On-One Inbred Horizontal Dropout Frame 18" White

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Zen
On-One Inbred Horizontal Dropout Frame 18" White

Bericht door Zen » do okt 06, 2005 9:07 am

Te koop: gloednieuw: On-One Inbred Horizontal Dropout Frame 18" White.

Na de aankoop van een singlespeed BMC racefiets ben ik iets te enthousiast geweest en heb meteen een On-One framed gekocht.. en ben pas daarna gaan rekenen hoeveel tijd en geld het mij kost om daar een fiets van te bouwen. Dus...

Mijn prijs is 250 euro en dan gooi ik er ook nog een (gloednieuwe) Cat Eye 10W Spotlight met batterij bij (Cat Eye HL-RC220). Deze is wel voorzien van een Britse stekker, maar met een verloopstekker is dat geen probleem.

Je moet het frame en de Cat Eye wel in Amsterdam op komen halen, opsturen is uiteraard te duur.

N I E L S

Re:On-One Inbred Horizontal Dropout Frame 18" White

Bericht door N I E L S » do okt 06, 2005 9:44 am

Zen schreef:
Te koop: gloednieuw: On-One Inbred Horizontal Dropout Frame 18" White.

Na de aankoop van een singlespeed BMC racefiets ben ik iets te enthousiast geweest en heb meteen een On-One framed gekocht.. en ben pas daarna gaan rekenen hoeveel tijd en geld het mij kost om daar een fiets van te bouwen. Dus...

Mijn prijs is 250 euro en dan gooi ik er ook nog een (gloednieuwe) Cat Eye 10W Spotlight met batterij bij (Cat Eye HL-RC220). Deze is wel voorzien van een Britse stekker, maar met een verloopstekker is dat geen probleem.

Je moet het frame en de Cat Eye wel in Amsterdam op komen halen, opsturen is uiteraard te duur.

Ik heb geen interesse en weet niet of je op de verzekering of rembours doelt maar gewoon verzenden is 5,50. Ook voor een compleet frame. Vanaf 5kg wordt het meer. Dat het lastig in te pakken is is wat anders natuurlijk...

Succes.

SITH

Bericht door SITH » vr okt 07, 2005 4:22 am

Ik ben wel geintereseerd,mischien kunnen we ff ophooken om ff te kijken in iedergeval,ik woon ook in amsterdam..

Zen

Bericht door Zen » vr okt 07, 2005 7:01 am

@ SITH... ik ben vandaag (vrijdag) gewoon thuis. Je kunt langskomen wanneer je wilt. Stuur effe een mailtje naar me...

Zen

Bericht door Zen » vr okt 07, 2005 7:03 am

Sorry, naar: studio4degrees@xs4all.nl of bel 6207056

Zen

Bericht door Zen » vr okt 28, 2005 7:36 pm

Nog steeds te koop!!!

Plaats reactie