dirt parcours???
Moderator:Beheerders
ik heb een vraagje,
waar zijn alle dirt parcours in belgie en in nederland?
waar zijn alle dirt parcours in belgie en in nederland?
Re:dirt parcours???
in de zandbergen of edegemse bergen in edegem antwerpen, is een dirt parcour, al wel ff geleden dat ik er nog geweest ben,
je kan het zien liggen als je de autostrade brussel mechelen e19 neemt, net voor je de afrit van kontich neemt, aan je linkse kant
grtz ratbak
je kan het zien liggen als je de autostrade brussel mechelen e19 neemt, net voor je de afrit van kontich neemt, aan je linkse kant
grtz ratbak
-
- Contacteer:
JUP DIRT-E19
waasmunster........ niet zo ver van antweren,klein halfuur rijden. Als je van antwerpen komt op den E17 neem gwn de afslag en ga dan naar links zodat je over de brug over de autostrade rijd, van die brug is het nog goed 100m aan je rechterkant, 8ter het eerste ballonveld in da bos.
waasmunster........ niet zo ver van antweren,klein halfuur rijden. Als je van antwerpen komt op den E17 neem gwn de afslag en ga dan naar links zodat je over de brug over de autostrade rijd, van die brug is het nog goed 100m aan je rechterkant, 8ter het eerste ballonveld in da bos.
- Arnetteman
In Assen ligt iets dat voor een dirt moet doorgaan. Tijdje geleden dat ik er geweest ben maar had begrepen dat die gasten er mee bezig zijn om er iets moois van te maken.
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
ratbak schreef:
in de zandbergen of edegemse bergen in edegem antwerpen, is een dirt parcour, al wel ff geleden dat ik er nog geweest ben,
grtz ratbak
hehe. je weet blijkbaar niet tegen wie je het hebt:
yare= het graafmashien van de edegemse bergskes/dirtE19 trails. ;D
Drooze @ DirtE19 schreef:
[ratbak schreef:
grtz ratbak
hehe. je weet blijkbaar niet tegen wie je het hebt:
yare= het rukmashien van de edegemse bergskes/dirtE19 trails. ;D
- dobbel our zero
Arnetteman schreef:
In Assen ligt iets dat voor een dirt moet doorgaan. Tijdje geleden dat ik er geweest ben maar had begrepen dat die gasten er mee bezig zijn om er iets moois van te maken.
euhh, der was vorig jaar nog een NK, of een EK volgens mij.
Maarre tis wel n echte bmx parcour
ratbak schreef:
grtz ratbak
kom maar dan eens zien wat ervan geworden is ;D
=>als je durft natuurlijk!!!
- Arnetteman
dobbel our zero schreef:
[Arnetteman schreef:
euhh, der was vorig jaar nog een NK, of een EK volgens mij.
Maarre tis wel n echte bmx parcour
Sorry double o, maar die bedoel ik niet. Ik weet wel dat daar een erg slick BMX parcours ligt.
Maar die dirt die ik bedoel ligt vlak naast de snelweg bij de oprit Assen-zuid richting noorden.
Volgens Martijn van FreeWHeelz kon je hem vanaf daar al zien liggen.
Ben er een keer met hem geweest en ligt idd pal naast de snelweg. Wil je best wel een keer de weg wijzen. Werk toch in Assen dus binnenkort maar weer eens koekeloeren of het wat mooier is geworden.
-
sorry he, en bedankt voor het verwijderen.
-
Ok, post deleted...
allicht one schreef:
[Asphalt Licker schreef:
in NL, R**sw**k, vlak na de D****gMa***t de A* oversteken, linksaf stukje door het bos liggen de A4 trails..
Wel klein, maar das alles in Nederland
(alles klein bedoel ik, er zijn ongetwijfeld nog veel meer dirts te vinden...)
Beter leg je niet op internet uit waar ze zijn, als iemand er wil fietsen moet je maar locals bellen of mailen, dus alsjeblieft verander het even.
Nee, nog een keer herhalen is lekker handig..... :P
Erikje
-
allicht one schreef:
sorry he, en bedankt voor het verwijderen.
Is Ok, je had helemaal gelijk.
Alsnog excuses...
in gent is der indoor dirt,
t is wel iet raar mee de openingsuren .....er zijn geen vaste denk ik, als t open is heb je eiglijk gewoonweg geluk, maar t is der wel dik in orde ;D
t is wel iet raar mee de openingsuren .....er zijn geen vaste denk ik, als t open is heb je eiglijk gewoonweg geluk, maar t is der wel dik in orde ;D
dus dan hebben we al:
-edegem =>dirtE19
-waasmunster
-gent =>indoor dirt
-edegem =>dirtE19
-waasmunster
-gent =>indoor dirt
De beste spots graaf je zelluf!
-
in gent, melle geloof ik is er ook wat (als je dirk kent weet je dat het de moeite is ;D). waasmunster rules!
idd, bij thuis (eiglijk de oma ietskes verder) op den hof.surfstad schreef: De beste spots graaf je zelluf!
o ja, sint-gillis-waas en hamme is der ook nog een klein beke. cool als ge in de buurt woont, anders is t de moeite nie.
in elk geval check dit ies: www.kemo.be
-
waasmunster is altijd open
is gratis
is gratis
We zijn met de Sweettrail Crew bezig in Zoetermeer naast de nieuwe BMX baan. Een lijn met tafels en een met dubbeltjes die naast elkaar lopen en in elkaar overlopen. Een lijn met 3,5 tot 4 meter dubbels en uiteindelijk 3 stuks 5 tot 6 meter dubbels (de eerste ligt er met een lip van circa 1,6 meter hoog) In het voorjaar zijn we hoop ik een heel eind 

Zou toch voorjaar 2005 zijn???sherlock schreef:We zijn met de Sweettrail Crew bezig in Zoetermeer naast de nieuwe BMX baan. Een lijn met tafels en een met dubbeltjes die naast elkaar lopen en in elkaar overlopen. Een lijn met 3,5 tot 4 meter dubbels en uiteindelijk 3 stuks 5 tot 6 meter dubbels (de eerste ligt er met een lip van circa 1,6 meter hoog) In het voorjaar zijn we hoop ik een heel eind
-
- Contacteer: