Bikepark Valkenburg
Moderator:Beheerders
- Eddy_the_Eagle
Ik las in de funbox EDGE dat men bezig is met de voorbereiding van een bikepark in Valkenburg... Ik heb hier en daar eens rondgevraagd (o.a. bij de gemeente) maar hier weet men van niets...
Is er iemand die meer weet?
Wat overigens wel erg grappig is dat de wegen die er al jaren belabberd bij liggen opeens opnieuw geasfalteerd worden. Zou de tour er volgend jaar overheen moeten?
Is er iemand die meer weet?
Wat overigens wel erg grappig is dat de wegen die er al jaren belabberd bij liggen opeens opnieuw geasfalteerd worden. Zou de tour er volgend jaar overheen moeten?
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
Re:Bikepark Valkenburg
ik woon in de buurt van valkenburg...
maar.. ik heb er nog niets meer over gehoord dan dat het in de funbox stond..
en gaan geruchten dat het afgeblazen is, maar of dat werkelijk zo is..
Goofy
maar.. ik heb er nog niets meer over gehoord dan dat het in de funbox stond..

en gaan geruchten dat het afgeblazen is, maar of dat werkelijk zo is..

Goofy
- Eddy_the_Eagle
Ik woon in Schin op Geul en heb toevallig vanmiddag met een van de wethouders gesproken.
Zou wel supervet zijn, ik ben bang dat ik dan niet meer aan werken toe kom overdag.
Zou wel supervet zijn, ik ben bang dat ik dan niet meer aan werken toe kom overdag.
En dit is geen 1 april grap van mij.
Zouden ze bij Funbox een andere kalender hebben of is er serieus iemand mee bezig?
Kona Tom? Be-One? of andere limbo-ers?
Zou wel vet zijn!!
Zouden ze bij Funbox een andere kalender hebben of is er serieus iemand mee bezig?
Kona Tom? Be-One? of andere limbo-ers?
Zou wel vet zijn!!
- Eddy_the_Eagle
ook geen 5 oktobergrap van mij...
Ik las zelfs dat er een sleeplift bij kwam, da"s pas echte shit. Misschien maar eens bij ASP langs, dat zouden de initiatiefnemers zijn.
Soon more!
Ik las zelfs dat er een sleeplift bij kwam, da"s pas echte shit. Misschien maar eens bij ASP langs, dat zouden de initiatiefnemers zijn.
Soon more!
Ik heb gehoord dat er ook echte bergen komen, da"s pas vet...
- Eddy_the_Eagle
Echte bergen?
Hoe bedoel je dat?
Hoe bedoel je dat?
Als grap waarschijnlijk! :P
Als het een 1 April grap is, is ie wel wat vroeg.
Dat de gemeente zegt van niks te weten wil niet zeggen dat ze ook echt niks weten. Als ze het wel weten willen ze het waarschijnlijk nog ff stilhouden oid.
Maar zal wel leuk zijn als er nog een park/baan bij komt. Alleen is Winterberg voor mij bijna net zo ver rijden, zal daar dus eerder naar toe gaan.
Als het een 1 April grap is, is ie wel wat vroeg.
Dat de gemeente zegt van niks te weten wil niet zeggen dat ze ook echt niks weten. Als ze het wel weten willen ze het waarschijnlijk nog ff stilhouden oid.
Maar zal wel leuk zijn als er nog een park/baan bij komt. Alleen is Winterberg voor mij bijna net zo ver rijden, zal daar dus eerder naar toe gaan.
Dan is de keus snel gemaakt denk ik zo...
Iemand zij de de wegen rondom Valkenburg opnieuw geasfalteerd werden vanwege de tour ofzo. Het was de bedoeling dat er een tour etappe van Zeeland naar Valkenburg zou gaan volgend jaar. Gaat niet door.
Maar zeg nooit nooit.
Iemand zij de de wegen rondom Valkenburg opnieuw geasfalteerd werden vanwege de tour ofzo. Het was de bedoeling dat er een tour etappe van Zeeland naar Valkenburg zou gaan volgend jaar. Gaat niet door.

