Re:Ketting
Moderator:Beheerders
Hoe maak je een ketting los zonder behulp van een kitje? bv met een tang of een schorevendraaier, platte kop. Dit kan stom klinken maar ik weet niet hoe, moet ketting eraf halen zodat ik de frame kan verkopen.
A.u.b. niet vloeken ofzo.
Greets, Brian
A.u.b. niet vloeken ofzo.
Greets, Brian
Hahaha goed maar gewoon, niet door te nijpen met een knijptang ofsow? of met 2 schoevendraaiers en dan gewoon kapot draaien? moet toch maar eraf, is niet bruikbaar die ketting...
Greets, Brian
Greets, Brian

of een kettingpons
dusssss©
Waaaaaaahahaha goeie :P
Nee maar laat maar, me broer heeft het al gedaan, ik zag het slotje steken maar wist niet hoe het moest, hij heeft langs beide kante gepushed en nu is hij los, maar toch "bedankt" voor reacties
Deze topic mag geclosed worden, ok kan zijn dat het nutteloos was om de topic te maken...
Greets, Brian
Nee maar laat maar, me broer heeft het al gedaan, ik zag het slotje steken maar wist niet hoe het moest, hij heeft langs beide kante gepushed en nu is hij los, maar toch "bedankt" voor reacties
Deze topic mag geclosed worden, ok kan zijn dat het nutteloos was om de topic te maken...
Greets, Brian
je bent toch niet je kona aan het verkopen he, je kan je geld terugkrijgen dacht ik toch!
Nee maar je zal binnekort wel zien, ik verkoop al mn fietsen (2) en nog goede, bruikbare onderdelen je zal wel zien
Greets, Brian

Greets, Brian