The Intense Uzzi has been Piked
Moderators:JJ, Beheerders
Ha top, want ik dacht juist dat jullie eerder dachten van niet als ik jullie las. De Winterberg DH moet eigenlijk eerder een freeride genoemd worden maar dan nog concludeerde ik uit Plons" zijn bericht dat het echt geen freeride fiets is en dus ook echt niet geschikt is voor dat soort dingen.
Zoals ik al zei, droppen e.d. doe ik zeker niet met die bak, liever nog met mn HT. Ik ga zeker niet de NS drop doen naast de lift op deze bak. Ik vind het ook leuk om gewoon zo snel mogelijk naar beneden te crossen. De paar drops die er op Winterberg zijn zijn echt niet zo flat en dus ook niet al te zwaar voor mn fiets.
Ik heb er momenteel een Fox Float Talas 125RLC op, is dat een goed idee of liever mn Psylo als ik wat zwaardere dingen ga doen voor mn frame zoals Winterberg?
Zoals ik al zei, droppen e.d. doe ik zeker niet met die bak, liever nog met mn HT. Ik ga zeker niet de NS drop doen naast de lift op deze bak. Ik vind het ook leuk om gewoon zo snel mogelijk naar beneden te crossen. De paar drops die er op Winterberg zijn zijn echt niet zo flat en dus ook niet al te zwaar voor mn fiets.
Ik heb er momenteel een Fox Float Talas 125RLC op, is dat een goed idee of liever mn Psylo als ik wat zwaardere dingen ga doen voor mn frame zoals Winterberg?
Re:One to rule them all... (bijna...)
Heb het dus maar even geprobeerd maar die fiets rijdt echt super op alle banen in Winterberg. Liever doe ik er geen sprongen op op de 6 cross en funride maar de "DH" is echt een makkie voor de Uzzi. In ieder geval, zo voelt het.
Mijn kleine M1tje
Mijn kleine M1tje

Re:One to rule them all...
euh die cranks en het frame zo als ie nu is kunnen imo echt niet. zwarte cranks staat echt beter.
Jurriaan schreef:
euh die cranks en het frame zo als ie nu is kunnen imo echt niet. zwarte cranks staat echt beter.
Kom maar op met je suggestie!

Niet van belang meer.
Laatst gewijzigd door N I E L S op vr dec 30, 2005 11:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet van belang meer...
Laatst gewijzigd door N I E L S op vr dec 30, 2005 11:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re:Intense Uzzi SL (af!)
dan ook een zwarte zadelpen van bijvoorbeeld Syncros.

Race Face cranks vind ik nog steeds een van de mooiste, deze maar dan in het zwart

Op Motion lag een hele mooie Use zadelpen maar die staat nie top het web. Heb helaas zelf geen foto gemaakt

Race Face cranks vind ik nog steeds een van de mooiste, deze maar dan in het zwart

Op Motion lag een hele mooie Use zadelpen maar die staat nie top het web. Heb helaas zelf geen foto gemaakt
ik heb de dezelfde race face zadelpen liggen voor jou die je nu gebruikt
nieuw !!!
75 euro en i het zwert
nieuw !!!
75 euro en i het zwert
Ziet er goed uit, zilveren stickers staan ook zeer goed.
Is dat een mrp chainguide voor 3 bladen? of zie ik dat verkeerd?
Is dat een mrp chainguide voor 3 bladen? of zie ik dat verkeerd?
Ik heb al een zadelpen helaas Plons...
Het is een voorloper van de LRP, hij heet de "Cross speed 1". Wel van MRP natuurlijk. Niet zon duur ding als de LRP maar wel effectief (althans dat hoop ik...).
Ik heb lievergeen zwarte cranks want die dingen slijten altijd af door je schoenen en dat vind ik echt geen gezicht
Ik zou misschien wel een setje Hollowtech II willen maar voorlopig zit er meer dan genoeg duur spul op dit ouwe beestje.
Het is een voorloper van de LRP, hij heet de "Cross speed 1". Wel van MRP natuurlijk. Niet zon duur ding als de LRP maar wel effectief (althans dat hoop ik...).
Ik heb lievergeen zwarte cranks want die dingen slijten altijd af door je schoenen en dat vind ik echt geen gezicht

Niemand nog wat aan te merken? ;D
Ja, new decalls zijn onderweg

DESL schreef:
Ja, new decalls zijn onderweg![]()
Ontvangen! Super man, echt heel erg bedankt!
Die stickers komen er binnenkort ook wel op maar ik moet eerst nog even wat regelen
Nieuwe onderdelen
Thomson zadelpen
XT 2004 (2005?) crankstel
handvaten :-X

Nieuwe onderdelen
Thomson zadelpen
XT 2004 (2005?) crankstel
handvaten :-X
Laatst gewijzigd door N I E L S op vr dec 30, 2005 11:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb mezelf ff gekietelt, en ben gisteren in be.
een Nicolai Lambda wezen halen. ;D
Goeiendag zeg, wat een vette bak ::)
Goeiendag zeg, wat een vette bak ::)

DESL schreef:
Ik heb mezelf ff gekietelt, en ben gisteren in be.
Goeiendag zeg, wat een vette bak ::)![]()
Heb je t nou over mijn fiets of je Lambda?
Als je de jouwe bedoel, foto!
Ja ik bedoel de mijne,
foto"s volgen nog wel hier op DP zodra ik alles naar wens heb.
Maar no offence de uzzi mag er ook zijn.
Gr"
DESL
foto"s volgen nog wel hier op DP zodra ik alles naar wens heb.
Maar no offence de uzzi mag er ook zijn.

Gr"
DESL
Ey Niels...
Gave bak. Ziet er met die zadelpen al stukken beter uit.
Zal wel hendig lekker rijden?
Gave bak. Ziet er met die zadelpen al stukken beter uit.
Zal wel hendig lekker rijden?
Dat rijdt geweldig, echt.
Op Schoorl was het toch wel stukken comfortabeler dan op mijn geheel starre fiets.
Viel me nog mee hoe zwaar die trapte, vooral door die wielen denk ik.
Banden waren me wat te smal (Maxxis 2.1) maar daar zijn al dingen aan veranderd.
LOckout heb ik nog niet echt gebruikt maar dat heb ik echt genomen voor de langere klimmen als ik rij in het buitenland (wat als het goed is veel vaker gaat zijn volgend jaar in bv. de Ardennen en de Pyreneeen).
Op Schoorl was het toch wel stukken comfortabeler dan op mijn geheel starre fiets.
Viel me nog mee hoe zwaar die trapte, vooral door die wielen denk ik.
Banden waren me wat te smal (Maxxis 2.1) maar daar zijn al dingen aan veranderd.
LOckout heb ik nog niet echt gebruikt maar dat heb ik echt genomen voor de langere klimmen als ik rij in het buitenland (wat als het goed is veel vaker gaat zijn volgend jaar in bv. de Ardennen en de Pyreneeen).
Daar zul je wel je lol op kunnen. Deze bike zal je echt wel door de bergen heen helpen!
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Ja, helaas dat ie er al weer vandoor is. Was een leuk ding en alles maar heb 'm toch naar verkocht. Veersysteem van de Uzzi beviel niet en Intense ben ik ook wel een beetje zat. 165mm was wel wat weinig en het was ook een zeer lelijk frame om te zien.D'n Helle schreef:Daar zul je wel je lol op kunnen. Deze bike zal je echt wel door de bergen heen helpen!
Veel plezier ermee!
Bullshit..

Dochter in oma's kleren gestoken.
Laatst gewijzigd door N I E L S op vr dec 30, 2005 11:45 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
-