Er zijn inderdaad gesprekken met de gemeente Valkenburg aan de gang, het gaat er nu alleen nog om of de vergunningen verleent worden.
En er komt ook een sleeplift
Dan hebben we een vet park lekker in de buurt .
En er komt ook een sleeplift

Kijk eindelijk eens iets waar bergen zijn in Nederland. Leuk dat ze op wat mols hopen in het Noorden iets realiseren maar hier in het zuiden is echt nergens iets te vinden waar je eens kunt uitleven. En ja het buitenland is nie ver maar goed. Zouden ze ook hier wedstrijdjes kunnen organiseren.
Nu maar hopen dat het door gaat.
mzzl
Gène
Nu maar hopen dat het door gaat.
mzzl
Gène
- Eddy_the_Eagle
FireFox schreef:
Er zijn inderdaad gesprekken met de gemeente Valkenburg aan de gang, het gaat er nu alleen nog om of de vergunningen verleent worden.
En er komt ook een sleeplift![]()
Het is alleen jammer dat de gemeente niet direct iets weet. Ik heb afgelopen week de wethouder gesproken, maar die wist van niets...
Uiteraard ben ik 200% voor!
Gène schreef:Leuk dat ze op wat mols hopen in het Noorden iets realiseren
Onderschat onze mols hopen niet he

- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
puh! :P
Nou ik heb tijdens de DH wedstrijd in Namen met Tom van Kona gesproken en hij wist me te vertellen dat het alleen nog "hing" op het verlenen van de vergunning!!
Dusssss als iemand ernog meer van weet en of ze nog hulp nodig hebben dan moeten ze dat maar snel laten weten.
Als er een bikepark in "os" Limburg komt wil ik daar heel graag aan meewerken
Dusssss als iemand ernog meer van weet en of ze nog hulp nodig hebben dan moeten ze dat maar snel laten weten.
Als er een bikepark in "os" Limburg komt wil ik daar heel graag aan meewerken

- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
en daar staat heel team solid achter ;D
kbedoel.. wie wil er nu niet een bikepark binnen 20 km van z"n huis hebben liggen
Goofy
kbedoel.. wie wil er nu niet een bikepark binnen 20 km van z"n huis hebben liggen

Goofy
Ik werk 6 dagen in de week in Valkenburg en heb ook idd gehoord dat er hier een bikepark komt! In de buurt van de roddelbaan, door de gemeente moest het al goed gekeurd zijn, nu alleen nog de toestemming van de landbazen!
En idd eddy the eagle, die wegen worden opnieuw geasfalteerd voor de Tour die kom idd door Valkenburg! Me baas is groot wielren liefhebber, dus die verteld me alles!
En idd eddy the eagle, die wegen worden opnieuw geasfalteerd voor de Tour die kom idd door Valkenburg! Me baas is groot wielren liefhebber, dus die verteld me alles!
Hey Tuup,
Als jij in Valkenberg werkt kun je eens proberen erachter te komen of het werkelijk ASP is die de initiatief nemers zijn?
Firefox
Als jij in Valkenberg werkt kun je eens proberen erachter te komen of het werkelijk ASP is die de initiatief nemers zijn?
Firefox
Hmm misschien in Valkenburg,ZUID-HOLLAND?????????(zal misschien wel een vuilstort over hebben.......)
- Eddy_the_Eagle
@Tuup:
Waar werk je precies?
Ik denk dat ik eens met de meneer van de Kabelbaan ga praten, die weet bijna altijd wel hoe en wat..! Zeker als het bij hem in de buurt komt. ASP zit bij mij in het dorp,ga ik het daar ook eens proberen.
Waar werk je precies?
Ik denk dat ik eens met de meneer van de Kabelbaan ga praten, die weet bijna altijd wel hoe en wat..! Zeker als het bij hem in de buurt komt. ASP zit bij mij in het dorp,ga ik het daar ook eens proberen.
Nou helaas...dit bericht berust helaas op niets. Samen met ASP zijn we hier bezig geweest om 4x en ander MTB spul rond te krijgen, maar stichting Limburgs Landschap ligt dwars. Komt nog een nieuwe ronde van gesprekken, als er iets te melden is horen jullie het vanzelf. Maar Funbox heeft dus gewoon bullshit geplaatst; waren we niet blij mee aangezien alles al moeilijk genoeg was.
Dat is zeer jammer dit te horen
Maar mocht je hoe dan ook hulp in het een of ander nodig hebben, let me know
Waar zou dit dan eventueel aangelegd worden?

Maar mocht je hoe dan ook hulp in het een of ander nodig hebben, let me know

Waar zou dit dan eventueel aangelegd worden?
Jammer. Slecht van Funbox dat ze het niet ff gecheckt hadden.
In ieder geval succes om misschien nog iets voor elkaar te krijgen...
In ieder geval succes om misschien nog iets voor elkaar te krijgen...
-
- Contacteer:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg jammer!!!!!
mocht het doorgaan wil ik een jaarkaart ;D

mocht het doorgaan wil ik een jaarkaart ;D
Irmo schreef:
Nou helaas...dit bericht berust helaas op niets.
Zeurdozen, als er ergens in Nederland een bikepark is is het wel in Valkenburg (L)
http://www.valkenburg.nl/wielerstad/wielerstad.htm
Erikje