hallo beste bikers heeft iemand goede of slechte ervaringen
met de fietsen winkel hopmansfietsgigant in bergen op zoom ?
www.hopmansfietsgigant.nl
hopmansfietsgigant ervaringen
Moderators:JJ, Beheerders
Re:hopmansfietsgigant ervaringen
Nogal race-gericht, ga er wel eens heen voor de cheapo kleding/schoenen....cash en carry.Hou er rekening mee dat ze s"woensdags dicht zijn ... is mij pas twee keer overkomen (leve de ploegendiensten !), zitten gelukkig vlakbij een Ierse kroeg.
Heb er ooit winterschoenen gekocht en die waren € 70 goedkoper dan bij mijn LBS.
Powerlinks waren ook zeer goedkoop herinner ik mij, € 0,25 per set.
Verder is het een leuke winkel om lekker te snuffelen in de kledingrekken.
Een fiets zou ik er persoonlijk niet zo snel kopen, maar dat is meer een gevoel dan dat ik daar ervaring mee heb.
dusssss©
Powerlinks waren ook zeer goedkoop herinner ik mij, € 0,25 per set.
Verder is het een leuke winkel om lekker te snuffelen in de kledingrekken.
Een fiets zou ik er persoonlijk niet zo snel kopen, maar dat is meer een gevoel dan dat ik daar ervaring mee heb.
dusssss©
Ik koop daar altijd (Shimano) schoenen, soms wat kleren. Voor fietsen of onderdelen moet je daar volgens mij niet zijn. Ik vind de service slecht en die Hopmans zelf is een chagrijn.
Enduro schreef:
Ik koop daar altijd (Shimano) schoenen, soms wat kleren. Voor fietsen of onderdelen moet je daar volgens mij niet zijn. Ik vind de service slecht en die Hopmans zelf is een chagrijn.
Je vat het goed samen

Verder hebben ze ook wat spullen die de meeste LBS"en je niet aan kunnen bieden, keuze uit meerdere werkstandaards bijvoorbeeld, en voor relatief scherpe prijzen
Vooral kleding en schoenen zijn erg interessant bij Hopmans