tot wanneer is winterberg open???
Moderator:Beheerders
zoals het onderwerp al zegt, tot wanneer is winterberg geopend???
wil 21 oktober gaan, maar vraag me af of het dan nog geopend is.
wil 21 oktober gaan, maar vraag me af of het dan nog geopend is.
Re:tot wanneer is winterberg open???
tot 31 oktober ,weet alleen niet zeker of het ook tot en MET 31oktober is, wij gaan hoogstwaarschijnlijk 30en/of 31 oktober

weet er iemand ook een goedkope plaats om te overnachten op maximaal 50km van winterberg af? geen kamping
weet iemand tot wanneer willingen is geopend?
is willingen extremer dan winterberg?
is willingen extremer dan winterberg?
zelf weet k het niet,maar persoonlijk denk k dat winterber fijner is,willingen is allen 1dh en een 4x,en een erg trage lift.terwijl winterberg,is een dh,6x,freeride baan,nortshshore,funride....snellere lift. je moet eens zoeken naar het topic,welk bikepark in dh/fr gedeelte
Willingen DH is extremer dan Winterberg, nog wel grappig op een HT maar ik raad je liever een FS aan op de DH. Op de 4x in Willingen zul je je daarentegen weer meer vermaken op een HT.
Winterberg is alleen veel veelzijdiger als je begrijpt wat ik bedoel.
Winterberg is alleen veel veelzijdiger als je begrijpt wat ik bedoel.
Voor het weer verschil hoef je t niet te doen, ligt 40 km uit elkaar dacht ik.Djamgils schreef:Ben dus naar willingen gegaan, was mooi kl*te weekend. Slecht weer, idd langzame lift, kapote vork... had nog geen meter gereden.
volgende keer zeker naar winterberg.
Langzame en eenzame lift is het enige minpunt vind ik, altijd lekker rustig daaro voor de rest. Baan is ook langer en mooier dan Winterberg vind ik.
Willingen is open dacht ik. Beetje sneeuw maarja.simon-ffc schreef:nog zo lang,hopelijk dat de sneeuw er snel smelt, zou graag met pasen nog eens op gaan
Wintersporten is een goed alternatief voor de mtb-er. Beetje duur, de DH sport is ook al niet goedkoop. Snowboarden!
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
En het klimaat wordt er voor boarders niet beter opsimon-ffc schreef:ik heb vroeger gesnowboard, maar daarmee dat mijn knie een beetje verot is![]()
k vond het wel erg leuk,maar nog meer dan dowhill ben je hier aan klimaat/gebied gebonden

Maar Willingen kun je de hele winter door doen, de lift gaat geloof ik altijd en lopen valt daar wel mee, vorig jaar februari nog geweest met een laag sneeuw, ik op board de rest op bike en een "Zane does extreme tree hugging" show gezien

Trouwens Winterberg kun je ook doen als de liften niet draaien, als je de funride en de ubenstrecke sessied, kun je heel veel lol hebben, mijn plan voor het pre-bikepark-seizoen