Intresse
Moderator:Beheerders
ik wil graag info over downhillen. Lijkt me mooie sport.
ik zou het graag een keer wille proberen zonder gelijk al spullen ervoor te moeten kopen. Ik ben zelf wel redelijk technische op de fiets.
heb je meer info post hier of voeg me toe op msn (graag): rsm_meijer@hotmail.com
ik zou het graag een keer wille proberen zonder gelijk al spullen ervoor te moeten kopen. Ik ben zelf wel redelijk technische op de fiets.
heb je meer info post hier of voeg me toe op msn (graag): rsm_meijer@hotmail.com
Re:Intresse
Ga een keer naar Winterberg, kun je kennis maken met de sport. Je kunt er alles huren wat je nodig hebt en de parcoursen zijn voor een beginner prima te doen. Als je het dan wat lijkt kun je zelf wat aanschaffen. Bikepark in Winterberg is tot eind deze maand open, anders volgend seizoen.
veel plezier.
veel plezier.
thanx man
hebben ze ook een site?
hebben ze ook een site?
http://www.bikepark-winterberg.de/index.htm
En neem maar vast een dikke portomonee mee dan kun je er vast aan wennen. ;D
En neem maar vast een dikke portomonee mee dan kun je er vast aan wennen. ;D
:P jammer :P
Als je profesioneel wilt rijden gaat je dat zeker aardig wat kosten:P
Wel jammer maar het helemaal waard. Vind het de mooiste sport die ik tot nu toe gedaan heb en dat zijn er nogal wat.
correctie "bijna" blijf een skateboarder
correctie "bijna" blijf een skateboarder
- dobbel our zero
RSM schreef:
:P jammer :P
dat is bij alles zo"n beetje zo als je profi wordt he?
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt...
Het huren van alle gear + bike en de liftpas is bij elkaar opgeteld wel een redelijke uitgave. Maar als je je eigen gear hebt vallen de kosten van een dagje/weekendje wel mee. Jah, oké. Indirect kost het ook wel geld aan afschrijving van je bike etc (maar daar gaat het niet om).
Je hoeft als beginner niet persé de duurste/dikste bike etc te hebben. Als je het goed aanpakt kan je met het kopen van 2e hands onderdelen een hoop geld besparen en toch een leuke bike opbouwen.
Maar ga het eerst maar eens proberen in Winterberg.
Have Fun!
Het huren van alle gear + bike en de liftpas is bij elkaar opgeteld wel een redelijke uitgave. Maar als je je eigen gear hebt vallen de kosten van een dagje/weekendje wel mee. Jah, oké. Indirect kost het ook wel geld aan afschrijving van je bike etc (maar daar gaat het niet om).
Je hoeft als beginner niet persé de duurste/dikste bike etc te hebben. Als je het goed aanpakt kan je met het kopen van 2e hands onderdelen een hoop geld besparen en toch een leuke bike opbouwen.
Maar ga het eerst maar eens proberen in Winterberg.
Have Fun!