Specialized Rockhopper
Moderators:JJ, Beheerders
- Kjiratsiekoedel
- Contacteer:
Mijn broertje heeft zijn vorige frame gemold door ongelukje met de derailleurhanger. Helaas is deze dus niet vervangbaar.
Daarom.... bij Erikje een Specialized Rockhopper frame opgehaald. En verder een groot deel van de fiets overgezet.
HIER MEER INFO
Daarom.... bij Erikje een Specialized Rockhopper frame opgehaald. En verder een groot deel van de fiets overgezet.
HIER MEER INFO
-
Re:Specialized Rockhopper
Nice bike, en wat belangrijker is nu eindelijk voorvering.

Kjiratsiekoedel schreef:
Mijn broertje heeft zijn vorige frame gemold door ongelukje met de derailleurhanger.
Kan "ie eindelijk singlespeed gaan rijden ;D
- Kjiratsiekoedel
- Contacteer:
rene schreef:
[Kjiratsiekoedel schreef:
Mijn broertje heeft zijn vorige frame gemold door ongelukje met de derailleurhanger.
Ik heb erover gedacht om hem idd tot zoiets te verbouwen. Meeste onderdelen heb ik wel. Alleen heb ik geen wielset. En zodra ik dat wel heb, dan heb ik er dus zo weer een mountainbike bij.
Maar ook geen zin om nog een werkende fiets erbij te hebben in korte termijn (huidige fiets-score in de garage: 9 stadsfietsen, 2 mountainbikes, 2 stadsfietsframes, 1 mountainbike frame, nog wat stadsfietswielen, etc...)
-
Wordt het dan niet eens tijd voor een grote opruimingsuitverkoop?
Kjiratsiekoedel schreef:
[rene schreef:
[Kjiratsiekoedel schreef:
Ik heb erover gedacht om hem idd tot zoiets te verbouwen. Meeste onderdelen heb ik wel. Alleen heb ik geen wielset. En zodra ik dat wel heb, dan heb ik er dus zo weer een mountainbike bij.
Maar ook geen zin om nog een werkende fiets erbij te hebben in korte termijn (huidige fiets-score in de garage: 9 stadsfietsen, 2 mountainbikes, 2 stadsfietsframes, 1 mountainbike frame, nog wat stadsfietswielen, etc...)
Wat !?! En geen enkele singlespeed ???
- Kjiratsiekoedel
- Contacteer:
walter schreef:
Wat !?! En geen enkele singlespeed ???
Ja hoor, Mijn stationsfiets heeft alleen nog zijn 2e versnelling over.