Re:be-one woodbumble
Moderator:Beheerders
Vanaf 2003 hebben ze dat allemaal.
-
wel ik vinD ten eerste dat dat het groene boekje zuigt,
en twee k heb nog maar één O-been, het andere heeft de dokter recht gezet met wat schroeven "n shit...
dussssss.....
Met die 100mm trapas bedoel ik dat die (nog) vlot te vinden is op de markt.
En nu naar de orde van de dag,
Dt Hüghi Freeride achternaaf met 12mm (?) steekas 165mm, kleur zwart, 32 gaats voor de Woodbumble of de Killer-bee... Nooit gebruikt, zelfs niet opgespaakt geweest,
Nieuwprijs +/- 300€ mijn prijs 250€
(ja ja, dit hoort hier niet thuis, ik weet het maar zitten de Woodbumble-lovers verzameld)
foto via filip@abv-vaessen.be
en twee k heb nog maar één O-been, het andere heeft de dokter recht gezet met wat schroeven "n shit...
dussssss.....
Met die 100mm trapas bedoel ik dat die (nog) vlot te vinden is op de markt.
En nu naar de orde van de dag,
Dt Hüghi Freeride achternaaf met 12mm (?) steekas 165mm, kleur zwart, 32 gaats voor de Woodbumble of de Killer-bee... Nooit gebruikt, zelfs niet opgespaakt geweest,
Nieuwprijs +/- 300€ mijn prijs 250€
(ja ja, dit hoort hier niet thuis, ik weet het maar zitten de Woodbumble-lovers verzameld)
foto via filip@abv-vaessen.be
-
kennis van mij heeft een woodbumble +. alleen nog maar problemen mee de manitou swinger problemen gehad. voor de rest goede fiets, de nico droogt heel belgie dermee af dus zal het wel goed zijn zeker. en tzal de biker zijn en niet de bike die onstabiel springt :-X
-
dat stukje hierboven is best grappig met onderstaand topic in je achterhoofd.Onefist schreef: Mensen,mensen.......
Misschien kunnen we Matthias,alias Limp om wat duidelijkheid vragen.
Die heeft ook een Woodbumble en is naar eigen zeggen bijna profesioneel mountainbiker,tevens schijnt hij alles van fietsen te weten.
Misschien wil hij zijn kennis en ervaring in de strijd gooien om een duidelijk verslag met de plus en min punten van de Woodbumble in zoverre die er zullen danwel zouden zijn!
Ik zou zeggen probs voor het hopelijk aankomende Woodbumble verslag van Limb.
En Limb,ik reken op je!![]()
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=21603
No hard feelings :-*
P.s. ben zelf in het bezit van een woodbumble en mijn droom is waar geworden en met name mijn droom over de rij-eigenschappen. Kortom IK VIND dat het een super fiets is. Enige nadeel is dat die achernaaf zo belachelijk duur is. 165mm is niet zomaar aan te komen. De mijne is staat op highrollers en is voorzien van een junior-t en het is de ideale metgezel in bikeparken.
Nick
Aah wat n onzin, je kunt met n Woodbumble net zo goed Abubacas en 180s springen als elke andere streetfiets!
Top fietske, niet zeuren
Top fietske, niet zeuren

Of op feestjes bankjes als schans gebruiken. Of niet Pieter :P ghehe.
(Wanneer weer Winterberg/Willingen?)
Grtz Nick
(Wanneer weer Winterberg/Willingen?)
Grtz Nick
Toch leuk he, duitse security-helga"s opfokken ;D
Wanneer is de volgende WC in Willingen?
Wanneer is de volgende WC in Willingen?