Kona Fiets -- Help me even a.u.b.

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
Duoke
Kona Fiets -- Help me even a.u.b.

Bericht door Duoke » zo jun 26, 2005 1:38 pm

Ok eerst en vooral ik weet niet waar ik deze topic moest zetten dus zet ik hem hier.
den 2de, niet flamen of spammen tegen me :(

Ok sommige mensen hebben mijn topic gezien dat ik een MTB met tenminste een voorste schijf rem zocht, nu heeft er iemand op msn (die ik ni ken maar woont dichtbij) met mij gesproken via MSN en hij heeft mij een fiets met een Kona frame aangeboden, hij zegt dat zijn kader 800 +/- euro heeft gekost. Maar toen ik de foto zag, zag hij er cool uit, totdat ik beter zag.

http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=270257

klik de link en kijk die foto a.u.b. het roos omringd vind ik raar, Vork, Wielklemmen en dan die ketting regeling vanachter, help me aub. is die fiets waard om 250 euro aan te geven?

Brian

Steelboy
Contacteer:

Re:Kona Fiets -- Help me even a.u.b.

Bericht door Steelboy » zo jun 26, 2005 2:00 pm

- ik heb em verplaatst.

- het is een fiets zonder versnellingen en zonder voorrem op deze foto

Het zal zeker geen verkeerd frame zijn, echter zoals je inmiddels weet moet je voor die 250 euro niet teveel verwachten.
Wielklemmen / quickj releases zijn gewoon normaal, vork is ook gewoon normaal, achterderailleur dient alleen om de ketting op spanning te houden.

Duoke

Bericht door Duoke » zo jun 26, 2005 3:26 pm

ja maar versnellingen enzo komen er allemaal bei, kwou gewoon wete of het wel waar is voor die wiel klem (waar je je wiel me vast maakt) want ken nen vriend die ook nen fiets zoals dees eeft mor die zn wiele vlogen eraf... :S want het is maar alsk een wheelie trek dat mn wiel ni wegvliegd eh :P

en die vork/frame zonder vering is goed genoeg om wheelies te trekken en stoppes? het is maar dat het niet buigt ofzo eh...

Brian

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » zo jun 26, 2005 4:41 pm

Mor dan eeft die vriend van u zen fiets ni goe opgebouwd...

Oftewel: als bij die vriend van je z"n wielen eruit vliegen zal dat niet aan de wielen of de snelspanners liggen.

Buigen? De Vork? Het frame? Ik weet niet wat voor oermens jij bent, maar de gemiddelde persoon krijgt iets derlijks niet substantieel aan het buigen

Gène

Bericht door Gène » zo jun 26, 2005 4:48 pm

Lijkt me geen verkeerd fietsie voor 250 pleuro"s. Kan je volgens mij wel wat plezier mee hebben.
Maar goed de keus is aan jouw
mzzl
Gène

Duoke

Bericht door Duoke » zo jun 26, 2005 5:26 pm

Ok mercitjes, dan zalk ik hem kopen, ik zal wel nieuw zadel kopen, ook zien voor nieuw wielen dan binnenkort, en een vork met vering dat een schijfrem aan kan :D

Plaats reactie