eerste keer dat ik hier post, dus zal me ff voorstellen.
ik ben Michel, net 16 jaartjes en woon in Assen.
Heb een mtb fiets voor het mtben (mag ik niet mee stunten van mijn ouders) en een oud krot (ook mtb) waar ik dan wel mee stunt. ik doe voornamelijk coasters en fast wheelies (rec staat nu op 43

Springen etc wil ook niet echt op deze fiets omdat ie dan uit elkaar zou vallen.
Owja, heb een tijdje geleden samen met een stuntcornuit een "stuntfilmpie" gemaakt, alleen was deze wel wat lang (50 mb en 13 min) dus hebben we hem laatst ff ingekort tot 20 mb, 7 min. ( http://www.megaupload.com/?d=018SQY9G niet zo heel veel bijzonders, maar was wel leuk om te doen

Ik wil nu dus een nieuwe fiets kopen, maar weet niet goed waar ik dan op moet letten en wat waar goed voor is.
Ik zoek een fiets die voornamelijk geschikt is voor street/park, maar wil er ook wel een klein beetje trail op kunnen rijden, en als ik een goede baan vind wat 4cross. Weet iemand misschien een fiets die hier geschikt voor is?? ik weet namelijk echt niet meer waar ik naar moet kijken....
ik heb zelf wel wat rondgekeken, en en kwam toen uit bij cesur, wat me wel goede fietsen leken

, maar ook de giant acid lijkt me goed

heeft iemand hier misschien ervaring met deze fietsen?? en zouden deze dingen daar goed voor zijn?
Kortom, ik heb hulp nodig bij het kiezen van een goede fiets, en hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

Groeten,
Michel
P.S. m"n budget licht rond de 700, das dus niet zo heel erg veel.