street meeting groningen
Moderator:Beheerders
-
wie vinden er nog meer dat het weer eens tijd wordt voor een street meeting in groningen??? voor dat het mooie weer ons helemaal in de steek gaat laten. dus iedereen met een trail,street, dirtbike of bmx laat van je horen en lets ride.
wat dachten jullie bijvoorbeeld van aankomende zondag ergens in de middag verzamelen en dat lekker lang doorgaan in de avond???
tevens mensen gezocht in bezit van een schep en een dosis uithoudings en doorzetings vermogen om de dirt jump bij de hunze weer een beetje op te lappen. ???
wat dachten jullie bijvoorbeeld van aankomende zondag ergens in de middag verzamelen en dat lekker lang doorgaan in de avond???
tevens mensen gezocht in bezit van een schep en een dosis uithoudings en doorzetings vermogen om de dirt jump bij de hunze weer een beetje op te lappen. ???
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Re:street meeting groningen
the pink panther schreef:
wie vinden er nog meer dat het weer eens tijd wordt voor een street meeting in groningen??? voor dat het mooie weer ons helemaal in de steek gaat laten. dus iedereen met een trail,street, dirtbike of bmx laat van je horen en lets ride.
Aankomende zondag is het NK 4X, waar een aantal van de Groningers zullen rijden.
Ik heb geen zin om dan "s avonds weer te rijden.
Rinse
Kan helaas ook niet aanwezig zijn, liever 2 weekjes later bv.
Of eventueel op een avond? (optijd, want we moeten wel thuis zijn als lantaarnpalen aangaan).
Of eventueel op een avond? (optijd, want we moeten wel thuis zijn als lantaarnpalen aangaan).
Niet lullen, maar doen;
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... 7;start=40
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... 7;start=40
That"s the spirit
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Stel wat voor, dat werkt vaak het beste!
RInse
RInse
- dobbel our zero
Yo I"m in, liefst door de weeks en "s avond
- Arnetteman
Voor mij wordt het ook niet a.s. zondag i.v.m. deelname aan het NK fourcross.
Doordeweeks en "s avonds is wat mij betreft prima. Maar in een ander weekend ook geen probleem.
A.s. zondag over 2 week ben ik geloof ik wel weer beschikbaar voor een overdagmeeting, mits het goed weer is.
Doordeweeks en "s avonds is wat mij betreft prima. Maar in een ander weekend ook geen probleem.
A.s. zondag over 2 week ben ik geloof ik wel weer beschikbaar voor een overdagmeeting, mits het goed weer is.
- Arnetteman
By the way Pink Panther, ben jij heel toevallig Orlando? Dat graven bij die dirt zie ik ook wel zitten. De table die verderop ligt na de kombocht kan ook wel eens een beurt gebruiken.
dobbel our zero schreef:
Yo I"m in, liefst door de weeks en "s avond
Same here...
hoe zit het met plannen. er word veel geluld maar niks gepland. wat dachten jullie van zaterdag aanstaande (de 8e) komt waarschijnlijk beter uit dan de zondag in verband met de 4 mijl van groningen. uurtje of 3!
deze zaterdag ben ik van de partij. (zonder schep orlando)
put yourself on the list:
Sander
......
.....
....
deze zaterdag ben ik van de partij. (zonder schep orlando)
put yourself on the list:
Sander
......
.....
....
- Arnetteman
edit: ik ga toch niet, geef de voorkeur aan een skilltraining op de BMX baan in Zevenhuizen.
Heh sjit, kan ik weer niet!
Morgen helaas werken en zondag Winterberg.
Volgende keer maar weer op een zondag?? Dan doe ik ook mee!
Morgen helaas werken en zondag Winterberg.
Volgende keer maar weer op een zondag?? Dan doe ik ook mee!
Ik moet uiteindelijk ook afhaken, ik ga met Free Wheelz naar de bikebeurs in Brussel.
ander keertje dus.
ander keertje dus.
- Arnetteman
tijd voor een herkansing? Ik zeg, morgenmiddag? Morgenavond wordt het hem niet en zondag ook niet.
-
Nou nog één keer dan
en nou geen reacties van mensen die niet kunnen, daar hebben we toch nix aan >:( of geef dan tenminste aan wanneer het wel uitkomt. :P wat dachten jullie van zondag middag of woensdag avond ??? en anders volgend weekend.
((dus prik een datum en lets meet))
en dan nog ff over de dirt jump, is er hier gewoon geen behoefte aan of is iedereen te lui om z"n handjes te laten wapperen ??? het is mischien een dagje werk maar dan hebben we wel wat moois.
((dus haal de scheppen uit de schuur en lets digg))

((dus prik een datum en lets meet))
en dan nog ff over de dirt jump, is er hier gewoon geen behoefte aan of is iedereen te lui om z"n handjes te laten wapperen ??? het is mischien een dagje werk maar dan hebben we wel wat moois.
((dus haal de scheppen uit de schuur en lets digg))
- Arnetteman
Dude, ik wil wel morgenmiddag en voor wat betreft die dirt, gewoon organiseren, bellen bellen bellen. Daar kom je best ver mee.
Als jullie gaan graven ben ik ook van de partij!! zeg maar wanneer.. ;D
5 november trouwens bike night colloseum
5 november trouwens bike night colloseum

- Arnetteman
5 november? Mooi, tijdje geleden ben ik ook geweest om foto"s te maken. Misschien dat ik wel weer langs kom.
die bike night ook voor mtb"s?? of alleen voor bmx??
Vorige keer mochten er volgens mij( jammer genoeg!) ook geen mtb"s naar binnen..
was er zelf niet toen niet bij
was er zelf niet toen niet bij
-
we zijn de vorige keer wel binnen geweest met mtb hebben niet gefietst maar had wel gemogen. voor mij zijn wielen gewoon wielen of je nou bmx of mtb rijd we zijn allemaal bikers. als je goed rondkijkt op dit forum zie je zelfs een racefietser in een halfpipe dus warom zou een mtb dat niet kunnen. ben deze keer dus ook cker van de partij met mtb en wel van plan om te gaan biken.
- Arnetteman
ik denk dat ik morgen ook van de partij ben met mijn bike. Niet dat ik veel kan maar aan posers heb je ook altijd wat natuurlijk ;D
Nog meer mensen goesting om heen te gaan?
Nog meer mensen goesting om heen te gaan?
aight! ;D
word een leipe boel!
zie jullie daar wel!
word een leipe boel!
zie jullie daar wel!
ik kom mischien even foto"s maken
gr mark
gr mark