Paypal betaling ontvangen
Moderator:Beheerders
Iemand wil me betalen met Paypal maar nu zegt Paypal dat ik een Premier or Business account aan moet maken om de betaling te kunnen ontvangen? WTF ???
Volgens mij heeft degene die betaalt gewoon een "verified" account.
Paypal zegt dat als je een creditcard betaling wilt ontvangen dat je dus zon Premier and Business account moet hebben. Hoe kan ik hier om heen?
Nog iets, als ik de betaling wil ontvangen moet ik nog extra betalen ook met zo"n Premier of Business account...
Volgens mij heeft degene die betaalt gewoon een "verified" account.
Paypal zegt dat als je een creditcard betaling wilt ontvangen dat je dus zon Premier and Business account moet hebben. Hoe kan ik hier om heen?
Nog iets, als ik de betaling wil ontvangen moet ik nog extra betalen ook met zo"n Premier of Business account...
Re:Paypal betaling ontvangen
staat allemaal in de help bestanden van paypal en nee je kan er niet omheen, tenzij hij op een andere manier betaald.
pZyteX schreef:
staat allemaal in de help bestanden van paypal en nee je kan er niet omheen, tenzij hij op een andere manier betaald.
Die heb ik gelezen en ik heb het inderdaad gevonden, dat is wel een beetje lastig van Paypal met al die accounts en regelingen.
Die koper beweert dat het aan de hoogte van het bedrag ligt.
Ik zie alleen totaal geen reden om van personal naar premium te gaan.
als je naar premium gaat dan kan je credit card betalingen ontvangen, maar dat dat moet heeft d8 ik nix met de hoogte van het bedrag te maken
Paypal is een partij K U T H O E R E N bij elkaar... eerst is alles gratis, als je er eenmaal aan gewend bent moet je inene gaan upgraden... Geldklopperij!
Met een personal account kun je wel betalingen ontvangen, maar pas als het paypal account van de ander gevuld is door binnenkomende betalingen of gevuld vanuit zijn eigen bankaccount.
Creditcard gevoerde accounts daarmee lukt het dus niet...
En Business of Premium zou ik niet aan beginnen, je betaald een Godsvermogen aan paypal met alle betalingen in en uitgaand (daarbij is het van eBay zelf en die vangen al geld voor je transacties...)
Met een personal account kun je wel betalingen ontvangen, maar pas als het paypal account van de ander gevuld is door binnenkomende betalingen of gevuld vanuit zijn eigen bankaccount.
En Business of Premium zou ik niet aan beginnen, je betaald een Godsvermogen aan paypal met alle betalingen in en uitgaand (daarbij is het van eBay zelf en die vangen al geld voor je transacties...)
-
Steelboy schreef:
Paypal is een partij K U T H O E R E N bij elkaar... eerst is alles gratis, als je er eenmaal aan gewend bent moet je inene gaan upgraden... Geldklopperij!
Das niet waar, voor uitgaande betaliingen betaal je niets, en ik kan het weten, want ik heb een premium account!
Inderdaad, voor premium betalingen uitgaand betaal je niets. Maar daarentegen betaal je over het ontvangen van wat cash wel dikke $$.
Als je enkel koopt op Ebay maakt het niets uit wat je hebt, dan wordt je enkel een beetje genaaid met de koers.
Als je enkel koopt op Ebay maakt het niets uit wat je hebt, dan wordt je enkel een beetje genaaid met de koers.
Ohja, nu krijgen we dit weer....
Als je eenmaal over de 2000 euro heen bent dan moet je ook gedwongen je creditcard opgeven. Moet ik daar straks een creditcard voor aanschaffen zeker?
Sending Limit
Your Sending Limit is the maximum amount of money you can send through PayPal before completing the Expanded Use program. We ask users to enroll to increase security for everyone.
* Make payments using your bank account.
* Send payments instantly through Direct Debit. eChecks can take up to 8 days to process. Direct Debit allows payments to be received immediately.
* With PayPal Buyer Protection, qualified purchases are eligible for up to €500.00 EUR coverage at no additional cost.
Your Sending Limit is: €2,097.50 EUR
Als je eenmaal over de 2000 euro heen bent dan moet je ook gedwongen je creditcard opgeven. Moet ik daar straks een creditcard voor aanschaffen zeker?
even doorlezen, er staat ook ergens dat als je geld vanaf je bank overmaakt dat de limit dan verhoogd word met het bedrag dat je overmaakt
pZyteX schreef:
even doorlezen, er staat ook ergens dat als je geld vanaf je bank overmaakt dat de limit dan verhoogd word met het bedrag dat je overmaakt
Damn, jij weet het gelukkig wel, haha. Dank je!
Ik moet echt wat beter gaan lezen, maar dat vind ik altijd lastig. Ik lees liever van een papiertje dan van mijn scherm, kan ik me beter concentreren.
-
dan print je de hele meuk toch gewoon ff

Animine schreef:
RTFM![]()
Wat Daan zegt, dat je sending limit stijgt als je overschrijft vanaf de bank heb ik nog steeds niet gevonden. Maar het is wel zo. Enige reden waarom je dus een Premium of Business account nemen zou is omdat je dan creditcard betalingen ontvangen kan. Nadeel is dat je dan wel over ALLE ontvangsten (dus ook zonder CC) een deel af moet dragen. Beetje jammer dus.
ff met een ander e-mail addres een nieuwe account aanmaken en van tevoren ff vragen aan de persoon die betaald hoe die dat gaat doen en dat probleem is ook weer opgelost :P