Bruno schreef:
Al da gedoe om wel of ni garantie ... moet is stilaan gaan ophouden, we zouden ondertussen al wel moeten weten wanneer we wel en wanneer niet recht hebben op garantie, wordt trouwens ook altijd tot in de puntjes uitgelegd in het garantieboekje oid. Een gebroken vork is in dit geval zeker geen garantie, hoe duur of hoe goedkoop het onderdeel ook wel is. Ik heb zelf mijne moto na een dikke 2 weken tegen een muurke te pletter gereden, dan moet dat volgens sommigen hier ook garantie zijn ... Zou toch wel wat TE gemakkelijk zijn, niet?
Tja Bruno , GEEN ENKELE moto , is gemaakt om tegen een muur te knallen . :-*
VB.:
Maar als je een grote drop neemt met je "DH-bike" , en raakt bij de landing een rock die niet zichtbaar was , en je vork eruitziet zoals op de foto ...
En over garantie ; bij DH-onderdelen , zeggen ze allemaal dat het voor DH gemaakt is ( bij de een is DH , al wat Xtremer dan bij de andere )
en als je dan een van de onderdelen , naar de kloten rijd , is het de schuld van de gebruiker , want die kan dan "niet goed genoeg rijden" .... .
Dat noem ik Horse-sh*t .
Bij mijn saint was het wat anders , der wist ik goed genoeg dat het mijn fout was .
Om het kort te houden , ik vind persoonlijk , dat er alles moet geprobeerd worden
om garantie los te krijgen .
De sport en frame"s-parts zijn al duur genoeg .
Maar tja , het is duidelijk te zien , wie er genoeg $$ verdiend , en wie niet .
Niet iedereen heeft een leven "zoals een god in frankrijk" .
-camou-