Re:2005 Manitou Stance Static
Moderator:Beheerders
Heeft hier iemand een technische tekening of kan iemand er een vinden op internet (ik vind er geen) van een 2005 Manitou Stance Static?
Het probleem is dat de vork vastloopt in mss de helft van zijn veerweg en een krassend geluid maakt, en hij weer geheel soepel veert wanneer je de bike op zijn kop zet.
Het is de vork uit een 1 week oude Chase 3, echt veel is er dus niet mee gereden...
Alvast merci ;D
Het probleem is dat de vork vastloopt in mss de helft van zijn veerweg en een krassend geluid maakt, en hij weer geheel soepel veert wanneer je de bike op zijn kop zet.
Het is de vork uit een 1 week oude Chase 3, echt veel is er dus niet mee gereden...
Alvast merci ;D
-
Gewoon terug gaan naar de LBS
-
inderdaad , is niet normaal , zelfs niet voor ne manitou ;D
ik hoor sowieso slechte dingen over die statics.
schijnen te breken
schijnen te breken

hoi,
doe naau maschine olie over de binnen poten veer een paar keer in veeg het olie weg en hij doet weer (werkte altijd bij mijn marzocchi exr cromp en me mz comp)
MVG Matthias
doe naau maschine olie over de binnen poten veer een paar keer in veeg het olie weg en hij doet weer (werkte altijd bij mijn marzocchi exr cromp en me mz comp)
MVG Matthias
-
machine olie op u zocchi vork ? als u zocchi vork ni werkt moete ze opedoen , ze ni volkappe me olie die wss kwaad kan voor bushings en dichtinge.. das zowa et slechste wa ge kunt doen
idd,die olie die je erop doet pakt heel wat vuil mee,trug je vork in is niet erg slim
hierdoor gaat je vork sneller slecht werken e mss je binnewerk kapot :-X

- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
opkuisen en verkopen die handel, liefst aan iemand die je ècht niet mag. doe je jezelf een groot plezier mee.

inderdaad,alleen best niet hier op DP ::)
@ Drooze @ DirtE19: toevallig geen vorkje nodig
;D