Ervaringen met Solid Bikes?
Moderator:Beheerders
Yo,
Effie vragen of er iemand ervaring heeft met het duits merk Solid Bikes?
Zo ja wat zijn de sterktes, zwaktes...heb persoonlijk interesse in de Mission 9, ziet er goed uit, prijs/kwaliteit is vrij in orde...
www.solidbikes.de
Meningen?
Thankx
pHiLL
Effie vragen of er iemand ervaring heeft met het duits merk Solid Bikes?
Zo ja wat zijn de sterktes, zwaktes...heb persoonlijk interesse in de Mission 9, ziet er goed uit, prijs/kwaliteit is vrij in orde...
www.solidbikes.de
Meningen?
Thankx
pHiLL
Re:Ervaringen met Solid Bikes?
moet je een lang weekendje Wildbad doen, wat euroos neer lappen en je kan je helemaal gek testen...
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
ik heb het frame al in me handen gehad, en ik was behoorlijk onder de indruk!
de DH versie is op basis van een azonic Eliminator II gebouwd, maar stevig verbeterd!
het zijn top frames, maar of ze die prijs waard zijn weet ik verder niet, ik heb er niet op gefietst toen dus..
maarja het zijn wel mooie bikes
goofy
de DH versie is op basis van een azonic Eliminator II gebouwd, maar stevig verbeterd!
het zijn top frames, maar of ze die prijs waard zijn weet ik verder niet, ik heb er niet op gefietst toen dus..
maarja het zijn wel mooie bikes
goofy
- Hydraulic_Pimp
Peter van Solid bike is alleszinds ne sjieken kerel, talk to him in bwb en hij zal je alles in geuren en kleuren kunnen uitleggen
Is het deze dat je bedoelt?
Is het deze dat je bedoelt?

- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
naja van de site :

Ik was maandag bij Peter in de shop en is inderdaad nen hele redelijke kerel, het was me eerst niet zo duidelijk dat hij de man is achter Solid bikes.
Hoe zit dat eigenlijk, worden die kaders in Duitsland ontworpen en in het buitenland geproduceerd?
GreetZ
Hoe zit dat eigenlijk, worden die kaders in Duitsland ontworpen en in het buitenland geproduceerd?
GreetZ
en, over wa prijs spreken we eigenlijk? Hey phille, wa frame was da da daar aan de muur hing links onderaan?
da was normaal gezien zo ene als hier boven op de foto (dieje witte).....tenzij da ik echt zeer scheef zie.....mmmm...da zou natuurlijk ook wel kunnen

Das volgens mij den Team DH dat daar hing
http://www.solidbikes.de/shop/product/i ... e8257f20c7
Ik hoop dat het fotoke lukt
http://www.solidbikes.de/shop/product/i ... e8257f20c7
Ik hoop dat het fotoke lukt

Chmod schreef:
en, over wa prijs spreken we eigenlijk? Hey phille, wa frame was da da daar aan de muur hing links onderaan?
http://www.solidbikes.de/shop/schedules ... manu_id=10
hier vind u alle prijzen en modellen.Is zeker goed spul.Ik kom de fietsen(en het DH team)regelmatig tegen op DH wedstrijden.