5 spot versus yeti 575
Moderators:JJ, Beheerders
-
met de aankoop van een ander frame in t verschiet wil ik graag reacties van mensen horen die op allebei de bovenstaande fietsen gereden hebben. mag overal over gaan, alle info is welkom. de 5 spot heb ik ook gereden, is echt een fijne fiets, maar een testrit op een yeti 575 is me nog niet gelukt.
iemand?
iemand?
Re:5 spot versus yeti 575
als jij een testrit kan maken op de 575, dan mag je dit me melden. Ik heb al naar een aantal grote yeti-zaken (filipsport en akkermans) gemaild. Geen van beiden heeft een 575 testbike.
Neem jij trouwens maar een 5spot, dan rijden er binnenkort niet teveel 575"s rond als ik er een koop. ;D
Neem jij trouwens maar een 5spot, dan rijden er binnenkort niet teveel 575"s rond als ik er een koop. ;D
-
haha... tsja maar t geval wil dat een 5 spot frame 2085 euro kost en een 575, 1599.
mmm
mmm
-
Zolang je je Woodman nog maar niet afdankt, vinnikut verder best...
(toch weer een smilie...)

(toch weer een smilie...)
-
nee, die dank ik zeker niet af! die is voor de uurtjes tussendoor in de stad en op de dirts! street en dirt blijft gewoon supertof, maar ik ga ook vaak t "echte "bos in zeg maar(om "echt " te mountainbiken), en ik zoek nu een vervanging voor mn oude gary fisher die ik al 6 jaar bezit. morgen weer 4 dagen naar la roche, jesj!!
Eerlijk is eerlijk: een 5 Spot is gewooon lelijk... afgezien daarvan rijd ie wel oke...
Correctie, die van jou is lelijk. De 575 is zelf ook geen beauty vind ik.
-
ok, dus niemand heeft hier ooit op een 575 gereden?
- Eddy_the_Eagle
een 575 heb ik niet gehad, maar wel een kokopelli. Dat was een mooi frame (vooral de afwerking en de details), maar ik kwam er al snel achter dat ik mijn specialized enduro beter vond rijden. Ik heb voor XC liever een 4 bl dan een single pivot.
Voor freeride gebruik ik ook een woodbumble en die bevalt prima!
- Eddy_the_Eagle
een 575 heb ik niet gehad, maar wel een kokopelli. Dat was een mooi frame (vooral de afwerking en de details), maar ik kwam er al snel achter dat ik mijn specialized enduro beter vond rijden. Ik heb voor XC liever een 4 bl dan een single pivot.