Helaas kwam ik er afgelopen maandag achter dat mn kersenbommeke niet meer is wat het geweest is. Op de buis waar mn achterrem aan vast zit zit een lelijke scheur. Inmiddels al een cm of wat lang :-[ Komt dus door het aso remmen.. maargoed.. wat te doen?
Iemand ervaring met Dabomb? Is zon onderdeel nog (voor een redelijke prijs) te krijgen? Moet ik dit ergens laten lassen? Blijft dat heel of komt er dan zowieso een gat in mn frame (te dun om te lassen).
Ervaring en ideeen welkom.. vrees ervoor dat het hard sparen gaat worden maargoed..
Cherry bomb frame naar de "vaantjes"
Moderator:Beheerders
-
Re:Cherry bomb frame naar de "vaantjes"
mijnn ervaring met dabomb is toch wel goed , hun cranks gaan al meer als een jaar mee , wat toch wel een record is

-
Ik dacht ff dat het om deze ging:

http://cherry.dcwi.com/cherry/mtb/mtnbomb.html
Er zijn dus meer hondjes die Fikki heten. Blijft vervelend en ik kan je er helaas niet mee helpen, behalve dan succes te wensen.
Kan wel nog melden dat ik ooit een AlpineStars AlMega (aluminium) met een scheur 85% rondom de seatstay niet veel boven de achterrem gehad heb. Ik heb niet meer geinvesteerd in dit frame.

http://cherry.dcwi.com/cherry/mtb/mtnbomb.html
Er zijn dus meer hondjes die Fikki heten. Blijft vervelend en ik kan je er helaas niet mee helpen, behalve dan succes te wensen.
Kan wel nog melden dat ik ooit een AlpineStars AlMega (aluminium) met een scheur 85% rondom de seatstay niet veel boven de achterrem gehad heb. Ik heb niet meer geinvesteerd in dit frame.
In ieder geval de fabrikant mailen om te vragen hoe en wat. Ik weet niet hoe oud je fiets is maar je kan t altijd proberen. Soms heb je geluk en soms niet maar als je niet gemaild hebt gebeurd er niets. Je kan ook naar je LBS gaan als je m nieuw had gekocht...
Succes.
Succes.