passeportes du solei
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
tip......................... bungeejump aan ""lago maggiore""
om precies te zin ""val ver-nogiets""maar die kent iedereen daar ongetwijfeld.....
is de ""james bond goldeneye-jump"
220 meter vette adrenaline......kost wel 170 pleuro,maar echt vet goed!!!!!!!!!!!
check..........www.trekking.ch
ik ben daar gesprongen,enne.......... heel de dag staan kickuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
om precies te zin ""val ver-nogiets""maar die kent iedereen daar ongetwijfeld.....
is de ""james bond goldeneye-jump"
220 meter vette adrenaline......kost wel 170 pleuro,maar echt vet goed!!!!!!!!!!!
check..........www.trekking.ch
ik ben daar gesprongen,enne.......... heel de dag staan kickuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:passeportes du solei
Zo gaat dat dus : die mannen vertrekken op vakantie zonder hun werk af te maken. En dan maar stoefen met hun "presse"-nummerbord en hun paars frakske. Pfffffffffffffff, nog nooit van een deadline gehoord zeker. Kzit
hier in Frankrijk mij te vervelen op het strand (was beter terug naar Morzine gereden ;D) en die foto"s komen maar niet.
Volgende keer ga ik ook zo"n nummerbord vragen
Greetz
hier in Frankrijk mij te vervelen op het strand (was beter terug naar Morzine gereden ;D) en die foto"s komen maar niet.
Volgende keer ga ik ook zo"n nummerbord vragen

Greetz
bearcat 211 schreef:
Zo gaat dat dus : die mannen vertrekken op vakantie zonder hun werk af te maken. En dan maar stoefen met hun "presse"-nummerbord en hun paars frakske. Pfffffffffffffff, nog nooit van een deadline gehoord zeker. Kzit
Volgende keer ga ik ook zo"n nummerbord vragen![]()
Greetz
TBX heeft een en ander op mtb.nl gepost

bearcat 211 schreef:
Greetz
Beetje verder kijken dan uw neus lang is.... ;D
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=22760
Grtz
Tbx
-
@Tbx: coole pics en nog keer te herdoen ;D ;D ;D of 2....
@de rest hier: ben sebiet weer weg naar ginder!!!!!!!!!!!!!!
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGG
@de rest hier: ben sebiet weer weg naar ginder!!!!!!!!!!!!!!
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGG
bearcat 211 schreef:
Greetz
Ik ben architect... deadlines zijn bij ons behoorlijk concreet.
Je moet ook weten dat dit een liefhebberij is en dat ik 200keer liever in Italië op mijn bike zit dan achter mijn pc, prioriteiten stellen, hé.
greetz
bettes
Re:pass portes du soleil
Even een zeer oude topic boven halen hier.
Heb net van een Brit dit filmpje doorgekregen:
http://users.skynet.be/bettes/Morzine2005.wmv
voor de 56k users beware: 18Mb groot
enter bettes: 1min 20sec ;D zwaar eraan en het is eraan te zien (gewoon zitten en niet trappen ::) ) volgende keer iets betere voorbereiding nemen denk ik.
greetz
bettes
Heb net van een Brit dit filmpje doorgekregen:
http://users.skynet.be/bettes/Morzine2005.wmv
voor de 56k users beware: 18Mb groot
enter bettes: 1min 20sec ;D zwaar eraan en het is eraan te zien (gewoon zitten en niet trappen ::) ) volgende keer iets betere voorbereiding nemen denk ik.
greetz
bettes