Dirt-online.nl

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

walter
Re:Dirt-online.nl

Bericht door walter » di jul 12, 2005 11:40 am

ride

Bericht door ride » di jul 12, 2005 12:40 pm

Aangifte doen werkt niet en kan niet. Als je geld krijgt van hem is dat een civiele zaak dus niks strafbaars. Ik denk dat je kan fluiten naar je geld als hij echt over de kop is, maar zo niet kan je hem een aangetekende brief sturen waarin je je geld opeist. Bij geen reactie kan je een deurwaarder of advocaat inschakelen. Dit is in veel gevallen niet rendabel, pech dus.

Luc

Bericht door Luc » di jul 12, 2005 1:26 pm

Ik vind het opvallend hoe stil al die "vriendjes-van-Emiel" de laatste tijd zijn ... terwijl ze er vroeger als de kippen bij waren om hem te verdedigen ... mooie "vrienden" zijn dat ...

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di jul 12, 2005 1:36 pm

ride schreef:
Aangifte doen werkt niet en kan niet. Als je geld krijgt van hem is dat een civiele zaak dus niks strafbaars. Ik denk dat je kan fluiten naar je geld als hij echt over de kop is, maar zo niet kan je hem een aangetekende brief sturen waarin je je geld opeist. Bij geen reactie kan je een deurwaarder of advocaat inschakelen. Dit is in veel gevallen niet rendabel, pech dus.

goed klinkt logisch en ik ben geen jurist.......
Blijft optie 2 over, even duidelijk maken hoe men er over denkt en hem op zijn hart drukken dat hij zijn nog lopende zaakjes netjes en naar tevredenheid van zijn "klanten" afhandeld. Dit uiteraard wel met enige klem!

dussssss©

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » di jul 12, 2005 1:48 pm

Luc schreef:
Ik vind het opvallend hoe stil al die "vriendjes-van-Emiel" de laatste tijd zijn ... terwijl ze er vroeger als de kippen bij waren om hem te verdedigen ... mooie "vrienden" zijn dat ...

Word!

freeko

Bericht door freeko » di jul 12, 2005 3:20 pm

Heb vandaag alsnog mijn bestelde spullen gekregen,welliswaar na vele mailtjes en vele (niet opgenomen) telefoontjes.Dacht dat ik naar m"n geld en mijn spullen kon fluiten.Er is dus nog hoop voor de rest....... ::)

N I E L S

Bericht door N I E L S » di jul 12, 2005 10:00 pm

Met "vriendjes" zal men ook mij bedoelen.

Ik wist dat Emiel slecht bereikbaar was en is maar ik heb nooit van hem gedacht dat hij iemand zal oplichten, waar ik nog steeds vertrouwen in heb dat hij dat niet doet. Ik vind het wel een beetje zwak het op de vrienden van Emiel te schuiven want die zijn niet verantwoordelijk voor wat hij doet! Dat is hij zelf. Ik lees zelf ook wel dat er mensen zijn die verkeerde spullen binnenkrijgen zoals de MRP van Rinse en de velgen van Bro, wat echt heel vervelend is. Ik vind het ook jammer te horen van Thimon zn verhaal. Ik begrijp echt niet waarom hij niet de moeite heeft gedaan om iedereen gewoon even up to date te houden want zo moeilijk lijkt me dat niet. Ik weet wel dat ie gek werd van de telefoontjes door mensen die belden om een adapter voor een spacer bij een boutje bla bla bla... maar kon hem eigenlijk nog vrij goed te pakken krijgen en kreeg soms gratis onderdelen van hem zoals mn vriendin een body en een helm plus dat hij vaak de boel gewoon voor gratis monteerde!

Je moet van buitenstaanders niet verwachten dat zij de veilige weg voor je uitstippelen. Andersom, je gelooft toch niet dat de vrienden van Emiel proberen mensen bij elkaar te sprokkelen om te belazeren? Ik dacht en denk dat het een goeie gast is, als ik dacht dat het een oplichter was zou ik niemand er iets laten kopen natuurlijk.

Ikzelf zit ook op een frame te wachten voor mn vriendin al geruime tijd en mn vriendin irriteert zich hier ook aan maar t is een goeie deal en we wachten het gewoon af.
Voor iedereen die zich bedrogen voelt, natuurlijk is dat klote. Succes met afhandelen in ieder geval.

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » di jul 12, 2005 11:00 pm

Ik denk dat de "vriendjes" van Pervert het best voor em mogen opnemen als ze ook de kerzijde van de medaille in de gaten houden, met andere woorden, Pervert wijzen op zijn tekortkomingen. Lijkt me niet meer dan normaal....

Hoedanook, ik wacht nog op een reactie van Emiel zelf....

peter

Bericht door peter » wo jul 13, 2005 1:03 am

Jammer om dit te lezen.....
Ik d8 wel dat dirt-online wat zou gaan worden.
Ben nog bijna langs geweest deze week........

camouflage

Bericht door camouflage » wo jul 13, 2005 11:33 am

Yo all

Onlangs heb ik op de Nederlandse zender (ned.1-2 of 3, weet het nimeer) , een programma gezien waar een hele bende ontevreden klanten , de bazen / eigenaars van een (of meerdere) winkels ,
hun aanklacht konden doen , en zo voor een oplossing samen zochten .

