Re:Londen...
Moderator:Beheerders
tsja, ik zag net het nieuws, toespraak van Blair en wat beelden vanuit London.
Ik denk dat het een kwestie is van "mee leren leven" hoe triest het ook is.
dussssss©
dussssss©
-
BOSS schreef:
tsja, ik zag net het nieuws, toespraak van Blair en wat beelden vanuit London.
dussssss©
Mee leren leven??!?!
Ben GVD even van de pot gepleurt zeg, dit is mijns inziens absoluut niet tolereerbaar. >:(
Fel er tegen verzetten is eerder mijn idee.
Het zou een mooie wereld worden/zijn als we dit zomaar toelaten omdat er blijkbaar "mensen" zijn die vinden dat ze dit soort middelen mogen gebruiken omdat ze andere ideen of politieke voorkeuren hebben.

-
... niet tolereerbaar, helemaal mee eens, maar tis wel al gebeurd, ondanks "verscherpte" controle...
"mee leren leven" is wat anders dan toelaten & ik vind absoluut dat je je hier fel tegen moet verzetten.
Ik zeg ook zonder pardon, en plein publiek, afschieten die gasten. Wat dat betreft mogen we gelijk weer terug naar de middeleeuwen!
Probleem is dat dit soort extremisten ALTIJD onschuldigen kunnen en zullen doden om hun gedachtegoed kracht bij te zetten. Gedachtegoed is vaak niet al te sterk en vandaar dat men naar andere middelen grijpt om iedereen te laten luisteren, of dit werkt.....
Je kan alles nog zo goed beveiligen, maakt niks uit. tegenwoordig zijn er atoombommen die in een aktentas passen.............veel succes met beveiligen zou ik zeggen.
dusssss©
Ik zeg ook zonder pardon, en plein publiek, afschieten die gasten. Wat dat betreft mogen we gelijk weer terug naar de middeleeuwen!
Probleem is dat dit soort extremisten ALTIJD onschuldigen kunnen en zullen doden om hun gedachtegoed kracht bij te zetten. Gedachtegoed is vaak niet al te sterk en vandaar dat men naar andere middelen grijpt om iedereen te laten luisteren, of dit werkt.....

Je kan alles nog zo goed beveiligen, maakt niks uit. tegenwoordig zijn er atoombommen die in een aktentas passen.............veel succes met beveiligen zou ik zeggen.
dusssss©
BOSS legt de vinger op de zere wond, wat we er ook aan doen, de wereld zal altijd dit soort groeperingen / individuen hebben en hoeveel je je daar ook probeert tegen te beveiligen, als ze echt willen is het toch wel mogelijk. Hoe in en in triest het ook is...
-
Moet ik helaas met jullie eens zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat wij er maar mee moeten leren leven en ons erbij moeten neerleggen.
Ineens gedaan met de feestvvreugde daar ...
En wat beveiliging en aanverwante betreft, kijk maar naar de ongelooflijke chaos in Irak en het absolute onvermogen van de Amerikanen om er ook maar een klein beetje vat op te krijgen, ondanks heel hun "geweldige" security apparaat ...
En wat beveiliging en aanverwante betreft, kijk maar naar de ongelooflijke chaos in Irak en het absolute onvermogen van de Amerikanen om er ook maar een klein beetje vat op te krijgen, ondanks heel hun "geweldige" security apparaat ...
Luc schreef:
Wat stel je dan voor dat ze doen? Niets? Dan zat jij al lang in Borgerhout voorover op een matje te bidden.
Genuanceerd en constructief!
-
Tja... maar nuance en construcief hebben tot heden tot weinig goeds geleid.

Ik vind dat je sowieso de straffen op praktijken die ook maar iets te maken hebben met het opzetten van een terroristische aanslag zo hard moet straffen om de volgende redenen.
Ten eerste is het met voorbedachte rade. Ten tweede is je doel zoveel mogelijk dode en gewonde slachtoffers maken. Ten derde zijn de slachtoffers onschuldig. Door deze combi is het dus mogelijk overal en altijd te kunnen toeslaan, dat als extra vierde reden omdat het daardoor oncontroleerbaar is.
Helaas is schuld een beetje een flexibel begrip want die gasten denken er nogal anders over.
Je mag denken wat je wilt maar zodra je plannen als dit in de werkelijkheid brengt of wil brengen mag je van mij op de pijnbank.
Ten eerste is het met voorbedachte rade. Ten tweede is je doel zoveel mogelijk dode en gewonde slachtoffers maken. Ten derde zijn de slachtoffers onschuldig. Door deze combi is het dus mogelijk overal en altijd te kunnen toeslaan, dat als extra vierde reden omdat het daardoor oncontroleerbaar is.
Helaas is schuld een beetje een flexibel begrip want die gasten denken er nogal anders over.
Je mag denken wat je wilt maar zodra je plannen als dit in de werkelijkheid brengt of wil brengen mag je van mij op de pijnbank.
dat spreekt voor zich natuurlijk...maarja moeilijk te controleren wie t hebben gedaan natuurlijk, of ze komen er pas erg laat achter ::)
Castor schreef:
En wederom allemaal in de naam van god

