik deze table al zie, gaat het gewoon veel belovend worden. :o

http://www.opticillusions.nl/bikepark_16.jpg

Plaats reactie