Re:WC willingen
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
-
snake schreef:
backflip:
inderdaad een vd hoogtepunten, hij maakte om onduidelijke redenen eerst een nosedive over dat roadgab hip ding voor de finishstraight, raapte zijn fiets op, lachte en reed rustig naar de finishjump, en trok er daar een backflip uit.. resultaat vd twee acties: lefty gebroken, wiel kapot en nog wat frut..
who"s you"re daddy..
Niet overdrijven, die lefty was enkel een beetje krom!zo op t oog een graad of 10
Ben zelf niet zo"n topfotograaf, maar heb toch een leuke van Nico Vink kunnen vastleggen. Kadrering is altijd beetje gokken met een digitaal toestelletje.

TheBigL schreef:
Is dat dat Bikedrive of Rotor systeem waar hij mee rijdt ?
![]()
SRM cranks (vermogensmeting)
Aha ok... bedankt , Het grassprietje zit er net voor. Kon er niks van maken.
Ook ik ben erg nieuwsgierig naar die film.
Ook ik ben erg nieuwsgierig naar die film.

Hei, Hydro Pimp, blijkbaar hebben wij naast elkaar gestaan toen Minnaar zat te chillenm, want die schoen in beeld is van mij

- Hydraulic_Pimp
Steelboy schreef:
Hei, Hydro Pimp, blijkbaar hebben wij naast elkaar gestaan toen Minnaar zat te chillenm, want die schoen in beeld is van mij![]()
Hehe, ik dacht al, ambetante voet die hier nu mijnen foto moet verneuken

- Arnetteman
1 oplossing: photoshop mask ;D
croppen weinig nut.
croppen weinig nut.
Arnetteman schreef:
croppen weinig nut.
Ahja Steve, omdat ik zo ambetant heb lopen doen, heb ik speciaal voor u de foto aangepast. Nu hebt ge geen l;ast meer van zeveraars die in de weg staan!

- Arnetteman
Vond het zo lullig voor je dat er net een voet in beeld stond, dat ik hem maar even weggelaten heb. Tis nu net of die hele steelboy er nooit is geweest.

Arnetteman schreef:
croppen weinig nut.
Hehe lol... ;D croppen gaat nog net. Dat masken heb ik nog niet gedaan. Ziet er netjes uit.
TheBigL schreef:
Hehe lol... ;D croppen gaat nog net. Dat masken heb ik nog niet gedaan. Ziet er netjes uit.
Croppen is geen optie, dan zit minnaar met zijn dikke kop tot tegen de rand... Is behoorlijk goed gedaan alleen had hij niet zo dichtbij de plek des onheils te raden mogen gaan voor stempel-materiaal... Want ik zie een steen en zijn exacte gekloonde kopie liggen in het zand (Wat gaan die duitsers nog uitvinden

greetz
bettes (zonder fotoschietskillz maar wel redelijke PS skill)
en als je toch bezig bent haal dan meteen die schaduw ook weg...
tss... idee-copieerder
tss... idee-copieerder

Ik heb gvd die backflip gemist, maar zag van een afstandje wel hoe Minnaar in zijn finale run de verste handing maakte voor de laatste hip-gap. Een meter of 5 verder dan de rest, hij maakte die op-en-af lopende baan tot een heuse tafel, van een meter of 12 misschien. Duidelijk met meer haast genomen, zoals het hele parcours natuurlijk, de competitie tot veldvulling degraderend.
Jammer dat de linker lijn op de 4x net té mannelijk was, en dus ongebruikt bleef. De ene keer dat iemand het probeerde, de klus klaarde, maar toch richting ziekenhuis kon, heb ik ook gemist.
Een werkend starthek moet met €200 aan materialen tot desnoods overnight in elkaar geklust kunnen worden? Ik kan zo verschillende betere startmethoden/hekken/linten/wielklemtechnieken bedenken dan waar ze nu mee kwamen. Tussen dranghekken vastgehouden worden bij het zadel is ronduit kut, heb dat weleens in een mtb proloog meegemaakt.
Jammer dat de linker lijn op de 4x net té mannelijk was, en dus ongebruikt bleef. De ene keer dat iemand het probeerde, de klus klaarde, maar toch richting ziekenhuis kon, heb ik ook gemist.
Een werkend starthek moet met €200 aan materialen tot desnoods overnight in elkaar geklust kunnen worden? Ik kan zo verschillende betere startmethoden/hekken/linten/wielklemtechnieken bedenken dan waar ze nu mee kwamen. Tussen dranghekken vastgehouden worden bij het zadel is ronduit kut, heb dat weleens in een mtb proloog meegemaakt.
Zal vanavond maar eens aan de slag gaan voor het filmpje ff provisorisch in elkaar te flansen.
Einde van Willingen was jammer, het weer ook. Heb mijn apparatuur inmiddels wel ontmodderd. Maar goed, de muziek in de feesttent maakte veel goed. ;D Geniale band.
Artikel + paar fotootjes;
http://www.adrenalinsports.nl/mountainb ... d-feelings
Einde van Willingen was jammer, het weer ook. Heb mijn apparatuur inmiddels wel ontmodderd. Maar goed, de muziek in de feesttent maakte veel goed. ;D Geniale band.
Artikel + paar fotootjes;
http://www.adrenalinsports.nl/mountainb ... d-feelings
-
Yeah, My Bum is on the picture, SBF style!
-
Gast die zijn Enkel stuk had door die dikke jump was Sasha Meijerborg, Duitser
-
hoe zit da mee die film? ???
Space Man Spiff schreef:
hoe zit da mee die film? ???
Zit nog ff tegen een deadline aan te hikken...dit weekend zowaar weer eens tijd. Patience Obi-wan...
Filmpje! Ontzettend slecht ge-edite (ok eigenlijk nauwelijks) maar voorlopig geen tijd voor. Headcam beelden van Nico Vink.
High-q (38mb); http://www.adrenalinsports.nl/movies/willingen05.wmv
Low-q (13mb); http://www.adrenalinsports.nl/movies/wi ... 05_low.wmv
High-q (38mb); http://www.adrenalinsports.nl/movies/willingen05.wmv
Low-q (13mb); http://www.adrenalinsports.nl/movies/wi ... 05_low.wmv
De kwali sucks best wel.. had je toch echt veel beter wat meer tijd in kunnen steken, had je een veel beter eindprodukt gehad.
Zeik niet, staat toch no-edit versie. More to come lijkt me ook duidelijk.TheBigL schreef: De kwali sucks best wel.. had je toch echt veel beter wat meer tijd in kunnen steken, had je een veel beter eindprodukt gehad.
TheBigL schreef:
*blaat*
-
TheBigL schreef:
De kwali sucks best wel.. had je toch echt veel beter wat meer tijd in kunnen steken, had je een veel beter eindprodukt gehad.
Hoe irritant.