Big Apple
Moderator:Beheerders
Re:Big Apple
zal vast kunnen, maar ze zijn er niet voor gemaakt.
Als je iets beters wilt ga je natuurlijk voor hookworms, heb iemand wel eens op irc loversouls zien streeten die waar content mee was.
Ik denk toch wel dat het kan, zolang je geen extreem scherpe randje en dingen pakt en een beetje smooth rijd
Als je iets beters wilt ga je natuurlijk voor hookworms, heb iemand wel eens op irc loversouls zien streeten die waar content mee was.
Ik denk toch wel dat het kan, zolang je geen extreem scherpe randje en dingen pakt en een beetje smooth rijd
- mr.Monster
heb die onder mijn toy gehad maar ik rijd liever met nopjes(das persoonlijk :P)
maar die banden zijn best breed en stevig grip is erg goed en rolweerstand is vanne zoefff... ;D
heb ook bijv hookworms gehad maar daarvan vindt ik het nadeel het gewicht en het fixen van een flat... das ernstig
maar die banden zijn best breed en stevig grip is erg goed en rolweerstand is vanne zoefff... ;D
heb ook bijv hookworms gehad maar daarvan vindt ik het nadeel het gewicht en het fixen van een flat... das ernstig
Als ik jouw zou ik niet kiezen voor de big apples heb er zelf mee gestreet en kwa grip goeie band tenzij er een heel klein beetje zand ligt dan ist al omzeep....
Die band heeft ook een veel te dunne zijwand waardoor ge direct snakebites krijgt.
Hookworms zou ik niet pakken deze zijn veel te zwaar
Wat ik wel een aanrader vindt zijn de maxxis holy roller => goed voor in het stad, skatepark en dirt sterk genoeg, veel grip, weinig rolweerstand bijna niet voelbaar tegenover mijn big apples en vooral niet zo duur....
Kenda heeft ook nog 2 banden die redelijk goed zijn ene is gelijkaardig aan de hookworm maar lichter en goedkoper => kniption
en ook een holy roller van kenda => K-rad
Die band heeft ook een veel te dunne zijwand waardoor ge direct snakebites krijgt.
Hookworms zou ik niet pakken deze zijn veel te zwaar
Wat ik wel een aanrader vindt zijn de maxxis holy roller => goed voor in het stad, skatepark en dirt sterk genoeg, veel grip, weinig rolweerstand bijna niet voelbaar tegenover mijn big apples en vooral niet zo duur....
Kenda heeft ook nog 2 banden die redelijk goed zijn ene is gelijkaardig aan de hookworm maar lichter en goedkoper => kniption
en ook een holy roller van kenda => K-rad
K-Rad, Holyroller of Moto bandjes. Voor street: lichte bandjes, hard opgepompt.
-
street : dh bandjes en gappen maar

Kan toch ook met streetbandjes? Genoeg snelheid en niet aanstellen.
-
ik heb een maand ofzo me 2.1 ignitors gerede , singleply en pomte ze op tot 4.5 kilo , en zat een dh band in. ik heb toen 5 - 6 keer op stairgaps plat gerede.
nu rij ik achter me een 2.35 dual ply me een salsa (ultra dikke dh band) en ik rij al 6 maand geen snake"s meer.
mss ligt het aan mijn rijstijl ofzo , maar ik land men gaps wel smooth , maar ben ook wel aan de zware kant
nu rij ik achter me een 2.35 dual ply me een salsa (ultra dikke dh band) en ik rij al 6 maand geen snake"s meer.
mss ligt het aan mijn rijstijl ofzo , maar ik land men gaps wel smooth , maar ben ook wel aan de zware kant

Svenneman rijdt er mee....
k zat er ook aan te denken maar idd beetje zand en je heb nauwelijks grip meer
holy rollers prima
IRC lovers soul zijn ook wel okeej dacht ik en niet duur...
k zat er ook aan te denken maar idd beetje zand en je heb nauwelijks grip meer
holy rollers prima
IRC lovers soul zijn ook wel okeej dacht ik en niet duur...
Bansheebeest gain schreef:
ik heb een maand ofzo me 2.1 ignitors gerede , singleply en pomte ze op tot 4.5 kilo , en zat een dh band in. ik heb toen 5 - 6 keer op stairgaps plat gerede.
mss ligt het aan mijn rijstijl ofzo , maar ik land men gaps wel smooth , maar ben ook wel aan de zware kant![]()
Ow heh, ja dan zou ik ook n maatje groter nemen. Je hebt vooral hoogte nodig voor zulke dingen.