Re::Nieuwe dirtbaan !!
Moderator:Beheerders
-
dus mag ik me mijn ht ook ni dirten ? aangezien ik 2.5 high rollers heb ?
ik denk dat het nie opprijs gesteld word maar als je van je zelf weet dat je goed kan dirte dan sloop je ook minder
en als je het sloopt wees sociaal maak het weer ff das altijd het makkelijkst dan kan iedereen blijven rijden
en als je het sloopt wees sociaal maak het weer ff das altijd het makkelijkst dan kan iedereen blijven rijden
Juste.
Ik denk dat je zelf wel kunt oordelen of je met je fiets de baan op mag/kan. Ga dr iig van uit dat t trails zijn, en geen rijtje bulten gemaakt voor elke mtb"er.
O en je hebt geluk dat we geel zand hebben ipv zwart zand, anders had ik je de baan niet opgelaten met je highrollers
Ik denk dat je zelf wel kunt oordelen of je met je fiets de baan op mag/kan. Ga dr iig van uit dat t trails zijn, en geen rijtje bulten gemaakt voor elke mtb"er.
O en je hebt geluk dat we geel zand hebben ipv zwart zand, anders had ik je de baan niet opgelaten met je highrollers

Yo supersloper, was jij zaterdag met je vriendjes langsgekomen? Ik heb wat gehoord over mensen uit Oss

-
ja da was ik
rijd zeer lekker daar echt een aanrader
rijd zeer lekker daar echt een aanrader
Cool! Wie was die bmxer van wie ik hoorde dattie bijna alles sprong?

Als ik me nieuwe vork heb kom ik terug en dan gata die grote eraan...! Komop zeg.
Zo hoor ik t graag, houd ik je aan!
Hee gasten.....Drop és geupdate pics dan ? Jullie maken me echt zwaar nieuwsgierig !
Tja .. kom maar fotos maken!
-