Mastering Mountainbike Skills
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
Wellicht is het ooit al een keer gepost hier maar voor diegene die zijn rijtechniek wil verbeteren of de techniek wil leren is er nu een geweldig boek uit.
Mastering Mountainbike Skills van Lee McCormack en Brian Lopes.
Hierin wordt helder en duidelijk omschreven hoe bepaalde technieken werken en hoe je dit aan kunt leren. Met veel fotomateriaal een zeer goede leermeester.
Het boek is te krijgen bij Bol.com voor 22 euro.
Ik heb het boek inmiddels ook maar dan wel de gesigneerde versie van Brian Lopes persoonlijk gekregen (how cool is that).
Oh ja, het is wel allemaal engelstalig maar dat is misschien wel zo makkelijk met al die termen.
Mastering Mountainbike Skills van Lee McCormack en Brian Lopes.
Hierin wordt helder en duidelijk omschreven hoe bepaalde technieken werken en hoe je dit aan kunt leren. Met veel fotomateriaal een zeer goede leermeester.
Het boek is te krijgen bij Bol.com voor 22 euro.
Ik heb het boek inmiddels ook maar dan wel de gesigneerde versie van Brian Lopes persoonlijk gekregen (how cool is that).
Oh ja, het is wel allemaal engelstalig maar dat is misschien wel zo makkelijk met al die termen.
Re:Mastering Mountainbike Skills
Dat is dat boekje dat je onder je matras bewaard toch?
- Arnetteman
hmmm, heb um net weer terug, had um uitgeleend. Maar hij ligt nu naast me op mijn bureau op mijn werk.
Kan ik op dode momenten even bladeren.
Maareh, waar bewaarde jij die flessen whiskey ook alweer?
Zag al een review voorbij komen op http://www.mountainbike.nl/ned/index-ni ... Fid%3D2926
Was toen al geneigd om het boek aan te schaffen maar nu ga ik dat zeker doen. Ideaal voor een beginner zoals ik.
Was toen al geneigd om het boek aan te schaffen maar nu ga ik dat zeker doen. Ideaal voor een beginner zoals ik.
Arnetteman schreef:
hmmm, heb um net weer terug, had um uitgeleend. Maar hij ligt nu naast me op mijn bureau op mijn werk.
Whiskey, bewaren? Ik koop dat niet om naar te kijken...
Is wel aardig boek idd.
Maar Arnetteman, skills krijg je niet door het lezen hoor lieverd :-*
Maar Arnetteman, skills krijg je niet door het lezen hoor lieverd :-*
- Hotsnail
- Contacteer:
Je leert fietsen inderdaad niet uit een boek, maar de tips/aanwijzingen die er instaan heb ik tijdens het "echte" fietsen wle een hoop voordeel van gehad. Veel dingen die je eigenlijk wel weet maar vergeet te doen wordt je door het boek op gewezen.
Plus: lezen en biken gaat prima samen. Overdag fietsen en op de regenachtige avonden het boek doornemen.
Plus: lezen en biken gaat prima samen. Overdag fietsen en op de regenachtige avonden het boek doornemen.
Ijzeren paarden eten geen haver....