Nu weet ik niet of dit in enig opzicht iets aan jullie probleem kan verhelpen.

Maar het is me stilaan wel duidelijk geworden , dat men acties moet ondernemen.

Blijven zitten en klagen via de topic , op emiel of zen vrienden hebben blijkbaar geen effect .

In ieder geval ,

GOOD LUCK !

-camou-

PS.: Hou ons op de hoogte !

Ruff Ryder

Bericht door Ruff Ryder » wo jul 13, 2005 12:11 pm

Kan iemand de titel aanpassen in Dirt-Offline?

Uit ervaring kan ik zeggen dat je er van uit kan gaan dat Emiel met de Noorderzon vertrokken is....

Ik zou zelf ook nog een zadelpen van hem krijgen, maar heb gelukkig gewacht met het geld overmaken totdat ik de zadelpen zou ontvangen.

Denk dat ik er nu niet meer op hoef te wachten..

camouflage

Bericht door camouflage » wo jul 13, 2005 1:16 pm

Yep idd ,

Blijkt als men het web-adres checkt er alleen nog de woorden ;

"GONE.........."

te zien krijgt .

Sterkte !

-camou-

Luc

Bericht door Luc » wo jul 13, 2005 1:32 pm

Duckrip schreef:
Met "vriendjes" zal men ook mij bedoelen.

Ik wist dat Emiel slecht bereikbaar was en is maar ik heb nooit van hem gedacht dat hij iemand zal oplichten, waar ik nog steeds vertrouwen in heb dat hij dat niet doet. Ik vind het wel een beetje zwak het op de vrienden van Emiel te schuiven want die zijn niet verantwoordelijk voor wat hij doet! Dat is hij zelf. Ik lees zelf ook wel dat er mensen zijn die verkeerde spullen binnenkrijgen zoals de MRP van Rinse en de velgen van Bro, wat echt heel vervelend is. Ik vind het ook jammer te horen van Thimon zn verhaal. Ik begrijp echt niet waarom hij niet de moeite heeft gedaan om iedereen gewoon even up to date te houden want zo moeilijk lijkt me dat niet. Ik weet wel dat ie gek werd van de telefoontjes door mensen die belden om een adapter voor een spacer bij een boutje bla bla bla... maar kon hem eigenlijk nog vrij goed te pakken krijgen en kreeg soms gratis onderdelen van hem zoals mn vriendin een body en een helm plus dat hij vaak de boel gewoon voor gratis monteerde!

Je moet van buitenstaanders niet verwachten dat zij de veilige weg voor je uitstippelen. Andersom, je gelooft toch niet dat de vrienden van Emiel proberen mensen bij elkaar te sprokkelen om te belazeren? Ik dacht en denk dat het een goeie gast is, als ik dacht dat het een oplichter was zou ik niemand er iets laten kopen natuurlijk.

Ikzelf zit ook op een frame te wachten voor mn vriendin al geruime tijd en mn vriendin irriteert zich hier ook aan maar t is een goeie deal en we wachten het gewoon af.
Voor iedereen die zich bedrogen voelt, natuurlijk is dat klote. Succes met afhandelen in ieder geval.

Als jij een van die "vriendjes" bent, dan had ik het inderdaad ook over jou. Maar ik heb op geen enkel ogenblik mogelijke oplichterij in jullie schoenen proberen te schuiven. Ik stelde alleen maar vast dat jullie er een tijdje geleden als de kippen bij waren om Emiel koste wat kost te verdedigen, ook toen allang duidelijk was dat hij in elk geval wat communicatie betreft zéér slecht bezig was, en dat jullie nu opvallend stil zijn nu blijkt dat Emiel e.e.a. alles behalve correct aan het afhandelen is bij het stopzetten van zijn zaak.
Ongeacht de (vast en zeker terechte) redenen/prioriteiten waarom hij zijn zaak moet stopzetten, de manier waarop dit gebeurt bevestigt gewoon het gelijk van al de mensen die hier (ondertussen in meer dan één topic) al hun beklag gedaan hebben.
En bij uitbreiding doet Emiel op deze manier geen goed aan de algemene reputatie van de fietshandelaar in het algemeen.

Luc

Bericht door Luc » wo jul 13, 2005 5:48 pm

Ehmmm ... is dit de "andere prioriteit" van Emiel ???

http://www.morewoodbikes.com/news.html

Nieuws op de site van Morewood van 13/06, nog maar net een maand geleden dus ... Goe bezig, onze vriend Emiel ...

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » wo jul 13, 2005 10:21 pm

Iemand nog iets van Emiel gehoord danwel ontvangen....?

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » wo jul 13, 2005 10:43 pm

Druk druk druk, allemaal gelul natuurlijk, dat kost je hoogstens 1 klant [tenminstenhet heeft mij ooit 1 klant gekost, komt van hier ook nog] maar niet gelijk 5 klanten e.d.

