NOX Startrack 9.5 DH vs. Nicolai M-Pire ST
Moderator:Beheerders
Hi,
Ik betwijfel het, maar ik wou het toch eens vragen of er hier iemand ervaring heeft opgedaan met de NOX Startrack 9.5?
Nox is een duitse firma uit Berlijn en maken prijs-kwaliteit volgens mee heel behoorlijke bakken...
De Startrack heeft knal dezelfde geometrie als de Nicolai M-Pire ST, kost aber enkele honderden euro"s minder...meningen? Ben zelf Nicolai rijder maar bij deze nox zou je toch eens durven twijfelen...
Tcheck it out @ www.noxcycles.de
Thanks voor reacties
pHiLL
Ik betwijfel het, maar ik wou het toch eens vragen of er hier iemand ervaring heeft opgedaan met de NOX Startrack 9.5?
Nox is een duitse firma uit Berlijn en maken prijs-kwaliteit volgens mee heel behoorlijke bakken...
De Startrack heeft knal dezelfde geometrie als de Nicolai M-Pire ST, kost aber enkele honderden euro"s minder...meningen? Ben zelf Nicolai rijder maar bij deze nox zou je toch eens durven twijfelen...
Tcheck it out @ www.noxcycles.de
Thanks voor reacties
pHiLL
-
Re:NOX Startrack 9.5 DH vs. Nicolai M-Pire ST
kinky frame , denk zelf iets dat de bb hoger ligt ook:)
Ik weet er te weinig om te zeggen welke nou beter rijd. Maarrre.. ik heb die NOX Startrack 9.5 DH vorig jaar in Winterberg gezien op die banen daar ennne
hij ging vet hard over die banen heen. Alstof em vleugels had... amai zenne..
Denk dat het een beroepsrijder was ofzo/..
IIG dat ding eens geod bekeken en zag er zeer chiek uit en net zo Nicolai gecompliceerd uit. :P als je toch te veel geld waarom niet he... :P

Denk dat het een beroepsrijder was ofzo/..
IIG dat ding eens geod bekeken en zag er zeer chiek uit en net zo Nicolai gecompliceerd uit. :P als je toch te veel geld waarom niet he... :P
In duitsland rijden er op wedstrijden een paar rond.Ze hebben een eigen DH team.Zeer mooie frame"s,alleen wat aan de zware kant.In de duitse Mountainbike Raider Magazine stond eens een test,zal eens kijken of ik die hier nog ergens heb liggen.
-
TheBigL schreef:
Ik weet er te weinig om te zeggen welke nou beter rijd. Maarrre.. ik heb die NOX Startrack 9.5 DH vorig jaar in Winterberg gezien op die banen daar ennnehij ging vet hard over die banen heen. Alstof em vleugels had... amai zenne..
![]()
Grapjes! Das de rijder, niet de bike, bikes zijn niet snel, rijders zijn snel!
Ik bedoelde dat ook met de rijder op. ::) Chrissy don"t be a sissy.
Vorig weekend was er ook een team (testrijders?) van Nox in Winterberg. Zaterdag het bikepark nog meegepikt alvorens naar willingen te gaan. Zien er superdegelijk uit.