Re:animo check straat race groningen
Moderator:Beheerders
ik ben van plan om na de vakantie een straat race te organiseren in groningen, nu ben ik benieuwd wie er intresse in heeft om mee te doen. te racen en met de organisatie/ckeck points bemaning, parcoursontwerp, fotografie/video
het zal een race worden in een weekend tegen een uur of 21:00/22:00 met een afstand van +/- 10 km met verschillende check points.
wie mogen er meedoen mtb"s, singelspeeders, mtb tandems.
wie mogen er niet mee doen race fietsen, uitgezonderd race singelspeed.
dus lijkt het je wat plaats dan even je naam en je type fiets en war je intrese in hebt, race,organisatie
alles is nog in een vroeg stadium,
gr mark
het zal een race worden in een weekend tegen een uur of 21:00/22:00 met een afstand van +/- 10 km met verschillende check points.
wie mogen er meedoen mtb"s, singelspeeders, mtb tandems.
wie mogen er niet mee doen race fietsen, uitgezonderd race singelspeed.
dus lijkt het je wat plaats dan even je naam en je type fiets en war je intrese in hebt, race,organisatie
alles is nog in een vroeg stadium,
gr mark
Vét! Ik rij mee (op een xc full-susser)
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Klinkt leuk. Als het uit komt kom ik misschien die kant op.
JJ
JJ
ah kijk het begin is er, waar blijft de rest. ;D
gr mark
gr mark
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
HIER moet ik alleen wel heel snel m"n ss opbouwen (of op m"n gewone xc gaan)
ik heb nog fatboy"s liggen (spezi slicks-dat kan ik ook doen natuurlijk.)
ik heb nog fatboy"s liggen (spezi slicks-dat kan ik ook doen natuurlijk.)
Of je schroeft een stapel versnellingen van je racert af, denk dat et wel lijkt om daar een ss"er van te maken...
- Arnetteman
check, i"m in Mark.
Weet alleen nog niet of ik meedoe of fotograferen ga.
En zolang het maar niet in het weekend van het Wereldkampioenschap is.
Want dan zijn er een aantal mensen die wel heel graag mee willen doen niet aanwezig.
We"ll keep in touch.
Weet alleen nog niet of ik meedoe of fotograferen ga.
En zolang het maar niet in het weekend van het Wereldkampioenschap is.
Want dan zijn er een aantal mensen die wel heel graag mee willen doen niet aanwezig.
We"ll keep in touch.
race zal ergens tegen eind september of ergens in oktober zijn. ik zal rekening houden met andere evenementen
gr mark
gr mark
afgezien van datum, zie ik het wel zitten
Count me in, we waren met z"n drieen ook al van plan zoiets te organiseren in hartje stad maar dat hebben we uitgesteld tot na de vakanties.. Alleen het tijdstip is wat aan de vroege kant, dacht meer aan een uur of 3 "s nachts.
ik zal je binnenkort even mailen met wat meer info van mijn kant, wordt een redelijk groot projekt zoals het nu lijkt.
gr mark
gr mark
Als de datum goed is wil ik ook nog wel ff langskomen op m"n 4X er.
markm.nl schreef:
ik zal je binnenkort even mailen met wat meer info van mijn kant, wordt een redelijk groot projekt zoals het nu lijkt.
gr mark
check, ben benieuwd..
InFloTo schreef:
Alleen het tijdstip is wat aan de vroege kant, dacht meer aan een uur of 3 "s nachts.
Jah! Dan ben ik op mijn best, als er maar geen bloedcontroles worden gehouden ::)
- dobbel our zero
dafur wil ik mijn bandjes ook wel ff oppompen,
ben benieuwd
ben benieuwd
omdat er op mtb.nl de vraag werd gestelt of er toesteming was voor de race ook hier maar even een bericht.
er wordt (vooralsnog) geen toesteming gevraagd, alles voor eigen risico, plantsoen zit in de route, 4 check points van te voren bekend via nog te maken webstie, dag van te voren nog 4 extra check points,
binnenkoert zal er een website online gaan waar je je kan inschrijven en de eerstre 4 punten op de kaart kan vinden,
waarschijnlijk wordt er wel een kleine vergoeding gevraagd, voor de kosten van de start nummers en stempel boekje. maar dit is enkel om de kosten te dekken en niet om winst te maken.
gr mark
er wordt (vooralsnog) geen toesteming gevraagd, alles voor eigen risico, plantsoen zit in de route, 4 check points van te voren bekend via nog te maken webstie, dag van te voren nog 4 extra check points,
binnenkoert zal er een website online gaan waar je je kan inschrijven en de eerstre 4 punten op de kaart kan vinden,
waarschijnlijk wordt er wel een kleine vergoeding gevraagd, voor de kosten van de start nummers en stempel boekje. maar dit is enkel om de kosten te dekken en niet om winst te maken.
gr mark
laat maar zijn wanneer de site online is
Hoe staat het ervoor?
laat maar hangen heb me knie verkloot met kite surfen, ben zeker een/twee maanden uit de roulatie :-[, hopelijk op tijd klaar voor de wintersport
Aaaah, tank heeft z"n knie verkloot, laten we het dan maar afblazen...
::) :-*
::) :-*
de race gaat zeker door. InFloTo sorry voor het niet mailen heb het erg druk.
meer info is onderweg
gr mark
meer info is onderweg
gr mark
Toevallig vrijdag aan het verkennen geweest op je singlespeed?
was inderdaad even in de stad aan het rijden. maar moest jammer genoeg naar de tandarts voor een gaatje in de kies, blijft lekker zo"n verdoving. route zit trouwens bijna in de kaart.
greets mark
greets mark
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
markm.nl schreef:
was inderdaad even in de stad aan het rijden. maar moest jammer genoeg naar de tandarts voor een gaatje in de kies, blijft lekker zo"n verdoving. route zit trouwens bijna in de kaart.
greets mark
Ben benieuwd!!
Rinse