Fiets uit UK ophalen
Moderators:JJ, Beheerders
Mn vriendin heeft een nogal speciale maat nodig en gezien de keuze hier precies 2 is op de 2e hands markt zoeken we een alternatief. Ik wil een fiets uit de UK ophalen, hoe kan ik dat t beste doen?
Moet ik een speciale fietstas of koffer meenemen of kan ik die huren bij de vliegtuigmaatschappij?
Moet ik een oude fiets op de heenreis meenemen om zo de andere te kunnen halen zonder problemen met de douane of is dat alleen voor de US het geval?
Andere tips ook welkom. Bedankt!
Moet ik een speciale fietstas of koffer meenemen of kan ik die huren bij de vliegtuigmaatschappij?
Moet ik een oude fiets op de heenreis meenemen om zo de andere te kunnen halen zonder problemen met de douane of is dat alleen voor de US het geval?
Andere tips ook welkom. Bedankt!
-
Re:Fiets uit UK ophalen
fietskoffers kan je meestal huren bij de betere wielersport zaken. hoe het met vliegen zit weet ik niet precies, maar als je met de boot gaat, zal je weinig problemen hebben met de invoer. gewoon de fiets achter in de auto en geen haan die er naar kraait....
Ik ga liever met het vliegtuig omdat ik denk dat dat goedkoper zijn kan en me minder tijd zal kosten.
-
vliegen is goedkoper en sneller, en ook invoerrechtencontrolegevoeliger (da"s een mooie voor scrabble ;D)
Wij gingen biken in de UK en zijn met de boot gegaan.
Geen problemen gehad,wel controle of het geen handels waar was!
Met de bus van de zaak,vandaar!
Succes.
Geen problemen gehad,wel controle of het geen handels waar was!
Met de bus van de zaak,vandaar!
Succes.
-
Uuh... Schengen!
-
UK is binnen europa dus problemen met de douane zullen er niet zijn....
als je naar New-Castle met de boot gaat kost dat dacht erg weinig en in newcastle zijn goede fietsshops op de terugreis rij je je fiets gewoon naar binnen, kost dacht ik 5 euro per fiets..