Re:Pedalen.. welke de beste?
Moderator:Beheerders
Kheb nu ongeveer een half jaartje die BBB freeride pedalen (69 euro) en die bevallen heeeeeel erg goed. Relaxte grip en lekkere oppervlakte voor je voeten. Tevens wel handig dat die pinnen vervangbaar zijn (hebben wel meer pedalen natuurlijk) dus mocht er ooit eentje flink beschadigen/afbreken dan zet je er gewoon een nieuwe in...Heb tot nu toe nog geen enkel mankement aan die pedalen gehad ;D een aanradertje!
tja ik rij met pedalen van xlc met lange pins. bevallen me errug goed
verder weinig vergelijkings materiaal onder ogen gehad! greetz

- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
xlc waren 2 maanden bij mij..

ik rij nu met kore"s, zijn wel releaxed. beetje zwaar denk ik maar wel veel grip.
-

Deze zouden ook veel grip moeten hebben ofzo...heb ik gehoord dan, nooit zel geprobeerd..
hmm misschien wel veel grip....maar zeker niet de mooiste

-
Tja als we het over mooi hebben:
En er zullen er wel meer zijn
Weet iemand overigens waar je die 2e kan halen?

En er zullen er wel meer zijn

Weet iemand overigens waar je die 2e kan halen?
-
hopelijk zijn die xpedo"s beter dan die woodmans want die zijn al kapot na 2 maande
Je bedoelt de Xpedo - MX Force Mag/CrMo
The lightest platform pedal we offer. TXpedo pedals feature an open cage design to maximize strength and weight, while still offering plenty of mud-clearing ability.
Bij Go-Ride.com a $65,- ;D
DESL
The lightest platform pedal we offer. TXpedo pedals feature an open cage design to maximize strength and weight, while still offering plenty of mud-clearing ability.
Bij Go-Ride.com a $65,- ;D
DESL
-
Ja maar dan in een europese winkel :P
Freeridin Dragon schreef:
Ja maar dan in een europese winkel :P
Zeg dat dan :P
Ik heb atomic trailkings op mijn bmx zitten, and I love them!
Check hun site voor info over deze pedalen! Intrested bearings!
Check hun site voor info over deze pedalen! Intrested bearings!
-
ik heb aircorps van atomlab en na 7 maand lager kapot. late vervange , 28euro betaald en na 2 maande trug dezelfde lager kapot. weer geen garantie en de mail van atomlab bleef 5 weke weg.
fuck atomlab zegge we dus
fuck atomlab zegge we dus

Bansheebeest gain schreef:
ik heb aircorps van atomlab en na 7 maand lager kapot. late vervange , 28euro betaald en na 2 maande trug dezelfde lager kapot. weer geen garantie en de mail van atomlab bleef 5 weke weg.
fuck atomlab zegge we dus![]()
trailking heeft geen lagers! Van die geleidingsbusjes van 14mm! Minimale kans op speling, krijg je speling kun je een rubberingentje vervangen die je bij elke doe-het-zelf-zaak krijgt!
-
een aircorp 1 en zo"n bushing. maar daar zal idd het verschil zitten. de as ban zo"n aircorp is ook heel kort en dus komt er veel druk op een kleine oppervlakte. maar dan nog , hun service is klote en de invoerder, rizzy, heeft geen onderdele voor onderdele en doet evenals atomlab geen klote.
-
en diezelfde invoerder van atomlab voert ook ns in. 5 weke gelede pedale bij besteld. ware op stock. zijn vrijdag verstuurt. goeie mentaliteit.
en nee , ze moeste niet enkel de pedale opsture
en nee , ze moeste niet enkel de pedale opsture
The General schreef:
de dx pedaal
Jup. Geen gezeik met makkelijk serviceable oid, blijven gewoon draaien en hebben supergrip door de concave. Langere pinnetjes dr in ze ze zijn helemaal perfect.
-
Elevation12,000 schreef:24 Oldschool - Loopt okay rond. Bieden veel grip en je wilt ze echt niet in je schenen. Tot heden de meest overtuigende van het stel...
Ik heb een kopie van die 24 Oldschools gevonden (of heeft 24 deze nou gekopieerd??):
Wellgo"s

De 24"s:

Weet iemand trouwens of die Wellgo"s goeie kwaliteit zijn??...
-
Oh jah, de 24"s zijn 85 euro, de Wellgo"s maar 51
-
Ik denk niet dat 24 een eigen pedaalfabriekje heeft.
Laten we het erop houden dat de 24"s gewoon Wellgo"s zijn, misschien met wat modificaties, maar wellicht niet eens. Die extra euro"s tel ik er desalnietemin met droge ogen voor neer daar de pedaaltjes op mijn Fat Chance Yo Eddy! zitten en een Wellgo logo is dan natuurlijk geen optie.
Laten we het erop houden dat de 24"s gewoon Wellgo"s zijn, misschien met wat modificaties, maar wellicht niet eens. Die extra euro"s tel ik er desalnietemin met droge ogen voor neer daar de pedaaltjes op mijn Fat Chance Yo Eddy! zitten en een Wellgo logo is dan natuurlijk geen optie.
Elevation12,000 schreef:
Ik denk niet dat 24 een eigen pedaalfabriekje heeft.
Zo te zien zit er iig een andere (betere) as in de 24"s en hopelijk ook betere lagers

-
Die as, idd ja. Die hebben iig de potentie mooi roestbruin uit te slaan. Lagers in mij 24"s zijn industrie. Don"t know about the Wellgo.
Wellgo maakt voor veeeeel merken pedaaltjes, die 24 kunnen daar gerust vandaan komen.
Alhoewel, cnc pedaaldtjes kun je in elke fatsoenlijke werkplaats maken. Pedalen smeden is een ander verhaal. Wellgo heeft veel gesmede pedalen, en maakt ook vooral die voor andere merken.
Alhoewel, cnc pedaaldtjes kun je in elke fatsoenlijke werkplaats maken. Pedalen smeden is een ander verhaal. Wellgo heeft veel gesmede pedalen, en maakt ook vooral die voor andere merken.
-
Hmm dus Wellgo maakt die pedalen voor andere fabrikanten, en die fabrikanten "tunen" ze als het ware?...
Nja, tzal wel, iemand anders nog goeie pedalen :P ?
Nja, tzal wel, iemand anders nog goeie pedalen :P ?
-
feest van herkenning: http://www.wellgo.com.tw/product.asp?ca ... 20platform
Tig meuk van "merken" komt dus hier vandaan.
Tig meuk van "merken" komt dus hier vandaan.