Verder vind ik dat er veel olie op het vuur wordt gegooid door lieden die nooit door Emiel benadeeld zijn.

E

Bro

Bericht door Bro » do jul 14, 2005 3:52 pm

Ik vind t allemaal maar vaag...

als je falliet gaat, dan heb je dus schulden bij je leveranciers.. dan doe je verder je best om je klanten nog te helpen, lijkt mij dan!

Dus dat zal t toch niet zijn he? En wat zijn nou die 90euro die ik van hem tegoed heb? Dat is voor mij veel geld, dat zou voor hem een peuleschilletje moeten zijn!

En inderdaad Erik, dit geklooi van hem kost hem een hoop klanten!

ratbak

Bericht door ratbak » do jul 14, 2005 4:11 pm

ik zelf ben nooit niet int zak gezet door emiel, en hij heeft me altijd leuke deals gedaan.

het enige waar ik me wel aan stoorde was de laxheid ivm openingsuren en het niet opnemen van de telefoon.
maar voor de deals dat hij doet wil ik best even wachten hoor.

verder vind ik het voor de personen die nog iets te goed van hem hebben, zeer spijtig maar denk niet dat je op deze manier je spullen zult ontvangen.

mss eens met de pamfletten en tentjes naar dirt online trekken in de hoop emiel te stekken te krijgen. ;)

Erikje

Bericht door Erikje » do jul 14, 2005 4:53 pm

ratbak schreef:
..........maar denk niet dat je op deze manier je spullen zult ontvangen.

Welke manier bedoel je?

Erikje

ratbak

Bericht door ratbak » do jul 14, 2005 5:04 pm

mss dat er eens enkele "goede vrienden van emiel" , met emiel zelf aan tafel moet gaan zitten en bespreken hoe de vork juist in de steel zit.
zien wat er nog te regelen valt en dergelijke
want met berichtjes sturen en bellen kom je er niet heb ik hierboven al gezegd.
grtz

ratbak

Bericht door ratbak » do jul 14, 2005 5:05 pm

btw is die agent smith nog te koop bij emiel
heb wel intresse :P :P

Erikje

Bericht door Erikje » do jul 14, 2005 5:07 pm

Maak het geld maar over, dan stuurt Emiel het wel op....

Erikje

Bro

Bericht door Bro » do jul 14, 2005 6:02 pm

ratbak schreef:
ik zelf ben nooit niet int zak gezet door emiel, en hij heeft me altijd leuke deals gedaan.

het enige waar ik me wel aan stoorde was de laxheid ivm openingsuren en het niet opnemen van de telefoon.
maar voor de deals dat hij doet wil ik best even wachten hoor.

Dat is t hele probleem met Emiel .. hij denkt vaak zn laxheid en nalatigheid te compenseren met leuke dealtjes.

No offence, maar ik heb liever voor een paar euro meer de zekerheid dat mijn bestelling binnen n bepaalde termijn op mn deurmat ligt!

Bro

Bericht door Bro » do jul 14, 2005 6:04 pm

Ow en ik ben morgen op vakantie .. dus ik kan over 4weken verder gaan met pogen contact te krijgen :(

Ik hooooooooop dat Emiel eventjes eerlijk is tegen zichzelf en uit zichzelf met mij contact op neemt! Ik heb dr, in tegenstelling van een hoop andere mensen, nog vertrouwen in dat het goed komt.. laat ik dan niet degene zijn die daalk enorm teleurgesteld word, Emiel!

themaniac

Bericht door themaniac » do jul 14, 2005 7:37 pm

Duckrip schreef:

Prachtige deal die je hebt gemaakt: Hij een frame, jij betalen, vervolgens nix van die sukkel horen en het een prachtige deal noemen. Heb je nog meer frames die je kwijt wil? Ik kan er nog wel een gebruiken....

Kom op zeg. Hij licht gewoon mensen op. Het is gewoon een sukkel en je kan het de mensen niet kwalijk nemen dat ze hem vertrouwden. Dat hij gratis monteerde en veel gratis weg gaf...Dat heeft niets met service te maken, dat is jezelf de vernieling in helpen als starter. Dat je mensen paait door goede service, puike montage en dan nog leuke prijzen dat is wat anders. Een starter maakt in 99 vd 100 gevallen de eerste 2 jaar verlies. Als hij al overspannen en gestressd raakt van mensen die om een spacer bellen, dan is hij gewoon niet in staat om die winkel te runnen.

Dat hij ook nog eens veel verkeerde dingen zend, zijn daar een bewijs van. Dat hij "onderduikt" en zegt alles te negeren bevestigen dit nog meer. Ik heb een hekel aan dit soort mensen, ze hebben altijd smoesjes enzo. Als hij het mij zou flikken had ik hem thuis opgezocht en was ik niet weggegaan voordat ik OF mijn spullen OF mijn geld terug had. Goedschiks of kwaadschiks...

Plaats reactie