TheBigL schreef:
[Elevation12,000 schreef:
Toegeven, van die glazen weet ik niks. Ik heb glazen met correctie (die dus niet zondermeer door Oakley montuurtjes verdragen worden). Wellicht zijn het geweldige glazen, echt superspul. Met 2 glazen alleen doe je alleen niet zoveel. Er moet een montuur omheen en daar is Oakley dan wat minder competent in.
Oakley met XTR cranks vergelijken is niet mijn ding. Eerder met vroegere AC"s die bij wat XC"en de geest geven..... en dat is dan ook niet stoer.
Als je dan geen verstand van zaken hebt.. moet je er ook niet over lullen.
Ik geef toch ook aan dat ik daar niks van weet.... en ik l*l er ook niet over
En dat verhaal van de kermis sloeg natuulrijk nergens op in de ze context van die Oakley brillen. Als je dan een goedkope bril wilt , dan koop je er toch een bij de Marskramer of Hans Anders als je die te duur vindt. Probleem ook opgelost. Als je ze hun geld niet waard vindt.
Als tegen iedere klager gezegd zou worden dat "gewoon niet meer kopen" de oplossing is, dan kan je de klaagbaak net zo goed opdoeken.
Slechts "te duur" was trouwens niet het probleem.
Ik zelf heb al vanaf 1996 Oakleys. ...heb er nu 5 Oakleys. 3 zonnebrillen, 1 goggle, en `1 RX CORRECTIEMODEL.! ! Zijn er dus wel in allerlei vormen en maten , de mijne heb ik al 5 jaar, en vlgs mij moet je wel heel scheel zijn willen jou correctie glazen er niet in passen. Bij mij is de afwijking dan wel minimaal. Maar bij Zeiss waar de glazen vandaan komen zijn ze echt wel heel kundig als ze die glazen/lenzen er in willen zetten hoor. Dus die vlieger gaat niet op ,lijkt mij.
Ik heb gezegd dat correctieglazen in een Oakley niet zondermeer een succes zijn. Dit laat ruimte voor die gevallen die wel een succes blijken. Mooi dat jouw bril zo"n geval is. Ik houd mijn waarschuwing overeind, daar mensen zich daar mogelijk hun voordeel aan kunnen doen.