Alle geloven moeten gewoon verboden worden.
Zonder geloof geen oorlogen!!!!
amen...
amen...
Religies zijn gewoon een vorm van overtuiging. Die zullen er altijd blijven en sommigen gaan ver in het doordrukken van hun ideaal.
Man, zolang we in een kleine sport als de onze al zien dat huckers en DHers amper door één deur kunnen, denk jij dat het afschaffen van religies een oplossing biedt?
Man, zolang we in een kleine sport als de onze al zien dat huckers en DHers amper door één deur kunnen, denk jij dat het afschaffen van religies een oplossing biedt?
Leerink schreef:
[Castor schreef:
En wederom allemaal in de naam van god![]()
Niet in de naam van die van mij!
- cHoc
tHe shArk schreef:
amen...
tegenstijdig in een en hetzelfde reactie, hulde!
personen zoals jij die zo reageren zouden ook verboden moeten worden, en dan??
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
tHe shArk schreef:
amen...
Je hebt geen flauw benul waar je het over kerel, verdiep je eerst ééns ergens in voordat je zulke dingen zegt.
Dit heeft namelijk helemaal niks meer met geloven te maken.
Het merendeel van de moslims veroordelen deze terroristische aanslagen ten zeerste. En ze worden er zelf ook door getroffen. (zullen ongetwijfeld een aantal moslims omgekomen zijn, aangezien ze ook deel uitmaken van de wereld bevolking en leven in verschillende landen waaronder Spanje en Engeland.
Rinse
Is er eigenlijk al bekend wie hier achter zit en wat de motieven zijn ?
en wat ze er mee willen bereiken?
en wat ze er mee willen bereiken?
tja er wordt verwacht dat Al Qaeda er (weer) achter zit, maar dat kunnen ze (nog?) niet bewijzen natuurlijk. Er is dus nog niks zeker. Als de daders niet bekend zijn is het natuurlijk ook lastig om de motieven te vinden dus is allemaal nog niet bekend...
-
Volgens de laatste berichten zou het gaan om een onbekende groep extremisten die zegt te handelen in naam van al qaeda...
Toch wel heel erg beangstigend zoiets... niet zo lang geleden was ik in londen, en ben ik langs meerdere van de metrostations gekomen waar de aanslagen zijn gepleegd.
Ik kan er gewoon echt met mijn kop niet bij dat er randdebielen zijn die dit soort acties uitvoeren. zoveel doden, zoveel gewonden... en waarom? wat bereik je er mee? En alweer wordt er verscholen achter de islam... dat is pas lam. onschuldige mensen opblazen voor het geloof? waar staat dat dan in de koran?
misschien tijd om de "Christen Terroristen" in het leven te roepen??
Toch wel heel erg beangstigend zoiets... niet zo lang geleden was ik in londen, en ben ik langs meerdere van de metrostations gekomen waar de aanslagen zijn gepleegd.
Ik kan er gewoon echt met mijn kop niet bij dat er randdebielen zijn die dit soort acties uitvoeren. zoveel doden, zoveel gewonden... en waarom? wat bereik je er mee? En alweer wordt er verscholen achter de islam... dat is pas lam. onschuldige mensen opblazen voor het geloof? waar staat dat dan in de koran?
dan zou je alleen maar laten zien dat je net zo bent als die terroristen . En dan zouden er mischien aan de moslim kant onschuldige slacht offers vallen.
Het is toch moeilijk om de dader hier voor te vinden en te bestraffen .
Zon actie is natuurlijk ook zo anoniem als wat . Gewoon pakketje achter laten en weglopen .
Eigenlijk gewoon een laffe actie
dan zou je alleen maar laten zien dat je net zo bent als die terroristen . En dan zouden er mischien aan de moslim kant onschuldige slacht offers vallen.
Het is toch moeilijk om de dader hier voor te vinden en te bestraffen .
Zon actie is natuurlijk ook zo anoniem als wat . Gewoon pakketje achter laten en weglopen .
Eigenlijk gewoon een laffe actie
Het eerste wat door mij heen schoot was, wil ik op deze wereld een kind laten opgroeien?
aanslagen zijn er al eeuwen en dat blijf took zou zolang sommige zich onderdrukt voelen.
Er zal altijd een machtspel zijn en bush speelt dat graag.
aanslagen zijn er al eeuwen en dat blijf took zou zolang sommige zich onderdrukt voelen.
Er zal altijd een machtspel zijn en bush speelt dat graag.
EL PERRO schreef:
[Luc schreef:
Wat stel je dan voor dat ze doen? Niets? Dan zat jij al lang in Borgerhout voorover op een matje te bidden.
Uiteraard heb ik ook niet de pasklare oplossing, mijn bedoeling was dus ook niet om iets voor te stellen. Ik kan alleen maar VASTstellen. Net zoals ik gisteren op het VRT nieuws de uitspraak VASTstel van een professor: de oorlog tegen terrorisme is onmogelijk te winnen, ze hebben altijd minstens 1 stap voor op de autoriteiten. En blijkbaar is een aanslag zoals in Londen niet eens zo heel moeilijk te organiseren als je over professionele middelen en voorbereiding kan beschikken. De professor suggereerde dat we waarschijnlijk zullen moeten leren leven met het risico ...
Fijne gedachte ...