Heeft iemand hier nog een mening over? Zag "m vorige week in Frankrijk staan en vraag me af of het zin heeft om met zo"n apparaat in NL rond te gaan rijden. Kan ook 1,2,3 niet ergens een test o.i.d. vinden...
Grtz,
Mike L.
2005 Jekyll
Moderators:JJ, Beheerders
Re:2005 Jekyll
Een Cannondale zonder Headshock of Lefty?
Lekker laten staan!
Dat is als een DH-bak met Weinnman-remmen!
Lekker laten staan!
Dat is als een DH-bak met Weinnman-remmen!
Heb er ook een gehad,maar dan met een lefty.Fijne fietsjes alleen pompen ze nogal(ik had geen lockout of pro-pedal op m"n acterdemper).In deze setup had ik "m ook niet gekocht.(wel afhankelijk van de prijs en wat je er mee wilt gaan doen uiteraard)
@Het TUIG
Wat is dan de meerwaarde van het hebben van headshock- of leftyvoorvering? Want waarom zie je soortgelijke veersystemen niet bij andere fabrikanten? Afgezien van eventuele octrooi- en patentperikelen...
@freeko
Adviesprijs in NL is € 1699 (in F is-ie €150-200 goedkoper..) en naast xc zou ik "m zowel in binnen- en buitenland ook voor endurowerk willen gebruiken.
Grtz,
Mike L.
Wat is dan de meerwaarde van het hebben van headshock- of leftyvoorvering? Want waarom zie je soortgelijke veersystemen niet bij andere fabrikanten? Afgezien van eventuele octrooi- en patentperikelen...
@freeko
Adviesprijs in NL is € 1699 (in F is-ie €150-200 goedkoper..) en naast xc zou ik "m zowel in binnen- en buitenland ook voor endurowerk willen gebruiken.
Grtz,
Mike L.