laatste DH met div foto"s 2 X SET jUICY"S
Moderator:Beheerders
Heb ook onbeantwoorde e-mails,hoor veel slechte berichten.Worden spullen nog wel geleverd?
-
Re:laatste DH met div foto"s 2 X SET jUICY"S
Ik heb mijn zadelpen iig wel binnen ;D
heb je nog 2 c"dale 12 mm steekas achternaven en een 1.5 naar 1 1/8 canecreek balhoofd?
zoja dan koop ik deze met plezier van je over.
alvast bedankt.
zoja dan koop ik deze met plezier van je over.
alvast bedankt.
-
Navne zeker, headset not sure
ok en hoe kan ik er op de snelste manier aangeraken??
bedankt
bedankt
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Duckrip schreef:
[Rinse Appelstroop schreef:
Mijn bestelde spullen zijn binnengekomen. Nou heb ik alleen een System II Dh gekregen ipv een Slalom. Iemand die wil ruilen?
Rinse
Je kan m vast wel gewoon ruilen bij Emiel.
Niels,
Ik zou hem bij Emiel vast kunnen ruilen, maar aangezien contacteren wat moeilijk gaat bij hem.
Ik heb hem al"s 3dagen lang elkaar uur een keer gebeld, en er werd nooit opgenomen. Verder niet gereageerd op e-mail, en prive-berichten via mtb.nl. Ik weet dat het niet z"n sterkste punt.
Maar aangezien ik in groningen woon kan ik moeilijk "ff" op en neer naar Amsterdam om een ketting geleider te ruilen.
Rinse
Rinse Appelstroop schreef:
Niels,
Ik zou hem bij Emiel vast kunnen ruilen, maar aangezien contacteren wat moeilijk gaat bij hem.
Ik heb hem al"s 3dagen lang elkaar uur een keer gebeld, en er werd nooit opgenomen. Verder niet gereageerd op e-mail, en prive-berichten via mtb.nl. Ik weet dat het niet z"n sterkste punt.
Maar aangezien ik in groningen woon kan ik moeilijk "ff" op en neer naar Amsterdam om een ketting geleider te ruilen.
Rinse
Tja, ik weet het. Ik vind t ook irritant want op mij reageert ie ook slecht.

Als hij t verkeerd verstuurt heeft dan betaalt hij toch gewoon de verzendkosten?
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Duckrip schreef:
[Rinse Appelstroop schreef:
Niels,
Rinse
Tja, ik weet het. Ik vind t ook irritant want op mij reageert ie ook slecht.![]()
Als hij t verkeerd verstuurt heeft dan betaalt hij toch gewoon de verzendkosten?
Ja, hij heeft de verzend kosten dit keer ook betaald. Dat is het probleem ook niet, daar zullen we wel uitkomen. maar dan moet ik hem eerst zien te bereiken.
Rinse
Ben wel geintreseerd in dat zadel van je
Maar uuh kan niet komen afhalen. Dus alles wat ik koop/verkoopt moet bij mij worden geleverd/Afgehaald
Anyhow kwil dat zadel wel, laat iets weten.
Greets, Brian

Maar uuh kan niet komen afhalen. Dus alles wat ik koop/verkoopt moet bij mij worden geleverd/Afgehaald

Anyhow kwil dat zadel wel, laat iets weten.
Greets, Brian
Weet niet wat er zoal loos is.De laatste keer dat "Pervert" hier gereageerd heeft is zo ongeveer 2 weken geleden.Mails worden niet beantwoordt,telefoon wordt niet opgenomen en heb bestelde spullen nog niet binnen (wel betaald.(Komt nog eens bij dat ik geruchten over een faillissement hoor.Wat is er gaande???? Mocht er iets niet in orde zijn is het wel zo prettig om te weten.(Ik beschuldig hier niemand,wil alleen weten waar ik aan toe ben )
freeko schreef:
Weet niet wat er zoal loos is.De laatste keer dat "Pervert" hier gereageerd heeft is zo ongeveer 2 weken geleden.Mails worden niet beantwoordt,telefoon wordt niet opgenomen en heb bestelde spullen nog niet binnen (wel betaald.(Komt nog eens bij dat ik geruchten over een faillissement hoor.Wat is er gaande???? Mocht er iets niet in orde zijn is het wel zo prettig om te weten.(Ik beschuldig hier niemand,wil alleen weten waar ik aan toe ben )
uh oh t*ering :P. Ik ben vanmiddag in Amsterdam en was al van plan om even een kijkje te gaan nemen. Dus we zien wel ::).
-
Ik weet niet hoeveel mensen de firma Dirt-Online nog een warm hart toedragen maar ik ben er echt he-le-maal klaar mee!
Ik maak uit de naam op dat het een online winkel zou moeten zijn. Waarom wordt er dan noooooooit gereageerd op e-mail? Slechte zaak en klant onvriendelijk. Er staat ook een telefoonnummer op de site. Als je dat nummer belt wordt er nooooooit opgenomen (ja,ja ik heb het al vaker geprobeerd. Tijdens de openingstijden bijna elk kwartier). Wederom: slechte zaak en klant onvriendelijk. Ik heb ook een 06 nummer van Emiel (lucky me, ja dat dacht je zeker?), als je dat belt moet je die meldtekst eens horen:
Hallo bla, bla, bla...stuur mij een sms of mail me...! Daar wordt dus ook nooit opgenomen.
Ik heb daar nog een frame liggen wat gecoat moet worden en wat over een paar weken mee op vakantie moet. Ligt al zeker 5 weken daar (gaat ook weer een enigzins vreemd verhaal achter schuil)! Hij zou afgelopen vrijdag iets horen van zijn coater, ik heb echter nog niets van hem gehoord!
Dus Emiel, als je dit leest mail of bel je me beter z.s.m. om me te laten weten hoe het ervoor staat!
Ik maak uit de naam op dat het een online winkel zou moeten zijn. Waarom wordt er dan noooooooit gereageerd op e-mail? Slechte zaak en klant onvriendelijk. Er staat ook een telefoonnummer op de site. Als je dat nummer belt wordt er nooooooit opgenomen (ja,ja ik heb het al vaker geprobeerd. Tijdens de openingstijden bijna elk kwartier). Wederom: slechte zaak en klant onvriendelijk. Ik heb ook een 06 nummer van Emiel (lucky me, ja dat dacht je zeker?), als je dat belt moet je die meldtekst eens horen:
Hallo bla, bla, bla...stuur mij een sms of mail me...! Daar wordt dus ook nooit opgenomen.
Ik heb daar nog een frame liggen wat gecoat moet worden en wat over een paar weken mee op vakantie moet. Ligt al zeker 5 weken daar (gaat ook weer een enigzins vreemd verhaal achter schuil)! Hij zou afgelopen vrijdag iets horen van zijn coater, ik heb echter nog niets van hem gehoord!
Dus Emiel, als je dit leest mail of bel je me beter z.s.m. om me te laten weten hoe het ervoor staat!
Tja, ben er donderdag langsgeweest en helemaal niets. Auto stond er wel. Het lijkt er op dat Emiel onverwacht met vakantie is ofzo ???. Ik baal d"r wel van want ik had graag effe wat spulletjes langsgehaald (protectie enzo) voor winterberg morgen

