Bikeparken of gewoon DH-banen in de buurt van Franse oost-Py
Moderator:Beheerders
UIk ben bereid om er 100 km voor te rijden vanaf de twee onder genoemde plaatsen dus kom maar op.
1.
Pyreneeen, middellandse zee. Iets land inwaarts
Ik ga naar de Pyreneeen aan de oostkant, is daar toevalligh wat te doen? Ben er al eens geweest maar je moest daar vrij veel zelf omhoog, op mn XC fiets ging dat nog maar op mn DH niet.
2.
Dinant in Belgie in de Ardennen.
http://train.eryx.net/belgique/a189/be1898c.gif
Bedankt!
1.
Pyreneeen, middellandse zee. Iets land inwaarts
Ik ga naar de Pyreneeen aan de oostkant, is daar toevalligh wat te doen? Ben er al eens geweest maar je moest daar vrij veel zelf omhoog, op mn XC fiets ging dat nog maar op mn DH niet.
2.
Dinant in Belgie in de Ardennen.
http://train.eryx.net/belgique/a189/be1898c.gif
Bedankt!
Re:DH/FR in de buurt van de oost-Pyreneeen en Ardennen?
Spaanse of Franse kant van de Pyreneeen??????
Er valt aan de Spaanse kant walgelijk veel te fietsen , je kan beter vragen waar niet! In Belgie kan je nergens fietsen....duzz in Dinant ook zuinig.
Er valt aan de Spaanse kant walgelijk veel te fietsen , je kan beter vragen waar niet! In Belgie kan je nergens fietsen....duzz in Dinant ook zuinig.
Re:DH/FR in de buurt van de oost-Pyreneeen en Ardennen?
Ja maar dus geen teveel FR achtige klim dingen want daar houdt mn M1 niet zo van. Franse kant trouwens.EL PERRO schreef: Spaanse of Franse kant van de Pyreneeen??????
Re:Bikeparken of gewoon DH-banen in de buurt van Franse oost
Er is in Andorra een mooi bikepark met 2 liften geloof ik, las ik in een Spaans mtb blaadje... als je interesse hebt kan ik het wel voor je inscannen...
Komop mensen, is er nergens een site waar ik die banen kan vinden?
Of iemand die iets weet?
Ik vertrek al bijna...
Of iemand die iets weet?
Ik vertrek al bijna...
Ducktrip schreef:
Komop mensen, is er nergens een site waar ik die banen kan vinden?
Of iemand die iets weet?
Ik vertrek al bijna...
Google?
Ben ook wel benieuwd of er in die buurten wat is....... mijn pa woont daar in de buurt, zou wel een leuke vakantie zijn dan

Check: www.grandvalira.com voor het bikepark in Andorra
vraag gewoon aan locals daaro

Als je de standaard mtber bedoelt dan wordt dat niks want die kennen t verschil tussen dh en xc niet. Ik ben maar gewoon op zoek gegaan naar een telecabine maar dat was ook niet super. Andorra was wel geinig maar niet echt geweldig. Uiteindelijk in BWB beland.