met dit deprimerend weer wil k toch wat nuttigs doen dus ben ik van plan om ens een ouwe nutteloze vork zelf te herlakken eventueel zelf een tekeningtje op zetten(correctie:men zus laten doen ;D)
maar met wat kan ik het beste de bovenste laag wat afschuren zodat de lak beter pakt ??? best met zo een schoort schuurmachientje maar met wat voor papier daaronder :oof kan het geen kwaad als ik het te fel afschuur :-
merci
hoe of met wat een vork oid afschuren
Moderator:Beheerders
Re:hoe of met wat een vork oid afschuren
het is best goed gelukt,zeker voor de eerste keer,heb de vork met het type schuurpapier afgeschuurd zoals het stukje dat bij je bandenplakstje zit
had hier nog 2oude bussen liggen dus die effe gebruikt en het resultaat is best ok :P
dus nu is het tijd voor een nieuw project

had hier nog 2oude bussen liggen dus die effe gebruikt en het resultaat is best ok :P
dus nu is het tijd voor een nieuw project
ik zeg foto
moehaha zo speciaal is het nu ook weer niet ;D heb gewoon ne ouwde manitou de onderpoten oranje(had k nog ligge) en de kroon mat-zwart
dus nu nog een beetje oefene en dan kan iedreen zen frame/vork etc... opsture en dna maakt ik er iets moois van ;D NOT :P
fototje mss binnekort eens
dus nu nog een beetje oefene en dan kan iedreen zen frame/vork etc... opsture en dna maakt ik er iets moois van ;D NOT :P
fototje mss binnekort eens

water met ammoniak vermengen en dan met nat fijn schuurpapier gaan schuren.