Begin er ook een beetje van te balen
.Snap niet dat sommige personen hier nog dingen voor hem regelen(waar onder mensen die ik wel hoog had zitten )Mocht er in de zaak problemen zijn vindt ik het knap lullig dat er hier niet voor uitgekomen wordt(als dit zo is).Ik haat het dat ik geld ga betalen aan mensen die niks meer van zich laten horen >:(..heb dan in ieder geval het fatsoen on te reageren).En voor al zijn vriendjes die hier op het forum voor hem spreken(omdat hij dat zelf niet doet / wil )...bedankt dat je je medemountainbikers voor de gek hebt gehouden.Dit valt bij mij onder de categorie oplichterij........ thnx gasten :-X :-X

Duoke schreef:
Killah pedals.... omg kill da killers!! :P maar uuh wrom zo"n trappers? 1 keer tegen je scheen en je mag het vergeten :S moet toch wel pijn doen :P
::) Ik voel iets aankomen...
- Pieter en zijn V10
Sjase schreef:
[Duoke schreef:
Killah pedals.... omg kill da killers!! :P maar uuh wrom zo"n trappers? 1 keer tegen je scheen en je mag het vergeten :S moet toch wel pijn doen :P
::) Ik voel iets aankomen...
Duoke anders reageer je niet overal op,,, praat je niet in msn taal, kijk je goed wat je koopt, stelt geen rare vragen meer... ik zou het zeer op prijs stellen.. en ik ben denk ik niet de enige

ok jongens het is wel net geweest. We hebben hem toegstaan omdat het over gebruikt spul ging van emiel (niet dirt-online) maar we zwaaien de foute richting uit.
Dus: locked
Als jullie de man moeten hebben nog, mail of bel. Gaat veel sneller normaal.
greetz
bettes
Dus: locked
Als jullie de man moeten hebben nog, mail of bel. Gaat veel sneller normaal.
greetz
bettes
Op verzoek geopend met de volgende vraag:
Wie heeft er iets gekocht en moet dit nog ontvangen?
Aan Emiel het verzoek om tenminste te communiceren met de kopers...
Wie heeft er iets gekocht en moet dit nog ontvangen?
Aan Emiel het verzoek om tenminste te communiceren met de kopers...
-
En met mij! Hij heeft van mij nog een frame liggen! >:(
Ik ga vanavond ff een kijkje nemen bij Dirt-Online. Ik heb ook nog een frame en wat spullen bij hem liggen.
-
goofy schreef:
Ik ga vanavond ff een kijkje nemen bij Dirt-Online. Ik heb ook nog een frame en wat spullen bij hem liggen.
Als mijn frame (Azonic DS1) daar ook ligt dan neem dat ook maar mee. Ik vertrouw op het moment iedereen meer dan Emiel!
Trippie naar dirt-online bleek voor niks. Niemand thuis
-
K U T ! (............) >:(
EDIT: ik heb je post iets aangepast Santa... ik denk dat je wel begrijpt waarom, ik begrijp je frustratie echter heel goed
EDIT: ik heb je post iets aangepast Santa... ik denk dat je wel begrijpt waarom, ik begrijp je frustratie echter heel goed
Heb ook nog een setje handschoenen tegoed,EN AL WEL BETAALD >:( >:(
Vindt het vooral zo tof van de mensen hier die hem zolang de hand boven het hoofd hebben gehouden terwijl meneer FAILLIET is......THNX FOLKS :-X :-X :-X >:( >:( >:(
Vindt het vooral zo tof van de mensen hier die hem zolang de hand boven het hoofd hebben gehouden terwijl meneer FAILLIET is......THNX FOLKS :-X :-X :-X >:( >:( >:(