welke cranks

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
pitch
welke cranks

Bericht door pitch » di okt 11, 2005 2:43 pm

Vermits ik vandaag mijn trapas, met streeten, naar de kl*ten heb gereden is deze aan vervanging toe samen met de cranks. Twijfel tussen de "Race Face evolve dh" of de saint (of eventueel truvativ). Saint is wel een 100 euros duurder. Iemand misschien ervaring met beide types. En misschien iem. die ze in promotie weet te staan.
grtz
M.j.

Sjase
Contacteer:

Re:welke cranks

Bericht door Sjase » di okt 11, 2005 4:44 pm

Check mijn (vrijwel gelijke) topic in het dh gedeelte ook ff. Maar wil je die evolve dh in isis of x-type?

Wat is tot nu toe het goedkoopst waar je die evolve dh hebt gezien?

Bike-components.de heeft de saint vanaf 165 euro (triple), enkel blad komt op 200 euro. Verzenden is wel erg goedkoop bij hun, maar 4 euro.

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » di okt 11, 2005 4:50 pm

Hm...ik zou toch zweren dat de verzendkosten bij bike-components.de eerst 8 euro was....nou ja ik zit er niet mee ;D

Verder moet je misschien ff op shop.cnc-bike.de kijken, holzfellers zijn daar redelijk goedkoop (inclusief Gigapipe DH bb)

N I E L S

Bericht door N I E L S » wo okt 12, 2005 8:52 am

Voor street zou ik misschien eerder voor een BMX type as gaan.

pitch

Bericht door pitch » wo okt 12, 2005 1:20 pm

Op shop.cnc-bike.de staan wel een aantal interessante cranks tegen mooie prijzen.
Ik dacht aan: -Truvativ holzfeller (alu) 109 ;
-Funn hoo kah (staal) 175 ; (met BB)
ofwel bij barracuda: - Race face evolve (alu) 169 ; (2 tandwielen).

Iem. ervaring met de funn hoo kah, dit is wel een zeer mooie prijs incl. bb + lijken me zeer degelijk.

Plaats reactie