street meeting groningen
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
Ok mensen, na het indoor avontuur voor de BMX"ers in het colloseum wordt het nu eindelijk wel weer eens tijd om het echte streetwerk weer eens wat te gaan uitoefenen. Ik bedoel, mijn bike is klaar en ready to rumble.
So who the f*ck is in???
Date: sunday november 13th
Time: noon, Groningen Railway Station at the BK
Contestants:
- Arnetteman (bike + photo)
- .......
- .......
So who the f*ck is in???
Contestants:
- .......
- .......
Re:street meeting groningen
Contestants:
- DoubleK (met de demo8, nieuwe HT in opbouw maar nog niet klaar)
- .......
- .......
Contestants:
- .......
- .......
-
oke dan
ik ben ook van de partij. nu nog hopen op mooi weer en een grote opkomst. en dat mijn voorvering het overleeft ondekte vandaag namelijk een scheurtje, hij doet t nog wel maar ik vertrouw het voor geen meter

Helaas niet aanwezig, klein foutje. Den papa word de dag erna 50, zondag dus visite + bier.doubleK schreef: Date: sunday november 13th
Contestants:
- De roze panter
- [s]Mathijs (met veelvuldige vraagtekens ivm her-tentamens en fysieke gesteldheid na de zaterdagavond etc etc. Dus niet boos worden als ik er niet ben :P)[/s]
- ...
- ...
- Arnetteman
kom op mannen, zondag wordt het mooi weer....droog in ieder geval.
Dagje lol trappen in Groningen moet kunnen toch.
Dagje lol trappen in Groningen moet kunnen toch.
-
Hey Floris ik denk niet dat ik aanwezig ben. Andere drukte en mn Dare is nog niet helemaal af.
Roy
Roy
Gaat t morgen nog door ofwat, 2 man om te rijden en een fotograaf isnie veel :"(
- Arnetteman
ik ga morgen XC trainen en morgenmiddag ga ik ff met mijn fourcross naar de in aanbouw zijnde baan toe, waar je overigens van harte welkom bent om even te komen kijken.
Heb me vanmiddag maar ff vermaakt in de Utrechtse Jaarbeurs hallen, Speed & Design ;D Sinds dit jaar toch ook maar motoren doordat de motorRAI niet doorgaat
En heb mooi wat info verzameld voor t opleuken voor mijn bussie, nu t geld nog es.
Als ik van de week ff tijd over heb kom ik wel kijken op de Kardingebult hoe het vordert. Van het voorjaar mooi een parcoursje in de buurt erbij en dan ook een nieuwe HT erbij, dus belooft wat te worden.
mzzls Kelvin.

Als ik van de week ff tijd over heb kom ik wel kijken op de Kardingebult hoe het vordert. Van het voorjaar mooi een parcoursje in de buurt erbij en dan ook een nieuwe HT erbij, dus belooft wat te worden.
mzzls Kelvin.
-
nou was echt een vette meeting hoor ;D alleen jammer dat er niemand op t station was om 12 uur >:( dus toen er na ongeveer een uurtje op het station van de trappen naar beneden knallen en te vaak weg gestuurt worden nog steeds niemand was komen opdagen, zijn we maar met ons vaste 3 man sterke groepje aan onze eigen meeting begonnen. :P nou voor iedereen die zou komen en er dus niet was, pech voor jullie
. we hebben echt een vette dag gehad mooi weer en lekker rustig op straat. toen we later gebeld werden over de 4X baan op de bult was de dag helemaal compleet. alleen wel jammer dat we de gasten van stichting bikepark net zijn mis gelopen onder weg naar de bult kwam Floris ons nog net voorbij rijden. dus Floris we hebben je gemist bij de meeting een paar actie foto"s was leuk geweest maar je was met een goed doel bezig. toen we eenmaal bij de bult kwamen waren we blij verast met het resultaat, ziet er goed uit mannen keep up the good work.

- Arnetteman
haha goed man. Ik zei nog zo, ga gewoon naar de bult om je daar te vermaken.
Ben weet ik veel hoe vaak naar beneden geknald, was echt mega vet.
Volgende keer maar een combi meeting, eerst streeten en dan crossen, plus actiepics.
En we komen elkaar toch wel regelmatig tegen....toch?
Ben weet ik veel hoe vaak naar beneden geknald, was echt mega vet.
Volgende keer maar een combi meeting, eerst streeten en dan crossen, plus actiepics.
En we komen elkaar toch wel regelmatig tegen....toch?