ik ben op zoek naar Rock Shox Mag21 materiaal. mogen complete vorken zijn of losse onderdelen. als t maar heel/werkend is. probeer me eigen vork heel t e houden en heb dus extra materiaal nodig. als iemand nog wat heeft, laat t ma maar horen.
grotjes nofear paulie
mag 21
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
Re:mag 21
ik kom er regelmatig een paar op ebay tegen. Zelfs Nu Kopen aanbiedingen.
Wellicht kun je daar 1 voor weinig geld krijgen. Tevens worden er op Ebay vele onderdelen verkocht/geveild.
Succes
Wellicht kun je daar 1 voor weinig geld krijgen. Tevens worden er op Ebay vele onderdelen verkocht/geveild.
Succes
-
heb al weer 1 via ebay gekocht. en koop ook nog 1 via t forum. maar alle aanbiedingen blijven welkom
in ieder geval bedankt voor de oplettende mensen onder ons
in ieder geval bedankt voor de oplettende mensen onder ons
Ik heb nog een Mag 21 die z"n dienst meer dan bewezen heeft. (lees : er scheelt wat aan) en die normaal gezien naar het container-park verhuisd. Hij is gratis, maar ik stuur niks op !!
Als je ooit een uitstapje naar Antwerpen of Lier plant, laat het me dan weten (dan doe ik het stof er alvast af)
Als je ooit een uitstapje naar Antwerpen of Lier plant, laat het me dan weten (dan doe ik het stof er alvast af)
-
ben van plan om binnenkort n tripje naar belgie te maken, dus laat t op tijd ff weten zodat we wat kunnen afspreken. is wel tof van je dat je m aan me wil over doen. thanx.